Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Jak wyłączyć system skandynawski?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Jak wyłączyć system skandynawski?
Autor Wiadomość
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 22:10   [R620] Jak wyłączyć system skandynawski?
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam, jak w temacie- jak całkowicie odłączyć światła mijania po przekręceniu na zapłon przy ustawieniu świateł OFF?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 14, 2009 22:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 22:23   

o co pytasz? jak masz swiatla w OFF to przeciez nie swieca/...???????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 23:49   

faecd napisał/a:
jak masz swiatla w OFF to przeciez nie swieca

Właśnie w skandynawskim świecą. ZTCP polega to na tym że mijania zapalają się samoczynnie po uruchomieniu silnika a nie po przekręceniu przełącznika.
 
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Czw Paź 15, 2009 05:46   

Też tak mam w Volvo. Od razu po przekręceniu na zapłon świecą się światła, mimo że przełącznik jest ustawiony na off. Wydaje mi się, że trzeba by grzebać w samym włączniku.
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 15, 2009 21:59   

mcteusz napisał/a:
że trzeba by grzebać w samym włączniku.

Wyłącznik nie ma nic do rzeczy..... Jest to osobna instalacja z przekaźnikiem i bezpiecznikiem.
Zobacz czy w skrzynce bezpiecznikowej masz bezpiecznik o oznaczeniu świateł i dodatkowo z literką "S"
Jak masz to wyciąg i po sprawie tylko szczerze... po co?? Moim zdaniem to bardzo wygodne rozwiązanie.
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 00:07   

Przy odpalaniu rozrusznik pobiera bardzo duży prąd, z włączonymi światłami nie raz dostaje zadyszki więc jest mi to zbędne. Co to jest bezpiecznik S, gdzie to jest? syszalem gdzies, ze mozliwa jest ingerncja w komputer. Co o tym sądzicie?
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 09:26   

Phillippe napisał/a:
Co to jest bezpiecznik S, gdzie to jest?

Pytasz poważnie czy żartujesz?? Nie wiesz gdzie masz bezpieczniki??
Jak wiesz to tam poszukaj bezpiecznika, który jest wsadzony pod oznaczeniem (S) i z symbolem lamp.
Co do samego systemu skandynawskiego... Prawidłowo wykonana instalacja powinna zapalać lampy samoczynnie dopiero po uruchomieniu silnika a nie już przy włączeniu zapłonu.
Jeżeli światła uruchamiają się przy zapłonie to faktycznie troszkę lipa. :/
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 17:04   

Bezpieczniki wiem gdzie są, nie rozumiem tego S:) Poza tym przed chwilą wyjmowałem bezpiecznik lamp i... no i świecą wciąz na OFF'ie.

[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 18:04 ]
Jeśli chcesz moge zrobić zdjecie bezpieczników, ale raczej na nic się nie zda. Moze gdzies jest wiecej bezpieczników?- nie uwzględniam tych pod kierownicą, bo tamte zbadałem też.
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:07   

Phillippe napisał/a:
nie rozumiem tego S

Tu jest foto Opla i jak powiększysz to widać symbole bezpieczników. Zobacz pozycję 8. Może masz podobny symbol....
http://img73.imageshack.us/img73/43/5eu2.jpg
Opis na foto służył do uruchomienia funkcji skandynawskiej w Oplu Omedze. Analogicznie jeżeli chcemy się tego pozbyć musimy bezpiecznik wyciągnąć (jeżeli mamy).
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:39   

Widziałem to zdjęcie juz kilka tyg temu i szukałem tego zagadnienia wcześniej, wciąż odpada ten sposób z Ską. Prosiłbym o dalsze sugestie z tym związane, będę wdzięczny, a raczej moj akumulator :)

Dodam, że ja nie mam symboli- mam opisy w języku angielskim.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 22:33   

poszukaj bezpiecznika o opisie "daylight running unit" 15A
wg schematu wisi chyba gdzies na kablach :D
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 20:30   

Gdzie można to znaleść? pokaż mi ten schemat. z góry dzieki za odp.
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 26, 2009 21:29   

Cytat:
poszukaj bezpiecznika o opisie "daylight running unit" 15A
wg schematu wisi chyba gdzies na kablach :D
Phillippe napisał/a:
Gdzie można to znaleść? pokaż mi ten schemat. z góry dzieki za odp.


j/w pokaż ten schemat gdzie jest ten bezpiecznik
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 29, 2009 23:39   

Nie chcemy wciąż offtop'u, chcemy odpowiedzi :wink:
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 13:35   

Schemat jest w Rave :wink:
i poniżej :razz:
Po lewej prawie na dole jest opisywany bezpiecznik - 942 daylight ..........
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 13:42   

Czy jest tutaj ktoś na tyle kompetentny, żeby wskazać to małe ustrojstwo? :wink:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 15:44   

zaznaczone masz na czerwono, wydaje mi sie, ze musisz sie polozyc na podlodze po kierownica i kolo pedalu sprzegla masz skrzynke z bezpiecznikami, jezeli tam tego nie ma to szukaj wyzej na kablach. U mnie tez na kablu jest bezpiecznik od dmuchawy.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:22   

Perez, nie miałem na myśli schematu, tylko lokalizację bezpiecznika w aucie. Wszystkie skrzyneczki z bezpiecznikami przetrzepałem, nic związanego z Daylight tam nie ma. Zobaczę jeszcze przewody powyżej pedałami. Chciałbym, żeby obeszło się bez rozkładania całego pulpitu...
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Sty 04, 2010 11:00   

Myślę, że skoro nie możesz namierzyć bezpieczników to prościej będzie zlokalizować kabelki od wyłącznika świateł i przełącznika halogenów i zrobić obejście modułu. Na schemacie masz oznaczony cyfrą 2 przełącznik świateł - jego końcówkę nr 11 w złączu C264 (kolor czerwony z czarnym paskiem) trzeba połączyć z końcówką 9 złącza C240 przełacznika halogenów oznaczonego nr 709 (również kolor czerwony z czarnym paskiem). I to załatwi sprawę. Oczywiście odcięte końcówki od modułu trzeba zaizolować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Phillippe 




Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 120
Skąd: Czarna Białostocka

Rover 600

Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 12:20   

darek_wp, niestety ten zabieg nie załatwił sprawy. Wciąż surfuje po sieci szukajac czegos co mi pomoze..
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Jak wyłączyć alarm na stałe ??
zrk Rover serii 600, Honda Accord 15 Pią Lut 26, 2010 07:36
_papa_
Brak nowych postów [R620] Czy mam system kontroli trakcji???
Golab33 Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Maj 11, 2007 10:38
piter34
Brak nowych postów [Honda Accord] Jak wyłączyć ABS??
Pawlo153 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Maj 31, 2009 11:19
NEOSSS
Brak nowych postów [r623] błąd 12 EGR System
ofis Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Mar 17, 2012 09:14
slax
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 18:30
marthinez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink