Wysłany: Sro Gru 23, 2009 01:28 kolektor ssacy czy dolotowy?
Panie i Panowie,
W skrocie: ucieka mi plyn, czytam czytam i zglupailem
czy kolektor dolotowy i ssacy to to samo? Czy ssacy to tek kolektor wylotowy? w naszych 400 stosowany kolektor 4-2-1 czy pomiedzy 4rurka a blokiem silnika jest uszczelka kolektora ssacego??
Jezeli tak to jaki zwiazek ma ona z ubytkiem plynu chlodniczego? przeciez tam same spaliny ida, a uszczelka uszczelnia te dwa elementy by spaliny nie wydalaly sie po tym zlaczeniu...
A kolektor dolotowy to ten plastikowy z napisem injection? uszczelka kolektora dolotowego pomiedzy elementem plastikowym a silnikiem sie znajduje?
zakladam ten temat w celu edukacyjnym prosze o odp
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 23, 2009 01:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dolot stanowi podstawe do kroccow przewodow do nagrzewnicy
i kanaly dolotowe skrajne ( 1 i 4 ) sa oddzielone tylko wstazeczka gumy o grubosci okolo 2 mm od kanalow ktorymi plynie plyn chlodzacy ( na zdjeciu zapozyczonym z netu zaznaczone na czerwono )
[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 01:59 ]
a tak wyglada uszczelka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum