Wysłany: Nie Sty 31, 2010 13:48 [MG ZT] Problemy ze stacyjką
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam,
szukałem na forum odpowiedzi na pytanie ostatnio mnie nurtujace, ale niestety to co znalazlem nie dotyczy mojego problemu i wszystko z blokada kierownicy jest okej
Otoz moj problem polega na tym, ze mam problemy z wlozeniem kluczyka do stacyjki.
Przy wkladaniu napotykam na jakis opor, musze troche pogmerac i udaje sie go wlozyc.
Uczucie jest takie, jakby cos "haczylo" o cos. Pomoglo wstrzykniecie silikonu w sprayu
ale niestety nie na dlugo. Problem zaczyna sie pojawiac.
Nie wiem co tam moze sie zepsuc i czy mozna to naprawic we wlasnym zakresie.
Mariusz418 odeslal mnie do pkt naprawy stacyjek, ale boje sie odstawiac auto
w nieznane mi miejsca.
Moze ktos juz przerobil taka usterke i moze sie pochwalic osiagnieciami
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, Jedź do punktu naprawy zamków i niech naprawią ci na miejscu. Kumpel miał to samo w Astrze i zrobili mu to w 15min. Szkoda uszkodzić i mieć do wymiany stacyjkę.
Pomógł: 22 razy Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 629 Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie Sty 31, 2010 16:31
MaReK tylko nie dawaj WD-40 Kolega w starszym mesiu miał taki sam problem; gość w punkcie naprawy zamków i stacyjek na gliwickiej giełdzie zrobił w kilka minut, ale pod warunkiem że nie był psikany do niej WD.
_________________ ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
Nie, nie
Czytalem juz o tym, zeby nie dawac specyfikow innych niz oliwka maszynowa lub silikon.
Okej podjade, do takiego pkt. a czy ktos wie ile to moze kosztowac?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum