Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Max 3tys obrotów i dalej nic...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Max 3tys obrotów i dalej nic...
Autor Wiadomość
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 20:31   [R75] Max 3tys obrotów i dalej nic...
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam,
Od dzisiaj mam problem z samochodem. Mianowicie problem wygląda następująco: samochód jedynie kręci się do 3tys obrotów i dalej nie chce iść... Max prędkość to 50km/h i ogromne problemy z przyspieszeniem. Co to może być?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 04, 2010 18:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 18, 2009 20:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 18, 2009 20:34   

Silnik przeszedł w tryb awaryjny. Jedź na komputer i sprawdź jakie masz błędy. Ja tak miałem jak przetarł się przewód od czujnika wysokiego ciśnienia Common rail.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 21:01   

A nie powróci do normalnego stanu sam? Niezbędny jest komputer? Może jakiś restart?
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 18, 2009 21:13   

Powróci jak zniknie błąd.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 21:31   

Teraz weekend więc ciężko znaleść komputer;/ odłączenie akumulatora nie pomoże w celu zrestartowania komputera?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 21:56   

patrysgn, sprawdź to co mówi dukat11, bo najczęściej właśnie problem z ciśnieniem powoduje wejście w tryb awaryjny, rzeczywiście mógł się kabel przetrzeć.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 22:00   

A gdzie ten kabel się znajduje?
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 18, 2009 22:24   

Przy pompie common rail. Zdejmij górną osłonę silnika i po prawej stronie patrząc z przodu będzie common rail.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 22:33   

I co mam z tym zrobic zeby działało?
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 22:58   

Dzisiaj taki sam objaw mam u siebie. Tyle ze do 3 tyś przyspiesza normalnie i nagle odcina.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 23:00   

Zrób jak napisał duka11 i Rowan. Sprawdzić czy czasami się przewód nie przetarł. Mógł walnąć również czujnik. Nowy ok 500zł. używany z listwą ok 100zł.
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 23:12   

Ale co to mi da jeżeli i tak nie mam komputera zeby wykasowac blad? A możliwe, że to ma związek z niskimi temperaturami?
 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 23:24   

No właśnie mi to się zrobiło jak było -14 na dworze. Dzień wcześniej było wszystko w porządku. Ba, 5 godzin wcześniej było dobrze, bo stało mi to się w południe. Zobaczę co będzie jutro bo samochód w ciepłym garażu.
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 23:28   

Jak znajdziesz usterkę i ją usuniesz to komputer przejdzie sam w tryb pracy normalnej.
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Gru 18, 2009 23:35   

Czyli mam odkręcić osłonę silnika i po prawej stronie szukać przewodu od common rail? I jeżeli będzie przetarty to go zaizolować? se7en86 jak będziesz coś wiedział czy temp pomogla to napisz posta.....
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 19, 2009 10:22   

patrysgn napisał/a:
I jeżeli będzie przetarty to go zaizolować?


Zlutować a potem zaizolować.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 11:56   

Wszystkie kable są ok. Osłonka gumowa od kabla po prawej stronie również cała. Wszystkie przewody do wtrysków też całe. Co dalej?
 
 
saute 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 169
Skąd: wolbrom



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 12:07   

Może to wina mrozów , jak macie kiepskie paliwo ;)

[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 12:07 ]
bo jak nie było mrozów , to wszystko było ok. prawda ? :)
_________________
w R75 czuję się jak za kokpitem łodzi podwodnej kpt. Nemo :D
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 12:43   

Jak nie było mrozów...a nawet do wczoraj to wszystko było w jak najlepszym porządku...Aczkolwiek co jakiś czas miał problemy z zapaleniem pomimo tego że był ciepły...na komputerze wtedy wychodziło na zbyt niskie ciśnienie paliwa za co winiłbym pompke paliwa(której nie wymieniłem)...Teraz wogóle nie zapala Rover;/
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 12:59   

Ostatni ktoś na forum miał podobny problem. Winą był czujnik na listwie od Common Raila.

[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 12:59 ]
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=48720
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r75] szarpanie i utrata mocy przy 3tys obrotów
slim Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Maj 15, 2016 14:49
MaReK
Brak nowych postów [R75] 2.0 V6 - brak mocy - obroty ponizej 3tys
R75 Rover serii 75, MG ZT 7 Czw Lut 06, 2014 07:13
automechanik
Brak nowych postów [R75] Wysprzęglik ... i co dalej ?
jaki, z czym, od czego ?
argail Rover serii 75, MG ZT 22 Sob Maj 16, 2009 17:43
argail
Brak nowych postów [R75] Wahacz ...? i co dalej ;)
argail Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Lip 02, 2008 21:22
argail
Brak nowych postów [R75]Doradztwo z naprawą. Co dalej?
GRPac Rover serii 75, MG ZT 38 Sro Lut 15, 2017 09:46
GRPac



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink