Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Brak mocy silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Brak mocy silnika
Autor Wiadomość
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 17:30   [R75] Brak mocy silnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

koledzy jak w temacie
tak z dnia na dzień mój rover osłabł i troszke gorzej odpala i więcej pali...
wymieniłem filtr paliwa i żadnej reakcji,wkręca sie na maksymalne obroty ale bardzo powoli a na wyrzszych biegach po prostu niema siły,byłem na komputerze wyszło 10 błędów , po skasowaniu został jeden - błąd czujnika ciśnienia paliwa - za niskie ciśnienie i nie dało sie go skasować,
jedni mi mówią że wtryski siadły drudzy że kturaś z pomp a inni że czujnik ciśnienia paliwa albo kabelek od niego...
zapytam jeszcze znawców czy on ma taki system jak BMW że jak sie przecholuje ze skasowaniem oil service to komputer sam zdejmuje moc?????
błagam pomocy

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 17:30 ]
może miał któryś z was taki przypadek??wiecie może czy w łodzi jest jakiś serwiś z T4?
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Cze 06, 2011 15:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 05, 2009 17:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 05, 2009 17:56   

Przejrzyj przewody i złącza czy mają dobry styk i nie są poprzecierane. Komputer przy pewnych błędach przechodzi w tryb awaryjny i zmniejsza moc. Jeśli masz taki błąd to zacznij sprawdzanie od przewodów i elektryki a potem pompy paliwa. Może masz za małe ciśnienie a może czujnik siada albo wariuje.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 18:25   

tak mi gościu powiedział ten co podłączał go pod komputer że obstawia kabelek od czujnika albo sam czujnik , powiedział że jakby to była pompa to dało by sie ten błąd skasować a sie nieda...

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 18:25 ]
i dodał że te silniki są bardzo nie udane...
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 18:59   

sash997, sprawdź czujnik na końcu akumolatora paliwa, przewody do niego, oraz styk we wtczce, popsikaj w niej kontaktowym preparatem.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 19:10   

Rovan, akumulatota paliwa?? chodzi ci o tą szyne pod kolektorem?ale jak sprawdzić ten czujnik??

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 19:10 ]
wd 40 może być??próbowałem ściągnąć kostke z tego czujnika ale jakaś oporna jest...
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 20:00   

sash997, tak ta szyna, tam na tej wtyczce jest taki zatrzask co się go przyciska i wtedy wyciągniesz wtyczkę. NO doraźnie może być wd, ale raczej chodzi o preparat typu KONTAKT WL.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 20:00 ]
Bo jeśli tego błędu nie da sięskasować, to problem jest właśnie z nim, raczej w większości przy[adków, jeśli padnie ten czujni, albo jest odłączony ECU wchodzi w tryb awaryjny, ale nie zawsze. U Cibie wygląda, że weszlo.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 20:02   

Rowan sash997 wrzućcie zdjęcie tego czujnika dla ciekawskich. :wink:
Czy chodzi tu o czujnik na pompie?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 20:45   

apples, na pompie jest zawór. Na akumulatorze paliwa pod kolektorem dolotowym jest czujnik z wtyczką z trzema przewodami o ile dobrze pamiętam, on podaje do ECU dane jakie jest w danym momencie wysokie ciśnienie, pośrednio od steruje dawką paliwa między ten czujnik, a wtyczkę od niego wpina się POWER BOX'y, to tak na marginesie.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 20:45 ]
Na pierwszym zdj. wtyczka od niego, a na drugim zaznaczony jest czujnik.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:24   

a co to są power boxy???mam jeszcze pytanie czy jeśli sie okaże że to ten czujnik to można go zaaplikować z BMW?w BEEMCE jest identyczny?? możecie mi doradzić jakiś interfeis do tysiąca złotych jakiś w miare współgrający z R75?
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:25   

sash997, tak, bez problemu kupisz ten czujnik w sieci BMW, bo raczej numery BMW na niem będą.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:33   

Rowan dzięki. Cały czas człowiek się uczy. Dobrze że jest od kogo :wink:
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:38   

jescze pare pytań: w którym miejscu mógł sie ewentualnie przetrzeć kabelek??można sprawdzić jakoś ten czujnik??czy jak wymienie czujnik na dobry i nie skasuje błędu to zostanie w trybie awaryjnym czy automatycznie sie przestawi jak zacznie dostawać dobre parametry??

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 21:38 ]
ale chodzi mi o używany czujnik z demontarzu:)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:41   

Sprawdź dobrze ten przewód tam gdzie nie ma izolacji.
Jeżeli parametry wrócą do normy, silnik powinien przejść w tryb normalnej pracy. Błąd w kompie pozostanie do skasowania. Spróbuj może odpiąć jeszcze akumulator na jakiś czas, może pomoże.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 21:41 ]
Sprawdzić na pewno można miernikiem. Musisz znać tylko jakie wartości ma sprawny.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:51   

ok dzięki wielkie tylko musze sie dowiedzieć jakie właśnie ma wartości:(
może kolega ROWAN pomoże
jutro bede działać napisze jak do czegoś dojde;)dzięki chłopaki za pomoc

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 21:51 ]
a akumulator odpinałem na 5 min zaczęło działać webasto które nigdy nie chodziło...ale teraz znów nie działa...:)
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 21:54   

Webasto włącza się kiedy tem. spadnie poniżej 5 stopni. Dokładnie to wtedy, kiedy czujnik temperatury od webasta wykryje że temperatura spadła poniżej +5C.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sob Gru 05, 2009 22:25   

wiem o tym i zadziwiło mnie to bo było wtedy 7stopni i zaczęło działać a teraz było prawie 0 i znów nie działało...troche dziwne...ogólnie to auto co troche mnie zadziwia :)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 09:59   

Też mi taki numer odwalił ostatnio. Myślałem że zamarznę. Coś chyba z czujnikiem temperatury webasta. Wykręcę i wyczyszczę styki, zobaczę czy coś się zmieni.
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 20:27   

a gdzie jest ten czujnik??może ktoś mi pomóc i zmierzyć oporność czujnika ciśnienia w 2.0 CDT?? błagam chłopaki!!!
 
 
 
saute 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 169
Skąd: wolbrom



Wysłany: Nie Gru 06, 2009 20:52   

sash997 , a power boxy to są takie "dopalacze eletroniczne" , żeby zwiększyć moc silnika - u mnie taki jest , ale jak to ustrojstwo działa , to nie mam pojęcia :)
_________________
w R75 czuję się jak za kokpitem łodzi podwodnej kpt. Nemo :D
 
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 06, 2009 21:25   

Czujnik jest widoczny przez kratkę zderzaka po prawej stronie. Webasto jeśli ma jakieś błędy samo się wyłącza a po odcięciu zasilania pamięć się kasuje. Więc jeśli po odpięciu akumulatora działa a po krótkim czasie przestaje to może coś jest nie tak.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 Tourer] Brak mocy silnika
p00lie Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Maj 13, 2013 09:01
MaReK
Brak nowych postów [R75] ZMIANA SILNIKA! brak mocy! + fotki
pierce Rover serii 75, MG ZT 28 Czw Cze 25, 2009 14:22
Viniu
Brak nowych postów [R75] nierówna praca silnika. Brak mocy.
damian131720 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sie 10, 2013 14:45
rafalmis1
Brak nowych postów [R75 2.0 V6]Dziwne chałasy z silnika brak mocy
secretivenes Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Lip 19, 2016 11:20
secretivenes
Brak nowych postów [R75] Wypadanie zapłonu, brak ładowania, brak mocy.
Ramzes120 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lip 22, 2019 19:17
Ramzes120



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink