Wysłany: Nie Lut 07, 2010 15:09 [Rover 200vi] chodzi na dwoch garach i dymi na bialo? CEWKA?
Witam kupilem roverka 200vi 1.8 vvc. Kupilem go z rozwalonym rozrzadem i wymnienilem cala glowice rozrzad itp. Ustawilem wszystko ok, wyjechalem z garazu i po 2 dniach tzw. wykonczen mechanicznych wjechalem do garazu i postawilem samochod. Przychodzac na drugi dzien chcialem odpalic auto ale nic z tego moje vvc nie chcialo zapalic. posprawdzalem wszystko kupilem nowe swiece iskra na nich jest ale DLACZEGO on chodzi na dwuch garach juz po zapaleniu i dymi na bialo???????? moze cewka ale prosze was o pomoc..
i jeszcze jedna sprawa. od poczatki zlozenia roverek gubil plyn chlodniczy ale przez kolko pompy wodnej..... i plyn nie doczodzi do chlodnicy /??? czyzby trzeba bylo przeczyscic uklad chlodenia jakimis plynami specjalnymi??? jak tak to jakimi?
PROSZE O POMOC...
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 15:09 ]
aaa i zapomnialem dodac ze strzela mi z dolotu (raz mi eyrwalo rure jak ogniel strzelilo...
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 15:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 17:28
Wydaje mi się, że już dałeś sobie odpowiedż. Do 2 cylindrów dostaje się płyn chłodzący
Pytanie tylko dlaczego. Czy źle poskładana głowica lub pęknięta, czy uszczelka pod głowicą czy pęknięte tuleje.
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 17:28 ]
Ponadto sprawdź czy nie pomyliłeś przewody są pozakładane w odpowiednich miejscach (czy nie są pomylone (mowa o przewodach wodnych.
a ten przewod od powrotu plynu chlodniczego powinien isc do kolektora ssacego??
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 18:27 ]
pozatym roverek normalnie chodzil nie dymil ni nic na poczatku i plyn chloodniczy tez byl zalany wspominalem juz ze mam ubytek plynu poprzez lecenie go wrecz ciurkiem z zaworu pompy wodnej(tego przy kolku a z tego co wiem to gdy z niego leci to przewaznie jest zapchany uklad chlodzenia ) a zawor poto jest aby wrazie zapchania nie poszlo na lozysko i nie rozwalilo kolka pompy bo wtedy powtorka z rozrywki czyli rozrzad.......
[ Dodano: Nie Lut 07, 2010 18:43 ]
a jeszcze jedno rover nie pracuje na garach 14 (MOWIMY OGARACH PO NUMERACJI KABLI SWIECOWYCH) czyli na tym samym poziomie... dzwonilem do mechanika i on mowil iz to rowniez moze byc bialy dym dlatego ze nie przepala beznymy i postaremu mowiac wali w gaznik cyzli i dolot.....
Jutro mam zamiar odwrocic kostki i kable na gewkach i zobaczyc czy bednie chodzil na garach 23 co wy o tym myslicie??
Ja mysle, ze plyn chlodzacy dostaje sie do cylindrow i rowniez stad to dymienia.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
moze sprobuje jeszcze spuscic caly plyn chlodniczy osuszyc cylindry i go zapalic bez plynu chlodzacego .............
p.s. moze na dworzu mu sie nic nie stanie a bede zerkal na temperature......
jak??
a jak to to to czyli czeka mnie ponowna wymiana uszczelki
ale jakim sposobem przecierz dwa dni przed wada bialego dymu wymienilem uszczelke (tomateam.pl wzmacniana) i glowica byla sprawdzana ...... klucz dybamometryczny tez byl ale jeszcze wjezdzajac do garazu jak wczesniej napisalem nic nie bylo(ladnie sie wkrecal i mial moc na przejazdzce....) to tak nagle po nocnym postoju poszedl plyn do cylindrow??
[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 11:47 ]
czyli ja mam dobre cisnenie to wody nie mam w cylindrze czyli ten bialy dym moze byc od nie przepalajacej sie benzyny??
[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 22:54 ]
nie wiecie c o to moze byc jeszcze juz odchodze od zmyslow jutro bedzie nowa cewka zobacze.....
[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 22:36 ]
zrob8lem mialem cewke walnieta i juz nie dymi iale jest jeden problem bo paliwo nie dochodzi i mam w zwiazku z tym kilka pytan. poniewaz miedzy inymi :
*odkrecilem przewod metalowy od filtra paliwa i po przekreceniu kluczyka leci tylko piana i troszke paliwa i czy to zle?? bo z tego co wiem to chyba tak??
* i czy w waszych roverkach co przekrecenie stacyjki podaje paliwo bo u mnie nie u mnie tylko po jakims czasie jak postoi na tzw. zerze w stacyjce albo az imobnilaizer sie uzbroi i to nie zawsze przewaznie po jakims czasie bo jak odrazu zapale stacyjke po jej zgaszeniu to nie podaje????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum