Wydaje mi się, chociaż oczywiście mogę się mylić, iż te sprężyny w przypadku Twojego auta nic nie dadzą, ponieważ seryjnie Zr jest już obniżony w stosunku do 200/25.
jeśli informacja o modelu i latach podana przez sprzedającego jest prawdziwa to będzie tylko ciut niżej niż obecnie masz. MG ZR względem Rovera 200 ma 35mm różnicy więc u ciebie będzie jedynie 5mm niżej... co do firmy HP hmm niebiesko białe logo... wszystko sie zgadza firma robi komputery
Hehh komputery . Moze troche złomu im zostalo i postanowili zakrecic i owinac gumą;). No nic w takim razie nie ma sensu sie ladowac w te sprezyny od komuterowcow Chyba ze ktos z posiadaczy roverkow sie skusi
A jak będzie w R25 iDT? W tej aukcji np. nie jest wspomniane, że można montować do diesla http://moto.allegro.pl/it...e_rover_25.html
Dadzą radę takie sprężyny? I ile się obniży? R25 jest chyba 15mm wyższy niż R200.
A sprężyny dedykowane do R200 można montować do R25?
Na fabrycznych amorach da to radę?
[ Dodano: Sob Sty 09, 2010 20:00 ]
Na angielskim ebayu niektóre sprężyny są od 1.4 Si, aż po 2.0 iDT, a na niektórych jest wyraźnie zaznaczone, że nie pasują do diesla.
Miałem kiedyś w Lanosie - zamiast 35mm siadł około 50mm i były jak na mój gust ciut za miękkie. Rozmawiałem z kolesiem który założył do ZRki i na pewno mu się sporo obnizyła, więc do zawiasu 25 mogą być za niskie...
Chyba lepiej szukać zawieszenia od ZRa. Tylko trudno może być znaleźć do iDT...
Rozmawiałem z marasem83. On miał założone Jamexy do R25. Mówił że poszło ok. 5 cm w dół i amory już dobijały.
Z tymi HP, które są w temacie nikt nie miał pewnie doświadczeń, poza tym pewnie to są do wersji benzynowych.
A z tego co patrzyłem na tomateam to amory w R25 i w ZR są te same, więc w ZRrze są tylko inne sprężyny. Przewertowałem internet i wg. wielu opinii obniżanie powyżej 40mm powinno wiązać się ze zmianą amorków na sportowe. Tak więc skąd teraz wziąć sprężyny... Na angielskim ebayu od 100 funtów dopiero się zaczyna, więc jak coś to już lepiej dołożyć 50 funtów i kupić X-powery, ale nie stać mnie na razie i wizja wydawania ponad 700 zł na same sprężyny mnie nie zachwyca. Jak już są jakieś sprężyny w Polsce to wszystkie do wersji benzynowych...
A z tego co patrzyłem na tomateam to amory w R25 i w ZR są te same, więc w ZRrze są tylko inne sprężyny.
No właśnie tak nie jest... Amory są krótsze i dużo dużo twardsze... Awantura o to się toczy na forum od zawsze , niestety na rynku wtórnym nie ma amorów stricte do MG (a były 3 wersje do 1.4, 160 i D). lopez86100 kupił od Tomiego i sprężyna luźno lata (za długi amor) - jest w którymś z jego postów. Więc jak założysz XPowery niższe od tych z ZR to Ci się to rozleci na drodze. Najsensowniejszy zakup dla Ciebie to dorwać cały zawias od ZR diesla.
Witam. Podlacze sie do tematu;P a do r214 co proponujecie?:) nie chce miec za nisko dlatego chce tak max do 35mm obnizyc. Nie mam zadnego rysunku pogladowego wiec nie wiem jak to wyglada. 40wedlug mnie to za nisko by chyba siedzialo co nie?:P narazie mam standard a jak na wiosne chce jakies fele 16dac to warto obnizyc nie?:P potem by wygladal jak na szczudlach xD
Ja z kolei chce rzucić na glebe troche moje MG. Kumpel ma gwinta, ale to juz przesada, nigdzie nie da się tym wjechac i nawet na najmniejszej nierówności dodskakuje jak piłka. Myslałem o samych spręzynach.
Gwint jak sama nazwa wskazuje ma gwint, który umożliwia regulacje wysokości zawieszenia, ale jak się nie wie do czego były te dziwne klucze w zestawie to się nie dziwie...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum