Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm

Czy te sprężyny wogóle się nadają??
Autor Wiadomość
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 17:27   [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm

Witam czy te http://allegro.pl/item863..._200_25_95.html sprężyny wg Was można ze spokojnym sumieniem zamontować w aucie?? Ktoś miał doświadecznia z nimi?? Pozdrawiam ;)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 05, 2010 17:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BB85 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 32
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Sty 05, 2010 17:31   

Wydaje mi się, chociaż oczywiście mogę się mylić, iż te sprężyny w przypadku Twojego auta nic nie dadzą, ponieważ seryjnie Zr jest już obniżony w stosunku do 200/25.

Niech się wypowie jeszcze ktoś bardziej obeznany.

Pzdr.
 
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 17:34   

Ahha :/ No ale nic, jesli ktos jest pewien to poprosze o potwierdzenie.
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 05, 2010 18:39   

jeśli informacja o modelu i latach podana przez sprzedającego jest prawdziwa to będzie tylko ciut niżej niż obecnie masz. MG ZR względem Rovera 200 ma 35mm różnicy więc u ciebie będzie jedynie 5mm niżej... co do firmy HP hmm niebiesko białe logo... wszystko sie zgadza firma robi komputery :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Wto Sty 05, 2010 18:53   

Hehh komputery :) . Moze troche złomu im zostalo i postanowili zakrecic i owinac gumą;). No nic w takim razie nie ma sensu sie ladowac w te sprezyny od komuterowcow :) Chyba ze ktos z posiadaczy roverkow sie skusi :)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 20:00   

A jak będzie w R25 iDT? W tej aukcji np. nie jest wspomniane, że można montować do diesla http://moto.allegro.pl/it...e_rover_25.html
Dadzą radę takie sprężyny? I ile się obniży? R25 jest chyba 15mm wyższy niż R200.
A sprężyny dedykowane do R200 można montować do R25?
Na fabrycznych amorach da to radę?

[ Dodano: Sob Sty 09, 2010 20:00 ]
Na angielskim ebayu niektóre sprężyny są od 1.4 Si, aż po 2.0 iDT, a na niektórych jest wyraźnie zaznaczone, że nie pasują do diesla.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Sty 09, 2010 20:24   

Jak szukasz dobrych sprężyn do obniżenia ZRki to masz tu

[ Dodano: Sob Sty 09, 2010 20:24 ]
I jest oczywiście wersja dla diesla ;)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 20:28   

Kapke drogie ;)
Ja chcę obniżyć R25 mniej więcej do poziomu MG ZR :)
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Sob Sty 09, 2010 21:06   

marcinmarcin napisał/a:
Jak szukasz dobrych sprężyn do obniżenia ZRki to masz tu
Kolega rodi_ ma te sprezyny na 200 z zawiasem od 160:) autko prowadzi sie niesamowicie :)
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 23:52   

Miał ktoś do czynienia z Jamexami? Co możecie o nich powiedzieć? Jak współgrają z fabrycznymi amorkami?
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 10:36   

Miałem kiedyś w Lanosie - zamiast 35mm siadł około 50mm i były jak na mój gust ciut za miękkie. Rozmawiałem z kolesiem który założył do ZRki i na pewno mu się sporo obnizyła, więc do zawiasu 25 mogą być za niskie...
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 11:44   

Chyba lepiej szukać zawieszenia od ZRa. Tylko trudno może być znaleźć do iDT...
Rozmawiałem z marasem83. On miał założone Jamexy do R25. Mówił że poszło ok. 5 cm w dół i amory już dobijały.
Z tymi HP, które są w temacie nikt nie miał pewnie doświadczeń, poza tym pewnie to są do wersji benzynowych.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 13:54   

Potwierdzam na jamexach siada znacznie niżej niż deklaruje producent...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 14:29   

A z tego co patrzyłem na tomateam to amory w R25 i w ZR są te same, więc w ZRrze są tylko inne sprężyny. Przewertowałem internet i wg. wielu opinii obniżanie powyżej 40mm powinno wiązać się ze zmianą amorków na sportowe. Tak więc skąd teraz wziąć sprężyny... Na angielskim ebayu od 100 funtów dopiero się zaczyna, więc jak coś to już lepiej dołożyć 50 funtów i kupić X-powery, ale nie stać mnie na razie i wizja wydawania ponad 700 zł na same sprężyny mnie nie zachwyca. Jak już są jakieś sprężyny w Polsce to wszystkie do wersji benzynowych...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 19:51   

Krzysi3k5 napisał/a:
A z tego co patrzyłem na tomateam to amory w R25 i w ZR są te same, więc w ZRrze są tylko inne sprężyny.
No właśnie tak nie jest... Amory są krótsze i dużo dużo twardsze... Awantura o to się toczy na forum od zawsze :mrgreen: , niestety na rynku wtórnym nie ma amorów stricte do MG (a były 3 wersje do 1.4, 160 i D). lopez86100 kupił od Tomiego i sprężyna luźno lata (za długi amor) - jest w którymś z jego postów. Więc jak założysz XPowery niższe od tych z ZR to Ci się to rozleci na drodze. Najsensowniejszy zakup dla Ciebie to dorwać cały zawias od ZR diesla.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 20:03   

No właśnie też tak dumam, tylko gdzie taki dostać... w jakim to to stanie będzie.
 
 
patric62 




Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 88
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 21:48   

Witam. Podlacze sie do tematu;P a do r214 co proponujecie?:) nie chce miec za nisko dlatego chce tak max do 35mm obnizyc. Nie mam zadnego rysunku pogladowego wiec nie wiem jak to wyglada. 40wedlug mnie to za nisko by chyba siedzialo co nie?:P narazie mam standard a jak na wiosne chce jakies fele 16dac to warto obnizyc nie?:P potem by wygladal jak na szczudlach xD
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 22:21   

Masz benzynę to prosta sprawa ;)
Nawet w Polsce tego dużo:
http://www.venom24.pl/rov..._2048_2050.html
Te są z gwarancją TUV nawet i za małą kasę :)
 
 
kprzemo24 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 119
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:03   

Ja z kolei chce rzucić na glebe troche moje MG. Kumpel ma gwinta, ale to juz przesada, nigdzie nie da się tym wjechac i nawet na najmniejszej nierówności dodskakuje jak piłka. Myslałem o samych spręzynach.

http://allegro.pl/item924..._200_25_95.html
Może to jest dobra opcja?

A niżej link do ogłoszenia z MG kumpla na gwincie:D
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11522428
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 18, 2010 22:05   

Gwint jak sama nazwa wskazuje ma gwint, który umożliwia regulacje wysokości zawieszenia, ale jak się nie wie do czego były te dziwne klucze w zestawie to się nie dziwie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Sprężyny obniżające
group1320 Tuning mechaniczny 24 Pią Mar 29, 2019 17:47
Palal
Brak nowych postów [MG ZR] Sprężyny obniżające APEX
camaro17 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 02, 2012 17:42
scorpion
Brak nowych postów [r200] Sprezyny obnizajace na zamowienie
rudealis Tuning mechaniczny 0 Sro Sty 22, 2014 19:04
rudealis
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] obniżenie -40mm /opinie/fotkk
PitBull89 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 25, 2013 15:02
greg-si
Brak nowych postów [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Czw Sty 13, 2011 22:12
takeda666



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink