Forum Klubu ROVERki.pl :: MiMAR Węgrów - polecany zakład...dzięki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MiMAR Węgrów - polecany zakład...dzięki
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

  Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:20   MiMAR Węgrów - polecany zakład...dzięki

Witam!
MiMAR - zakład zajmujący się montażem instalacji LPG do samochodów. Po kupnie R75 i przeczytaniu samych pochlebnych opinii zdecydowalismy sie zrobić łącznie 700km żeby u nich zagazować 75. I co? właśnie wracam z zakładu w Rzeszowie, który opiekuje się moim autkami. Nieszczelny parownik, spaprana elektryka i źle ustawiony komp! profesjonaliści? taaaa powodzenia! Dzowniłem i przed montażem prosiłem, zróbcie to solidnie, jade z daleka, naprawde mi zależy. Tato wziął wolne, cała doba na nogach i co? ŻAL.PL. PRZESTRZEGAM PRZED TYM ZAKŁADEM. A no i wisienka na torcie, dzwonie dziś i mówie jak sprawa wygląda. Oki, naprawią na ich koszt ale w wybranym przez nich zakładzie. Myśle, SUPER! taaaa tylko ten zakład to najwięksi partacze w mieście!!! :evil: mieliśmy auto z gazem tobionych przez nich i serdecznie podziękuje. Naszczęście Sinja AG Rzeszów zajęła się 75 i autko śmiga aż miło, nie ma problemów z szarpaniem, nieodpalaniem itp. Da się? Da się! Jeszcze raz odradzam ten zakład!
PS. Teraz mi tylko naprawde głupio przed tatą, bo ma zszargane nerwy a to przez moja głupote i naiwność, super zakład pod nosem a ja się do jakiś partaczy 346km tłukłem, no bomba!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
Ostatnio zmieniony przez maciej Sro Gru 02, 2009 17:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:32   

No przykro to słyszeć.

Żałuję, że Ci polecałem ten warsztat.

Jesteś pierwszą osobą, którą znam, która miała z nimi jakiekolwiek problemy - kolega llygas śmiga takim autem jak Twoje, ztcw jeździ sporo i nie ma żadnych problemów z instalacją, ja robiłem tam FSO 125p 1,5 ME, R623 '95, R827 '93, drugie R623 '95, Marrkus 600 ti, wojciod 214 Si '98, a moi dobrzy znajomi jeszcze Tico i Vectrę z mojego polecenia.

Przykro mi.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:47   

nie obwiniam nikogo prócz siebie. Szkoda, że tak sie sprawa potoczyła, bo miałem szczerą nadzieje, że żadnych problemów nie będzie :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:49   

Zresztą "nasz" 623 był tam gazowany i sam wiesz jak działał przez "Twoje" 120 tys. km - przez "moje" 26 tys. km jeździł bez zarzutu.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 17:55   

i również na tym sie opierałem... jednak, jak widać masa błędów i to naprawde banalnych, typu złe wtryski wpisane do komputera..nowy rozszczelniony parownik... nie fajnie :(
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 18:06   

Markzo napisał/a:
złe wtryski wpisane do komputera..

Każdemu zdarza się pomylić...
Markzo napisał/a:
nowy rozszczelniony parownik...

No to już nie ich wina - parowniki przychodzą do nich w pudełku, więc jak dla mnie to pech i tyle.

Wydaje mi się, że może powinieneś dać szansę nawet tym partaczom w Rzeszowie, bo z tego co piszesz to nie były jakieś duże poprawki, zrobiliby w ramach gwarancji, a potem byś zobaczył co dalej.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 18:14   

Maćku tak, to drobiazgi...tylko po co mnie z tym wypuscili? na komputerze jak byk widac, że parownik puszcza bokiem ciśnienie... do tego źle podpięta elektryka :/ a do tego zakładu co chcieli nawet się nie zbliżam...po ich wymianie parownika nie chce mówić jakie cyrki były :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 02, 2009 23:39   

Markzo napisał/a:
na komputerze jak byk widac, że parownik puszcza bokiem ciśnienie...

A może to się stało w czasie drogi powrotnej - był źle złożony i w czasie pierwszego użycia klękną...

Poza tym nie kojarzę, żeby parowniki miały czujnik ciśnienia na wyjściu, chyba, że mierzyli na czujniku na listwie. Możesz opisać jak to robili?
Markzo napisał/a:
do tego źle podpięta elektryka

A co dokładnie?

Nie chcę ich bronić, ale mam z nimi tyle dobrych doświadczeń, że nie chce mi się wierzyć, że umyślnie bubla wypuścili.

Co prawda ja robiłem u nich ostatni gaz dokładnie 3 lata temu, ale potem robili znajomi, a szczególnie llygas w te wakacje, gdy renomowany zakład w Wawie najpierw się podjął, a potem wycofał z montażu do R75 2.5 automat, bo uznał, że się nie da, bo za mało miejsca.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 09:07   

Centrala sterująca to Stag300+, po wpięciu w komputer widać ciśnienie robocze parownika prawda? i jeśli dobrze pamiętam to właśnie tam tacie pokazywał Pan Mariusz z Sinji jak parownik upuszcza ciśnienie z 1,2 do 0,2, czy coś koło tego...
Źle podpięte było sterowanie parownika co owocowało tym, że auto po nocce w garażu nie chciało odpalać :roll: chyba, że przed zgaszeniem wieczorem przełączyło się go na benzyne, wtedy rano nie było problemu, tylko znowu jak po odpaleniu chciał się przełączyc na LPG to gasł i długo nie chciał odpalić :/ także paranoja niestety :/
No i najgorsza sprawa, to źle podpisane wtryski i mapa kompa, auto szarpało przy zmianie biegów na automacie i to naprawde bardzo :/ niezdrowe to dla skrzyni raczej jest :/ ale jak widać, dało się to zrobić, jeździłem nim wczoraj w korkach po Rzeszowie i potem pewnie z 25km do domu i jest super, płynna zmiana biegów, szybkie redukcje, auto przyśpiesza już nie tylko przy pełnym dodaniu gazu ( bo jak np wcisnąłem pedał gazu w 1/4 lub 1/2 to szaprało przerywało i nie jechało...) ale także przy delikatnym dodaniu gazu ;) a i jeszcze mi się przypomniało, że zły czujnik temperatury reduktora wpisali do kompa... I taka moja obserwacja, w Węgrowie wentylatory przy silniku chodziły cały czas...była godzina 16;30 przy strojeniu więc już chłodno, a wiatraki cały czas pełnym ogniem pracowały... Teraz pracują tak jak na benzynce, czyli włączą się na chwilke i zaraz wyłączą... Nie wiem z zczego to wynika, ale to się zmieniło...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 09:56   

Dobrze, że udało się wszystko naprostować.

ZTCW to problem wadliwego parownika nie jest ich winą - pytanie, tak jak napisałem - czy był uszkodzony od razu, czy np. rozszczelnił się po podłączeniu (przy złym wykonaniu w fabryce to możliwe - źle ułożona uszczelka, którą po jakimś czasie wydmuchało, dopiero jak dostała ciśnienia, i po jakimś czasie pracy parownik się rozszczelnił).

Elektryka - no tu ich nic nie usprawiedliwia, ale tak podsumowując, to nic nie skopali nie odwracalnie.

Przynajmniej tyle dobrze. :)

Fajnie, że udało się poprawić. :ok:
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 10:12   

Niestety, parownik padł już chyba u nich... Ponieważ po 3 jazdach testowych auto było wpinane pod kompa i za każdym razem parownik dawał inne ciśnienie od wyjściowego, do tego przy tacie mówili coś o zmianie parownika na większy :/
Nie no, nie są to jakieś straszne błedy, ale sam fakt ich występowanie jest dla mnie nie dopuszczalny, w przypadku kiedy klient jedzie taki szmat drogi :/ nie fair zagrali, bo można było nas potrzymac nawet te 2 godziny dłużej i to zrobić na zero. No ale, grunt, że 75 jeździ, mam nadzieje, że nic się już nie wysypie bo się naprawde zdenerwuje...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 10:19   

Markzo napisał/a:
No ale, grunt, że 75 jeździ, mam nadzieje, że nic się już nie wysypie bo się naprawde zdenerwuje...

I to najważniejsze. :ok:
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
praktis 



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 10:39   

Z ciekawości, jaki dokładnie parownik został założony w MiMarze?
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Gru 03, 2009 10:42   

Diego Silver ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
praktis 



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Gru 03, 2009 10:47   

Troszkę słaby jak na tę moc, nie dziwne że spadki ciśnienia były duże. Lepiej sprawdziłby się Scorpion ST albo Magic III.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 20, 2010 10:35   

Niestety Markzo, obawiam się, że miałeś pecha - miesiąc temu byłem tam na przeglądzie instalacji i okazało się, że niestety zakład wymienił całą obsadę, łącznie z szefem serwisu, który był bardzo dobry i potrafił na koniec dnia zakasać rękawy białej koszuli i kończyć robotę ze wszystkimi, jak coś wolniej szło.

Obecna obsada wygląda mało profesjonalnie - jakby się dopiero uczyli, a nie mają od kogo, bo nikt ze "starych" nie został. :(

Przykro mi, że na Ciebie trafiło - llygas był ze swoim R75 V6 w lecie i jeszcze było ok. :(

PS. A może ktoś z Węgrowa wiedziałby gdzie się podziali ci co tam pracowali? Może założyli/pracują w innym warsztacie?
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 20, 2010 13:26   

no to przyczyne już znamy...szkoda, że dopiero teraz :/ niefart :( ale grunt, że 75 już śmiga tak jak powinien ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Może ktoś z Węgrowa - mechanicy z MiMaR SC
maciej Offtopic 0 Sro Sty 20, 2010 10:46
maciej
Brak nowych postów Polecany/zaprzyjazniony warsztat Lublin
marekmartysz Offtopic 1 Nie Lut 10, 2013 11:47
NiceMan
Brak nowych postów Zakład blacharsko-lakierniczy w Krakowie
Artu Offtopic 2 Pią Mar 02, 2012 14:48
Artu
Brak nowych postów [roverki]Co naprawiliscie dzieki forum roverki
chyn Offtopic 19 Czw Kwi 10, 2008 20:19
Cyk



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink