Wysłany: Nie Gru 20, 2009 14:36 [45 iDT 02'] Co to za kontrolka i czemu świeci cały czas
Witam. Opisana powyżej sprawa nie wpływa nijak (na razie) na użytkowanie samochodu, ale że wcześniej tak nie było zastanawiam się co to za dioda (alarm,immo?) i dlaczego nagle zaczęła świecić światłem ciągłym, podczas gdy niegdyś pomigała, pomigała i gasła do następnego "użycia". W mojej niemieckojęzycznej instrukcji obsługi pojazdu nie ma żadnej wzmianki na ten temat, sprzedawca coś wspominał, ale minął już rok od zakupu więc po prostu wyleciało mi to z głowy, szukajka też niewiele mi pomogła niestety, a ja zaczynam się nieco martwić bo nie wiem co to jest i dlaczego zmieniło nagle zachowanie...
_________________ Lubię mojego Roverka...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 20, 2009 14:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może zrób zdjęcie tej kontrolki bo z tego co wiem tam nie powinno być żadnej kontrolki. Może ktoś dodatkowo coś montował?
Jeśli dobrze pamiętam to sprzedawca przy okazji mrugania tego czegoś mówił coś o "uzbrajaniu się", niestety byłem wtedy tak zaaferowany kupnem że wszystko mi wyleciało.
Nie wygląda mi to faktycznie na fabryczne urządzenie, ale postaram się zrobić zdjęcie jutro za dnia i wstawić go jakoś, tylko mam ciągły problem z netem a nie mam zbyt wiele czasu na zrobienie czegoś z tym, gdyż zawsze jak jestem w Polsce to albo święta, weekend, itp...
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sro Gru 23, 2009 20:22
Diodka od immo/alarmu może być albo w drzwiach, koło rygielka, albo pomiędzy tarczami obrotów i predkości na liczniku, a na konsoli środkowej... Licho wie... ja między klimą a obiegiem mam przełącznik gazu
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Diodka od immo/alarmu może być albo w drzwiach, koło rygielka, albo pomiędzy tarczami obrotów i predkości na liczniku, a na konsoli środkowej... Licho wie... ja między klimą a obiegiem mam przełącznik gazu
Gadasz tam ..... ja mam dodatkowy immo oprócz fabrycznego i diodę w kolumnie kierownicy
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Właśnie zrobiłem zdjęcie tego czegoś, mam nadzieję że przejdzie...
Przypomnę tylko, że od kilkunastu dni świeci się to to calutki czas, wcześniej tylko pomrugiwało i gasło. Inna kontrolka o której piszecie wyżej znajduje się faktycznie pomiędzy zegarami...
Czyli pomiędzy zegarami będzie alarm prawdopodobnie... Tylko dziwnie się teraz zachowuje, a nie chciałbym być w trasie odcięty od paliwa, czy co to tam powoduje to immo
aiwer napisał/a:
Może zrób zdjęcie tej kontrolki bo z tego co wiem tam nie powinno być żadnej kontrolki. Może ktoś dodatkowo coś montował?
Jeśli dobrze pamiętam to sprzedawca przy okazji mrugania tego czegoś mówił coś o "uzbrajaniu się", niestety byłem wtedy tak zaaferowany kupnem że wszystko mi wyleciało.
a ty na to odpowiadasz
truten23 napisał/a:
Diodka od immo/alarmu może być albo w drzwiach, koło rygielka, albo pomiędzy tarczami obrotów i predkości na liczniku, a na konsoli środkowej... Licho wie... ja między klimą a obiegiem mam przełącznik gazu
więc napisałem że dokładany może być wszędzie a co ty tam sobie myślałeś to już nie wiem ale chłopaki wyraźnie o dokładkach gadają, poza tym z fotki widać że to jakaś nie fabryczna dioda
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
OK, rozumiem już że to jakaś dokładka, teraz może ktoś powie co jest faktycznie fabryczne pomiędzy zegarami (mała czerwona diodka) a co tutaj na zdjęciu, i co mnie najbardziej interesuje to to, jak te diody powinny się zachowywać, bo ta na zdjęciu od niedawna cały czas świeci po włączeniu zapłonu i to mnie martwi...
Tak, pilot jest fabryczny i tak jak pisałem wcześniej, technicznie nic się tutaj nie dzieje poza faktem że ta "dokładka" po prostu zaczyna mnie irytować. Podczas nocnej jazdy rozprasza mnie ta dioda - tak jasno świeci...
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 21:08
Może poprostu można tą dokładkę wymontować, albo jak jest z tym za duży zachód, to można wstawić diodce dodatkowy rezystor, żeby tak mocno nie żwieciła, albo w ogóle ja wywalić
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nagła zmiana. Wczoraj i dzisiaj zrobiłem po około 150 km. I dwa razy mniej więcej w połowie czasu jazdy (po jakiejś godzinie) dioda zaczynała ponownie (po wcześniejszym mruganiu a następnie świeceniu non-stop) mrugać i gasła na amen tak jak wcześniej to bywało. Już wiadomo że to immo, tylko jego (diody) dziwne zachowanie po prostu nieco niepokoi. Niedługo minie rok od zakupu pojazdu i teraz dopiero wyszło takie coś. Uprzedzając... bateria w pilocie wymieniona (rzekomo ma coś wspólnego) i auto otwieram/zamykam z odległości ok 25-30m
Jutro jestem umówiony na olej, inne płyny, filtry, itp. więc przy okazji poruszę temat z mechanikiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum