Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:09
[2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !

[2.0 sdi ] 99 r
Autor Wiadomość
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



  Wysłany: Wto Lut 09, 2010 10:58   [2.0 sdi] 105 KM - brak mocy !

Witam. jestem posiadaczem roverka 2.0 sdi . samochod wogole nie przyspiesza . zachowuje sie jakby mial max z 40 KM ! owszem mozna ciagnac go po obrotach do konca ale to nic mu nie pomaga bo jest strasznie mulasty. sprawdzalem turbo dziala. tylko kiedy zloze wogole praktycznie go nie slychac ze dmucha. ale napewno dziala bo pcha jakies powietrze. Czy mial ktoś moze z was juz taki przypadek . zmienilem filtr paliwa , powietrza , olej , nic to nie pomoglo . Jeżeli możecie proszę o jakąs pomoc. Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 09, 2010 10:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:03   

sprawdzałeś przewody od turbo?
jesteś z tej Ostrowi koło Ostrołęki?
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:04   

tak tak jestem z Ostrowi Maz. przewody są dobre sprawdzalem
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:05   

witam
nie znam się za bardzo na tym ale na początek sprawdź błędy http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
i węże od intercolera

a jak ze spalaniem
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:05   

Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma, a co do tej utraty mocy to moze byc peknieta guma od intelcolera ja tak miałem i skleiłem tasma wulkanizacyjna i wszystko gra samochod powrocil do dawnego stan :mrgreen:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:08   

wlodi1991 napisał/a:
Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma

jak nie ma?
chyba żartujesz?
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:10   

No z tego co ja czytałem to to jest wolno sacy diesel i nie ma turbiny

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 11:10 ]
Poczytaj dokładnie na forum roverków i wpisz w google skrot sdi i ci wyskoczy wszystko
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:10   

heh ma turbo . bo je widac i slychac
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:12   

to ty poczytaj sobie o Roverkach
każdy sdi ma turbinę i nie myl z VW który właśnie ma oznaczenie SDI i nie ma turbiny
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:12   

No ja nie jestem specjalista i nie bede sie klucil ale z tego co czytałem to nei ma, a jak traci moc to sprawdz ta gume od intelcolera
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:15   

wlodi1991, KAŻDY diesel w roverkach ma turbinę ... tylko wszyscy mylą oznaczenie SDi z silnikami od VW ..

mr.swider, poczytaj techniczny FAQ ... a dokładniej tematy zwiazane z serią L :ok: posprawdzaj to co tam opisano (na początek kody błędów sprawdx ... później wiązka do pompy, przepływomierz, przewody turbo) i napisz nam o wynikach tej kontroli :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:17   

SDI a TDI
« Odpowiedz #1 : 08 Maj, 2005, 23:12:54 »

--------------------------------------------------------------------------------

SDI jest to silnik o zapłonie samoczynnym, z bezpośrednim wtryskiem paliwa ale bez turbodoładowania. Konstrukcja tego silnika wywodzi się z silnika 1,9 TDI - 66kW. Tak to jest on opisany w książce "Skoda Octavia" Cedrycha i Schwarza.

Zapisane

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 11:17 ]
Aha ok to przepraszam za wprowadzenie w bład
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:19   

Ok ok. dziś podlacze się i odczytam kody ! o wynikach bede informowal wieczorem ! sprawdze rozniez waz od intercolera !
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:30   

wlodi skoda jest budowana na bazie vw chyba, a w roverach jest konstrukcja silnika rovera więc nie ma mowy o 1,9TDi są tylko 2.0 diesle SDi i SD i oba z turbo

jak kupiłem roverka to kolega po tech. mechanicznym też mi mówił że nie mam turbiny, ale był w błędzie. z resztą zapytaj swojego mechanika jeśli nam nie wierzysz
 
 
wlodi1991 



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 91
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:35   

Nie no wierze wierze tylko sam siebie wprowadzilem w blad bo naprawde myslalem ze rovery nie maja turbiny
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 11:40   

wlodi1991 napisał/a:
tylko sam siebie wprowadzilem w blad bo naprawde myslalem ze rovery nie maja turbiny

nie ty pierwszy i nie ostatni :wink:
myślałeś że twoja 600-tka też nie ma turbiny?
wlodi1991 napisał/a:
Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma, a co do tej utraty mocy to moze byc peknieta guma od intelcolera ja tak miałem i skleiłem tasma wulkanizacyjna i wszystko gra samochod powrocil do dawnego stan

tak wracając do twojej wypowiedzi to jak jest intercooler to jest i turbina
 
 
rafal_13 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: RZE

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 12:23   

wlodi1991 napisał/a:
Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma, a co do tej utraty mocy to moze byc peknieta guma od intelcolera ja tak miałem i skleiłem tasma wulkanizacyjna i wszystko gra samochod powrocil do dawnego stan


Intercooler (ang. "chłodnica pośrednia") chłodnica powietrza doładowującego to chłodnica chłodząca powietrze sprężone w sprężarce przed dostarczeniem go do silnika, stosowana w silnikach spalinowych z doładowaniem. Służy do zwiększenia sprawności i mocy silnika.
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 12:38   

wlodi1991 napisał/a:
Jeżeli masz 2,0 sdi to turbiny tam nie ma

wlodi1991 napisał/a:
moze byc peknieta guma od intelcolera ja tak miałem i skleiłem tasma wulkanizacyjna i wszystko gra


Sam sobie przeczysz. A skoro nie ma turbiny to nie rozumiem racji bytu intercoolera.
SDi a SDI to różnica.
Ale nieporozumienia wynikają właśnie ze zbieżności oznaczenia.

mr.swider, co do turbiny to jeszcze kwestia ile pcha tego powietrza.
Przepływomierz raczej nie ma wpływu na zamulenie silnika bo z info na forum wynika,że potrzebne jest do zaworu EGR.
Kąt wtrysku sprawdź jeśli coś było grzebane przy rozrządzie.
Zamulony silnik jest od niedawna czy takiego kupiłeś?
Sprawdź też kody błędów jak wcześniej sugerowano.

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 12:38 ]
szoso420 napisał/a:
wlodi1991 napisał/a:
tylko sam siebie wprowadzilem w blad bo naprawde myslalem ze rovery nie maja turbiny

nie ty pierwszy i nie ostatni :wink:


Są też tacy co by sobie dali rękę obciąć,że 20T2N/R to konstrukcja Hondy (" bo kolega ma taki silnik w swojej Hondzie")...
 
 
komarek666_2007 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 48
Skąd: PCIM



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:13   

ja na początku też nie wiedziałem że mam turbine,i że to silnik roverowski. myślałem że te samochody są awaryjne i mają drogie części, ale tak nie jest i wszystkiego dowiedziałem się tutaj na tym forum za co wszystkim dziękuję. Teraz wiem że ludzie którzy nigdy nie mieli styczności z marką Rover nie mają o tych samochodach zielonego pojęcia
 
 
mr.swider 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 15
Skąd: Ostrów Maz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:26   

no wiec kupilem go ostanio w niemczech. stal bardzo dlugo i z poczatku nie chcial wogole jechac
toczyl sie. z kazdym km nabieral mocy ale niestety 120 max i kompletny brak przyspieszenia. ogolnie rover nie zaciekawie pali. czy temu wszystkiemu moze byc winny kat wtrysku ze slinik jest taki slaby i ciezko pali ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ MG ZR] brak mocy
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 10, 2008 15:12
thef
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Wrz 02, 2011 16:27
Jawaa
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Jawaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Czw Kwi 18, 2013 15:21
Jawaa
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Mihu_Ryhu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sty 21, 2014 20:25
leszczu
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lis 14, 2008 18:57
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink