Odpal silnik na odkręconym korku zbiorniczka wyrównawczego i daj mu popracować tak, żeby termostat się zagrzał i otworzył duży obieg cieczy. Dla pewności ściskaj gumowe przewody układu, te przy chłodnicy i po stronie kolektora wydechowego silnika.
Jak przestanie z dolnego przewodu, idącego do zbiorniczka, bultać powietrze, a z górnego, poleci ciecz, to masz układ odpowietrzony.
I już.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
To chyba mam raczej walniety blok silnika bo nie moge odpowietrzyć wogolę. Robiłem juz to kilka dni temu i wydawało mi sie ze jest gdzieś jakiś odpowietrznik jak w zaciskach hamulcowych. Ale w tym wypadku nic mi nie zostało jak wyjąć silnik.
w silniku 1.8 jest odpowietrznik układu chlodzenia...
znajduje sie on po stronie skrzyni biegów ...idzie taka metalowa rurka w której jest wspawana nakrętka a uszczelnione jest to srubką "6" wystarczy ją odpręcic i odpowietrzyc ...ale z zakręconym korkiem wlewu bo to przecież układ cisnieniowy. ustaw nagrzewnice na "gorący " nawiew nalej płynu odpal niech sie rozgrzeje i powoli odkręcaj srubke az pojeci płyn z otworu ale bez powietrza , gdy układ bedzie odpowietrzony załączy sie wentylator a z kratek nawiewu poleci gorące powietrze następnie uzupełnij płyn zakręc korek i szerokosci bajo:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum