Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:37 Pomocy !!!! Licznik MG ZR do Rover 200 dziwna sprawa ...
Witam wszystkich . Pierwszy raz witam na tym forum więc wybaczcie mi wszystkie nieprawidłowości jakie nie umyślnie dokonam. Proszę wszystkich którzy coś wiedzą na ten temat. Więc kupiłem liczniki z MG ZR do mojego R200 98 r 1.4 16V ponieważ stary licznik miałem uszkodzony ( źle wskazywał prędkość) i po podłączeniu (dwóch kostek tych na rogach ) nie wskazuje mi teraz wogóle prędkości ( co rozumiem bo wiem że trzeba coś tam zmodyfikować jak się domyślam ) ale dlaczego nie wskazuje mi też obrotów silnika ? Proszę o pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 11, 2010 20:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest temat jak podłączyć zegary od zr czy tam R25 do R200 ja mam z Rovera25 z LCD w swoim R200 i działa tylko trzeba 3. kostkę podpiąć, a raczej dwa kabelki, jeden do masy a drugi do plusa podpiąć żeby działało wszystko.
Ale w sumie i bez tego, nie świeci sie lcd ale pokazuje prędkość i obroty wiec u ciebie cos innego będzie chyba skopane. A te zegary od Zr to są sprawne
[ Dodano: Pon Sty 11, 2010 20:59 ] Jugol, zegary od zr to to samo co w R200
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jugol, chodzi mi pod względem technicznym. Wizualne poglądy są w tym kierunku nie ważne. Jest różnica do starszych zegarów wyświetlacz LCD i tyle ale to kwestia spięcia 2 kabli żeby działało
i tu się sprawa kąplikuje bo nie jestem na 100 pro pewny czy on działa bo kupiłem go z allegro wiem tylko tyle że na dwóch wpiętych kostkach dziłają kierunki awaryjki dioda alarmu licznik paliwa temp pewnie tez tylko dlaczego nie działa ten obrotomierz ? bo rozumiem że po wpięciu tych dwóch przewodów powinien działać prędkościomiorz ? aa i podświetla mi się wyświetlacz ale nic nie pokazuje . Czy mógłbym prosić o dokładniejszy opis ( wyjaśnienie tch przyłączy ) rozumiem jeden to masa tak ?
[ Dodano: Pon Sty 11, 2010 21:41 ]
i co to ma wspólnego z ABSem ? dziękuje za pomoc widze że odezwał się ktoś w temacie tak na marginesie
A może u ciebie jest winny impulsometr w skrzyni ze stare zegary tez nie działały Bo dziwne by było kupić zegary które nie działają ale mozliwe. Trzeba by było do innego Rovera zamontować i spróbować czy działają
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 13:53
dobryziom napisał/a:
nie wiem z którego roku masz R ale może masz licznik na linkę zobacz czy ci idą przejechane KM...
Hmm ja tak miałem jak wąłzyłem do 25 (2001r) zegary od mg, dodatkowym objawem było to ze zanizał kilometry na liczniku (pzejechałem 10 okazał chyba 3:D) no wiec jak amsz taki problem dokąłdnie to jest jedna rada: przyzwyczaic sie!
A na serio to ja bebechy zza zegara od ilometrow przełozyłem do nowego. Ale u Ciebie oze to byc niemozliwe jak masz ten element w starych zepsuty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum