Witam, jestem nowy. Poszukuję korka zbiorniczka wyrównawczego. Po remoncie silnika (uszczelka itp.) przy prawidłowo zakręconym korku utrzymuje się wysokie ciśnienie (twardy przewód, ciśnienie w zbiorniczku). Po lekkim odkręceniu słychać syczenie, napełnia się zbiorniczek, przewód robi się miękki. Czy to wina korka, czy źle wykonany remont? Gdzie można ewentualnie taki nowy korek zakupić? Mój roverek to 214si 16v 98r. Pomocy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 29, 2009 13:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dajcie juz spokój z tomateam po głupi korek nie trzeba wysyłać od razu do Tomiego! Korek dostaniesz w kazdym sklepie motoryzacyjnym mowisz ze do poloneza! A skoro korek trzyma cisnienie to jest wszystko dobrze!!!! No chyba ze Ci węże porozrywało cisnienie????????!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Vesper416, zamienilem korek tak jak pisales pasuje od poldka po zrobieniu 30 km jest dobrze . jutro jade dalej , zobaczymy. wyglada na to ze jazda na tym uszkodzonym skonczyla by sie porozrywaniem wezy , w remont wsadzilem 2 tys szkoda by bylo . dzieki za pomoc jak bedzie dobrze przyznam Ci , pomógł . alek65
Cieszę się, że mogłem pomóc. Pamiętaj że układ chłodzenia w Roverku to zdecydowanie jego pięta Achillesowa! Trzeba co jakiś czas sprawdzać czy wszystko dobrze z układem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum