Przekaźnik o którym mowa znajduje się na przednim lewym kielichu amortyzatora wraz z dwoma innymi a nas interesuje ten po środku Wyciagasz go na zewnatrz i teraz patrząc od strony nózek masz ponumerowane wyjścia. A by go sprawdzić należy do nózki 85 podać + z aku za pomocą przewodu zakończonego konektorem, do zacisku 86 - z aku za pomocą przewodu zakończonego konektorem i teraz za pomoca miernika ustawionego na pomiar opornośći mierzysz na zaciskach 30 i 87 czy wartosc ta wynosi zero jesli tak to jest ok
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 23:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam, jeśli nie pali możliwe ze paliwo za późno dostaje , zobacz czy bardzo kopci, jeśli mocno dymi przy odpalaniu i chodzi głośniej niż powinien , spróbuj przeczuci pasek na pompie wtryskowej o jeden ząbek, jeśli masz warsztat nie powinno to sprawić problemu zdejmujesz osłonę i do roboty. Sam będę się brał za tą robotę w przyszłym tyg . postaram się udokumentować cały proces i opisać solidnie. następnie wymieniam uszczelkę pod głowica i kompletny rozrząd jak tylko nazbieram kasy , na szczęście mam własny warsztat i doświadczonego mechanika w domu specjalistę od silników diesla.
To właśnie on zasugerował mi aby przełożyć troszkę pasek na pompie bo synchronizacja paliwa i ruchu tłoku nie jest idealna po takim zabiegu nawet spalanie powinno spaść. no to tyle. napisze co z tego wyszło. pozdrawiam
bo synchronizacja paliwa i ruchu tłoku nie jest idealna
Nie synchronizacja a kąt wtrysku.... Przestawiając o ząbek pompe paliwa zmienisz kąt wtrysku u może przestać odpalać całkowicie. Lepszym rozwiązaniem jest lekki obrót pompą.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
może sie nie znam ale z tamtego wątku wywnioskowałem ze są dwa jeden w skrzynce z bezpiecznikami a jeden na kielichu i ten w skrzynce zgodzę się że kosztuje 10-15pln ale ten duży mocy który jest na kielichu nie wydaje mi się żeby był taki tani tym bardziej że na Allegro ceny wszystkich nie schodzą poniżej granicy 35-40pln a raczej nigdy nie widziałem żeby aż tak kolosalne różnice cen były między sklepem a Allegro
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum