Mnie interesuje jak w rozsadnych pieniadzach ze 101KM zrobic 113
Kupic komputer od mocniejszej wersji raczej bardzo ciezko.
Zmiana map na te z mocniejszej wersji jak juz wiemy tez nie daje gwarantowanych i potwierdzonych wynikow.
A normalny chip tuning raczej wykracza poza pojecie rozsadnych pieniedzy w tym wypadku, przynajmniej moim zdaniem
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 01:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
na allegro tez widzialem taki box za 600zl niby do wszystkich aut, ma w sobie kilka programow i ktorys tam jest niby wlasnie do mg ... watpliwa sprawa ! narazie chce intercooler zalozyc wiekszy mam od e46 330d ale nie pasuje za bardzo i od mondeo wpadnie i moze katalizator wywale ale to dopiero na wiosne bo teraz za slisko juz a i tak seria ladnie idzie
http://cgi.ebay.co.uk/MG-...=item35a528ea50 http://cgi.ebay.co.uk/ROV...=item1c0ae6499b
50 funtów to nie majątek, tak jak chipowanie.
Tylko 140 "kuniów" i 310 ( ) NM momentu to chyba zbyt dużo.
Szczególnie o moment się martwię, bo skrzynia się posypie...
Tylko zapytać trzeba o tą pierwszą aukcję, bo nie podane dokładnie. Tylko, że 30 koni więcej.
Rakiety nie zrobisz niestety...
Moim zdaniem max to 280 NM, no może 300, ale to już ryzyko.
Skrzynia jest teoretycznie do 240 NM, ale to jest g**** prawda, bo potem ZRy i ZSy miały po 260 NM. Najlepiej zapytać się angoli
http://cgi.ebay.co.uk/MG-...=item35a528ea50 http://cgi.ebay.co.uk/ROV...=item1c0ae6499b
50 funtów to nie majątek, tak jak chipowanie.
Tylko 140 "kuniów" i 310 ( ) NM momentu to chyba zbyt dużo.
Szczególnie o moment się martwię, bo skrzynia się posypie...
Tylko zapytać trzeba o tą pierwszą aukcję, bo nie podane dokładnie. Tylko, że 30 koni więcej.
Ale po co 140KM i 310Nm?
Ja sie zadowole nieco wieksza dynamika w dolnym zakresie obrotow i lepsza elastycznoscia, co zwiekszy bezpieczenstwo przy wyprzedzaniu.
Nic wiecej nie chce od tego auta.
Sprawdzonym i oryginalnym, ze tak powiem, rozwiazaniem jest 113KM i 260Nm i ja sie tego trzymam.
A eksperymenty z jakimis customowymi boxami z ebay'a moga sie zle skonczyc.
To co zaoszczedzisz w porownaniu do chipa, to potem wydasz z nawiazka na naprawe skrzyni, sprzegla, turbiny, IC czy jeszcze innych czesci.
Panowie, chyba nie ludzicie sie ze taki box da +30KM
Gdyby tak bylo to w UK kazdy dieselek mialby takiego boxa, a jednak tak nie jest.
Jest na angielskim forum projekt 200 ktora ma 13? pare KM, wszystko ladnie opisane po kolei jak co zrobic.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Niestety wbrew pozorom SDi a iDT to inna bajka.
dobryziom, i nic się nie sypie?
PG1 to ogólnie średnia skrzynia i nie wiem czemu znalazła się np. w Tomcacie ale to inna bajka... jeżeli obchodzimy się z nią tak jak należy to można na niej trochę pojeździć nawet przy dużej mocy i momencie, chodzi głownie o to żeby jej nie palować na jedynce, żadne wbijanie biegów bez sprzęgła tez raczej nie przejdzie Moja przed modyfikacjami została rozebrana i złożona na nowych gratach przez mariusza418 porządna robota wiec odpukać śmiga bez zarzutów.
To proszę, podpowiedz inne rozwiązanie jak uzyskać te 113 KM.
Bo nie znalazłem chipa do Roverków, który dodawałby 12 KM i 20 NM...
Byl na forum ktos, kto proponowal chip Roverkow u siebie w firmie.
Inne rozwiazanie? Nie wiem, moze "gdzies", "jakims cudem" uda Ci sie dostac komputer od wersji 113KM?
Botanix, nie wiem i nie chce wiedziec jakim cudem.
Zrob ze swojej 200 rakiete, to moze wspolnie sie przekonamy jakim cudem
Jestem zwolennikiem delikatnego podniesienia mocy o te 10-15%, ale w ostrozny i bezpieczny sposob.
ale komputer od 113 to tez kila bo trzeba ryc z immobilizerem ... wiec jedynie chip ... w pleszewie jest koles co zajefajnie robi kolo 800zł albo wroclaw za 600 zł ale niewiem jak .. ale jak mozna zrobic 340niutkow to fajnie pewnie na wiosne bede dzialal w tym temacie a z ciekawosci spytam czy ktos wie jakie przyspieszenie ma zr td 113 ? bo max mialem jakies 225 na liczniku i shell diesel extra
maniaq, Tak 220 da rady z R25 wyciągnąć + ten Powerbox z ebay UK Jest jeden kolega z niemieckiego Forum co tak ma w Swoim R 25 idt i sam mówił ze dużo jeździ po autostradzie i dla niego prędkość podroży to min 160km/h a tak to śmiga ponad 200km/h (inna sprawa to mu przez to juz 4x zerwało waz powrotu oleju z turbiny )
Ja swoim R 220 sd teraz po przeróbkach 185km/h bez problemu wyciągnę Ale nie jędzę tak szybo po autostradach bo mam opony tylko indeks T - do 190 km/h a druga sprawa to nie jest to ekonomiczne i 15min w ta czy w tamta to jest obojętne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum