Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Sob Sty 16, 2010 22:48 [rover 220 SDi 97r] auto po naprawie napinacza nie pali
Witam
Miałem do wymiany napinacz paska alternatora,próbowałem walczyc z wymiana sam,lecz w pewnym momecie zabrakło mi klucza dwunasto katowego 14-ki zadzwoniłem do mechanika aby odkrecił mi owy napinacz i zamontował nowy.
Pan mechanik był do mnie w drodze,tym czasem próbowałem sam sie meczyc z ta sróbka na deszczu.
Maister stwierdził ze nie odkreci mi tego w warónkach polowych wiec zaciagnelismy auto do jego warsztatu.
Po zamontowaniu napinacza,alternatora i innycz czesci okazało sie ze auto nie pali.
Co sie dzieje:
po włozeniu i przekreceniu kluczyka zapala sie srodkowa szybko migajaca katrolaka,po przycisniecu jednego guzika na pilocie kontrolka gasła-mozna odpalac.W tym przypadku tak sie nie stało-zadna katrolka sie nie zapala,nic nie reaguje,Nawet alar po otwarcu dzwi sie nie włancza.Pala sie dodatkowo katrolki od tylnej klapi i przez chwilke kontrolka SRS. Auto dopiero odpala "na zapych" Mechanik stwierdził ze po mojej robocie na deszczu cos tam zamoklo pod maska i lipa...
Czy ktos cos o tym wie?? prosze o pomoc.
Miałem i nadal mam drógi problem>
Po skrecenu kierownica na wolnych obrotach auto zaczyna wyc i lekko szarpie kierownica.
Prosze powiedziec gdzie jest pompa od wspomagania w moim modelu
I czy to pompa do wymiany?/
Dzieki
Ostatnio zmieniony przez thef Nie Sty 17, 2010 22:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 16, 2010 22:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 17 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Posty: 292 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 10:36
1. mechanik może mieć rację co do mokrej instalacji
2. mało prawdopodobne aby padła pompa wspomagania - dolej płynu
3. pisz bez błędów i z polskimi znakami, ciężko się czyta
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 10:41
Dziekuje za informacje
jeslij chodzi o pisownie postaram sie poprawić.
A czy wiesz która z tych instalacji mogła sie zamoczyć? Gzie mam szukać problemów?
[ Dodano: Nie Sty 17, 2010 10:41 ]
Acha i jeszcze jedno.
Tan kabel plusowy który idzie do alternatora-jesli dotchnie masy to jakie moga być skótki??
Sprawdziłeś w ogolę wszystkie bezpieczniki Te w komorze silnika czy sa wszystkie dobre. ale zobacz dokładnie czy jakiś nie jest spalony. Potem zobacz te pod nogami kierowcy czy jakiś nie jest spalony.
goliat napisał/a:
Tan kabel plusowy który idzie do alternatora-jesli dotchnie masy to jakie moga być skótki??
Spali bezpiecznik 40A ENG MGT
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum