Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2004
Mam nastepujacy problem.
Kupilem wczoraj Rover 75 kombi rok prod. 2004 a model 2005 i podczas hamowania prawie jak juz sie zatrzymuje przednia os (kola) wpadaja w dziwne wibracje.
Zauwazylem to jak hamowalem na sniegu. Mam letnie opony bo stary wlasiciel nie mial zimowych.
Czy ktos moze wie co jest nie tak?
Moze kola sa nie wywazone
Z gory dzieki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:16, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 19, 2010 16:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 17:39 ]
Bicie kierownicą podczas jazdy - nie wyważone lub źle wyważone koła, błoto lub śnieg (lód) na obręczach. Przeważnie zakres od 60-120 km/h.
Bicie kierownicą podczas hamowania -krzywe tarcze, uszkodzone tarcze lub coś z klockami.
[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 17:39 ]
Bicie kierownicą podczas jazdy - nie wyważone lub źle wyważone koła, błoto lub śnieg (lód) na obręczach. Przeważnie zakres od 60-120 km/h.
Bicie kierownicą podczas hamowania -krzywe tarcze, uszkodzone tarcze lub coś z klockami.
Czy to cos co trzeba natychmiast naprawic?
Czy hamulce beda dzialac slabiej przez uszkodzone tarcze?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Sty 19, 2010 17:57
Wszystko zależny od tego co jest przyczyną. Tarcze mogą być krzywe, pęknięte itp.. To są hamulce więc radzę zrobić. Do czas wymiany przesiadłbym się do autobusu.
Jeżeli nie możesz ocenić co jest powodem tego bicia podjedz jak najszybciej do mechanika lub do wulkanizatora.
Krzywe tarcze jesli nie byly jeszcze regenerowane mozna oddac do warsztatu na tokarke.Wyprowadza a koszta beda minimalne.Tarcze jak nowe.Sam to robilem nie raz .Jesli peknieta to niestety trzeba nowe
Wszystko zależny od tego co jest przyczyną. Tarcze mogą być krzywe, pęknięte itp.. To są hamulce więc radzę zrobić. Do czas wymiany przesiadłbym się do autobusu.
Jeżeli nie możesz ocenić co jest powodem tego bicia podjedz jak najszybciej do mechanika lub do wulkanizatora.
problem jest taki ze wczoraj bylem na stacji diagnostycznej i hamulce na kompie byly duzo ponad norme oraz gosc sprawdzal go dosyc szczegolowo i nic nie wykryl.
Ale bicie tylko jest czasami i tylko jak juz prawie auto stoi (max 10 km/h). Bicie raczej tylko przy ha,owaniu na sniegu.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:31
Ja miałem takie objawy jak klocki były już cienkie i zacisk stanął ale skoro diagnosta nic nie wykrył to pewnie nie to chociaż u mnie też nie wykrył przy przeglądzie ,dopiero sam to odkryłem dotykając felgi .
Podepnę się bo mam podobny problem!Tylko w r600 mianowicie też trzęsie mi kierownica podczas hamowania ale i też przy większych prędkościach po wyżej 110!!myślałem że to opony źle wyważone chodź były wywarzane bo zaczynało coraz mocniej bić. Przyszła zima wiec podjechałem do wulkanizatora i wyważyłem oponki i założyłem zimówki i dalej to samo??dodam tylko ze co jakiś czas mi niedziela ABS bylem z tym u mechanika powiedział ze to główny czujnik i ze nie opłaca się go naprawiać!!ABS raz dział a raz nie jak nie działa to dożo mocniej trzęsie kierownica a jak dział to mnie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum