Wysłany: Sob Gru 26, 2009 13:19 [R400 1.4 103KM 98r] brak biegow
Mój problem zaczol sie podczas jazdy,po wrzuceniu drugiego biegu nastąpiło kilku krotne szarpnięcie po czym auto staneło.Zaczął wyciekać olej ze skrzyni biegów,nie mozna bylo ruszyć z żadnego biegu oprócz wstecznego,z tym ze wczasie jazdy do tyłu było słyhac stukanie i po wcisnieciu sprzegla auto stawalo w miejscui był problem z wrzuceniem na luz.Przy załadunku samochodu na lawete auto zostało przepchniete do tyłu na luzie i hamulcu recznym po czym na drążku biegów zrobił sie luz i mogłem wrzucic pierwszy bieg i wjechac na takzwane sanki znaidujace sie przy lawecie.Po przetransportowaniu auta do domu auto zostalo spuszczone z lawety kola toczyly sie luzno ale po wlaczenie biegu wstecznego auto jechalo do tylu z tym ze bylo slychac stukat jakis i wylewal sie olej ze skrzyni biegow,ale jak tylko wcislem sprzeglo auto stawalo w miejscu blokujac kola przednie po czym trudno bylo zmienic bieg z wstecznego na luz.Prosze o pomoc co to moze byc czy skrzynia biegow sie rozleciała czy jakas poloska
_________________ ANDRZEJ
Ostatnio zmieniony przez Brt Sob Gru 26, 2009 18:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 13:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
@polofix, przeciez kolega napisal, ze 'zaczal olej wyciekac' To jasno mowi o tym, ze wczesniej nie ciekl....zreszta trzeba byc skonczonym ignorantem, zeby jezdzic gdy siura mocno olejem, obojetne, czy ze skrzyni, czy z silnika.
Jak dla mnie rozerwalo tarcze sprzegla (lozysko?) i od razu walnelo w skrzynie.
Ew odwrotnie...tak czy owak czeka Cie pewnie wymiana obu elementow (skrzynia + komplet sprzegla).
Kiedys mialem podobnie w innym samochodzie...bylo jebudu, a pozniej tylko smrod i zyganie olejem...niestety koszty
no dobrze.ale kole pisze ze dawalo sie wrzucic wsteczny.a olej moze zaczal wyciekac juz wczesniej,podczas jazdy,a teraz dobiero zobaczyl jak sie przejechal kawalek.no to ja tak tylko podejrzewam.
Aby wyciągnąć skrzynię musisz zdjąć koło kierowcy, odłaczyć zawieszenie wyciągnąć półość odkręcić mocowania skrzyni i być moze nie wiem jak to jest w roverze odkręcić mocowanie silnika a wcześniej podeprzeć go na czymś i wyciągnąć skrzynię. Najlepiej poszukaj w instrukcji jak to dokładnie wygląda, gdzieś w faq chyba jest link do tego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum