Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 200vi] chodzi na dwoch garach i dymi na bialo? CEWKA?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:14
[Rover 200vi] chodzi na dwoch garach i dymi na bialo? CEWKA?
Autor Wiadomość
emi906 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Białystok

Rover 200

  Wysłany: Nie Lut 07, 2010 15:09   [Rover 200vi] chodzi na dwoch garach i dymi na bialo? CEWKA?

Witam kupilem roverka 200vi 1.8 vvc. Kupilem go z rozwalonym rozrzadem i wymnienilem cala glowice rozrzad itp. Ustawilem wszystko ok, wyjechalem z garazu i po 2 dniach tzw. wykonczen mechanicznych wjechalem do garazu i postawilem samochod. Przychodzac na drugi dzien chcialem odpalic auto ale nic z tego :shock: moje vvc nie chcialo zapalic. posprawdzalem wszystko kupilem nowe swiece iskra na nich jest ale DLACZEGO on chodzi na dwuch garach juz po zapaleniu i dymi na bialo???????? moze cewka ?? ale prosze was o pomoc..


i jeszcze jedna sprawa. od poczatki zlozenia roverek gubil plyn chlodniczy ale przez kolko pompy wodnej..... i plyn nie doczodzi do chlodnicy /??? czyzby trzeba bylo przeczyscic uklad chlodenia jakimis plynami specjalnymi??? jak tak to jakimi?

PROSZE O POMOC... :neutral:

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 15:09 ]
aaa i zapomnialem dodac ze strzela mi z dolotu (raz mi eyrwalo rure jak ogniel strzelilo... :???:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 07, 2010 15:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lut 07, 2010 17:28   

Wydaje mi się, że już dałeś sobie odpowiedż. Do 2 cylindrów dostaje się płyn chłodzący :(
Pytanie tylko dlaczego. Czy źle poskładana głowica lub pęknięta, czy uszczelka pod głowicą czy pęknięte tuleje.

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 17:28 ]
Ponadto sprawdź czy nie pomyliłeś przewody są pozakładane w odpowiednich miejscach (czy nie są pomylone (mowa o przewodach wodnych.
 
 
 
emi906 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 18:43   

a ten przewod od powrotu plynu chlodniczego powinien isc do kolektora ssacego??
:neutral: :?:

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 18:27 ]
pozatym roverek normalnie chodzil nie dymil ni nic na poczatku i plyn chloodniczy tez byl zalany wspominalem juz ze mam ubytek plynu poprzez lecenie go wrecz ciurkiem z zaworu pompy wodnej(tego przy kolku a z tego co wiem to gdy z niego leci to przewaznie jest zapchany uklad chlodzenia ) a zawor poto jest aby wrazie zapchania nie poszlo na lozysko i nie rozwalilo kolka pompy bo wtedy powtorka z rozrywki czyli rozrzad.......

[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 18:43 ]
a jeszcze jedno rover nie pracuje na garach 14 (MOWIMY OGARACH PO NUMERACJI KABLI SWIECOWYCH) czyli na tym samym poziomie... dzwonilem do mechanika i on mowil iz to rowniez moze byc bialy dym dlatego ze nie przepala beznymy i postaremu mowiac wali w gaznik cyzli i dolot.....

Jutro mam zamiar odwrocic kostki i kable na gewkach i zobaczyc czy bednie chodzil na garach 23 co wy o tym myslicie??
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 19:07   

Ja mysle, ze plyn chlodzacy dostaje sie do cylindrow i rowniez stad to dymienia.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
emi906 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 19:30   

moze sprobuje jeszcze spuscic caly plyn chlodniczy osuszyc cylindry i go zapalic bez plynu chlodzacego .............

p.s. moze na dworzu mu sie nic nie stanie a bede zerkal na temperature......

jak??

a jak to to to czyli czeka mnie ponowna wymiana uszczelki


ale jakim sposobem przecierz dwa dni przed wada bialego dymu wymienilem uszczelke (tomateam.pl wzmacniana) i glowica byla sprawdzana ...... klucz dybamometryczny tez byl ale jeszcze wjezdzajac do garazu jak wczesniej napisalem nic nie bylo(ladnie sie wkrecal i mial moc na przejazdzce....) to tak nagle po nocnym postoju poszedl plyn do cylindrow??
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lut 07, 2010 19:45   

sprawdz ciśnienie na garach.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
emi906 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 19:59   

A jakie powinno byc dokladnie ??
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 07, 2010 21:25   

emi906 napisał/a:
A jakie powinno byc dokladnie ??

Nie mniej niż 10-11 bar.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
emi906 



Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 14
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:12   

nom cisnienie mam takie ok. 15 bar

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 11:47 ]
czyli ja mam dobre cisnenie to wody nie mam w cylindrze czyli ten bialy dym moze byc od nie przepalajacej sie benzyny?? :idea:
:/

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 22:54 ]
nie wiecie c o to moze byc jeszcze ?? juz odchodze od zmyslow jutro bedzie nowa cewka zobacze.....
:cry:

[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 22:36 ]
zrob8lem mialem cewke walnieta i juz nie dymi iale jest jeden problem bo paliwo nie dochodzi i mam w zwiazku z tym kilka pytan. poniewaz miedzy inymi :
*odkrecilem przewod metalowy od filtra paliwa i po przekreceniu kluczyka leci tylko piana i troszke paliwa i czy to zle?? bo z tego co wiem to chyba tak??
* i czy w waszych roverkach co przekrecenie stacyjki podaje paliwo bo u mnie nie u mnie tylko po jakims czasie jak postoi na tzw. zerze w stacyjce albo az imobnilaizer sie uzbroi i to nie zawsze przewaznie po jakims czasie bo jak odrazu zapale stacyjke po jej zgaszeniu to nie podaje????

POMPKA???? :?: :cry:

[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 21:12 ]
zroblem roverek smiga;DDD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [r200 1,4 16v] Iskra na dwóch Garach
bula21 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Sie 20, 2010 20:01
Vesper416
Brak nowych postów [r25 1.4 '01 LPG] dymi na bialo po zrobieniu hgf
adamk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sro Sie 18, 2010 09:27
adamk
Brak nowych postów [Rover 200Vi] skrzynia od brm-a do 200vi
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Mar 11, 2016 09:27
Aful89
Brak nowych postów [Rover 200Vi] Młynki VVC
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Gru 30, 2015 18:08
Aful89



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink