Forum Klubu ROVERki.pl :: Wsad do Roverka 75 CDT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wsad do Roverka 75 CDT
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 11, 2010 14:00   

ale to właśnie Goodhope udowodnił, że CDT nie trzymają serii i mają ok 100KM...ja sie opieram na jego wypowiedziach i doświadczeniach ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 11, 2010 14:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 11, 2010 14:46   

Co do tematu, który podał dobryziom to polecam lekturę bardzo dobry temat, który ukazuje, jak mądrzy są forumowi "spece" nawet mądrzejsi niż ktoś z własnym świetnie wyposażonym warsztatem i ogromnym doświadczeniem. Niestety zamiast prowadzić merytoryczną dyskusje niektóre osoby snuły jakieś dziwnie podejrzenia, a argumentami były docinki. Szkoda tylko, ze z propozycji nikt nie skorzystał bo wszyscy mieli za daleko :lol: Powiem tylko, ze znam wiele osób, które korzystały z usług goodhope i sam jesli miałbym możliwość zmiany mapy bez wahania bym wybrał właśnie warsztat Mariusza. Wole wydać więcej niż dać 150zł za wgranie gotowca beż żadnej analizy, ani przed chipem ani po...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
pawelk91 



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Dębica



Wysłany: Czw Lut 11, 2010 15:24   

Witam ja wcale nie napisałem że Rover nie trzyma serii bo wiem że tak jest ja chciałem powiedzieć że inne marki nie mają tego problemu (WIĘKSZOŚĆ) jak to powiedział kolega ROWAN kiedy powiedziałem że moje auto lepiej wymiata niż Mondeo 130KM to on od razu bo ma maksimum 115 KM nie zgadzam się z nim bo znam to auto jest od nowości u kolegi serwis w ASO i 65 tys. przejechane po takim przebiegu strata 15KM raczej mało prawdopodobne. Ja się przyznałem że wgrałem gotowca i uważam że moja fura wymiata pięknie ale nie po to go chipowałem , a dla tego żeby móc normalnie jeździć i zaproponowałem że jeśli ma ktoś ochotę to mogę mu wgrać , to koledzy z forum od razu na mnie naskoczyli że nikt nie przyjedzie do mnie bo to chałupnicza robota i tak dalej ,( jak powiedziałem to tylko propozycja ) a ja mam pytanie do tych waśnie osób które tak zagorzale promują pana Dominika czy według was wasz tiuning nie był chałupniczą robotą ? ja twierdzę , że tak czytając temat ( [R75 CDT '01] Chiptuning przez złącze OBD ) piszecie jak przebiegała cała ta operacja najpierw pan D sprawdził w jakiej kondycji jest wasz silnik nie wiem jakim programem przypuszczam że nie miał T4 a innym programem to mógł sprawdzić wszystko i nic , a nawet koledze JEDYNA powiedział że do wymiany przepływka bo to początek jaj końca wtedy profesjonalista odstąpił by od tiuningu . Później sczytał oryginalne oprogramowanie i zapisał na dysk, dalej wgrał nową mapkę i próba jest wszystko ok i jazda do domu. Do tej pory było pięknie ale okazało się , że nie działa tempomat i pytanie dlaczego i dwie prawdopodobne odpowiedzi jedna to; człowiek który to robił nie zna się na tym, bo jest niedopuszczalne wypuścić niesprawne auto , a druga dużo bardziej prawdopodobna ,że został wam wgrany gotowiec z mapką przerobioną nie z waszego auta a kogoś innego kto nie miał w swoim aucie tempomatu, dlaczego tak twierdzę bo gdy ja wgrałem mapkę od kolegi to zaświeciła mi kontrolka od systemu antypoślizgowego więc skontaktowałem się z kolegą on poprosił o przesłanie oryginalnej mapki i powiedział że system nie działa bo mapka była od innego auta i tak się zdarza więc przerobił mi moją mapkę i odesłał po wgraniu wszystko pięknie działa . Rozmawiałem wczoraj na ten temat z kolegą i jego zdaniem tempomat nie działał bo jak pisałem wyżej na 95% został wgrany gotowiec mówił ,że przy przerabianiu z oryginalnej mapki nigdy coś takiego się nie zdarzyło a pracuje tam już kilka lat , a pan D później to naprawił bo zdobył mapkę od wersji z tempomatem i według mnie tak wyglądał wasz profesjonalny i dopracowany tiuning który tak wszystkim na forum polecacie . Według mnie mój chałupniczy tuning był bardziej profesjonalny od waszego bo mam na prawdę bardzo dobrze przerobioną mapkę od ludzi którzy się tym zajmują zawodowo ładnych kilka lat i przerabiają auta typu Merc S , Audi A8 i tym podobne ,tam nie ma miejsca na błędy Stąd się biorą posty typu jak masz 130KM to maks. więcej nie da rady jak ktoś nie potrafi albo nie ma mocniejszego wsadu to nie da rady. To moje zdanie ja się potrafię przyznać że wgrałem wsad a wy dalej myślcie że wsze jest najlepsze i lepiej się nie da uwierzcie zawsze da się lepiej. .POZDRAWIAM WSZYSTKICH NASTĘPNY POST NAPISZĘ DOPIERO ZA TYDZIEŃ NIESTETY PRACA .
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 11, 2010 17:00   

pawelk91, znasz to auto... Śmiać mi się chce. Co z tego, że jest u kolegi i jest serwisowane w ASO? Wali mnie to. I, że co niby w tym ASO robią? Posprawdzają ogólnie i skasują nic po za tym. Jakby coś przyszło wymienić, to i tak trzeba płacić. Moge się założyć, że na hamowni i tak by nie trzymał serii. Może z tym 115KM to przesadziłem, ale powinno wyjść coś koło 120, max 125KM. Ty się nie opieraj na "znam to auto", bo ja też moge powiedzieć, że znam, dokad nie wyjdzie wynik na hamowni, ale tak już jest, że na hamowni inne wyniki wychodzą przy chip tuningu, a inne gdy normalnie zmierzysz. A właśnie Ci "profesionaliści" podciągają wyniki na hamowni, dla większego wyniku końcowego, żeby był klient zadowolony. Niby czemu w magiczny sposób wychodzi, że silnik po 3 latach przy chipie ma moc wyższą niż w serii? To smieszne jest. Sami producenci by się okradali. Czytałem gdzieś o przypadku w pewnej polskiej dość znanej firmie tuningowej gość robił Golfa V 140KM 2.0 TDI. Na hamowni w tej firmie wyszło 147KM jakimś cudem. Po chipie 172KM. Ale pech chciał, ze gość niedługo potem pojechał na zlot, gdzie była hamownia. Okazało się, że ma ledwo 155KM. I co, niby te 15KM uciekło w ciągu kilku miesięcy?
pawelk91 napisał/a:
bo mam na prawdę bardzo dobrze przerobioną mapkę od ludzi którzy się tym zajmują zawodowo ładnych kilka lat i przerabiają auta typu Merc S , Audi A8

Oj człowieku, nie podniecaj się tak, bo ja też niby miałem mieś ogólnopolski serwis maszyn rolniczych, jedyny w Polsce od MF firma "Kor****k". I co? Tacy specjaliści, że tylko kase wziąść, a przyjechał, wysiadł z samochodu, popatrzył i powiedział: "Panie, ja takiego ciągnika w życiu na oczy nie widział." I tyle było. A niby robią wszystko i najlepiej, bo jedyna w PL firma tak co ma dilerke i serwis. Zrobił gość, co sięna tym znał, a nie, taki co niby się znał, bo to seriws to najlepsi są. Także takie bajki to możesz opowiadać. Może i z twoją niby tak super przerobioną mapka, tak extra wykręconą i tą niby super profesionalna firma tez tak jest. Hmmmm, nurtuje mnie jeszcze jedno pytanie. Czemu nie zwróciłeś się odrazu do tego kolegi, tylko chciałeś wsad od kogoś z forum? :>
pawelk91 napisał/a:
Stąd się biorą posty typu jak masz 130KM to maks. więcej nie da rady jak ktoś nie potrafi albo nie ma mocniejszego wsadu to nie da rady.

Człowieku, jak się nie znasz, to nie pisz głupot, po prostu. Nie wiem czy wiesz, ale z każdego silnika można wyciągnąć duuuuużo więcej. Ale jest coś takiego jak graniczny margines. Od którego auto zaczyna np. dymić (nie wyjeżdżaj mi tylko z tekstami, że źle "mieszanka" dobrana, bo mieszankę, to się w gaźniku ustawia, lub świnią robi :grin: )oczywiście na dymienie wpływa też wiele innych czynników jak filtr powietrza, który jest bardzo ważny w CR, przepływka i EGR. Ale dajmy na to, że wszystko jest w 100% czyste i zadbane. Dochodząc do pewnego marginesu zaczyna silnik dymić, podnosi się przy tym EGT. Oczywiście, jeśli chcemy, na własną odpowiedzialność można sobie zarzyczyć jeszcze więcej, ale też do pewnego stopnia, bo też jest granica do której wyrabiają wtryskiwacze. Także nie pisz, że się nie da, bo chyba każdy oprócz Ciebie na tym forum wie, że się da, ale nie robi się tego, tylko i wyłącznie dla bezpieczeństwa silnika.
pawelk91 napisał/a:
To moje zdanie ja się potrafię przyznać że wgrałem wsad a wy dalej myślcie że wsze jest najlepsze i lepiej się nie da uwierzcie zawsze da się lepiej.


Na jakiej niby podstawie piszesz, że jest lepszy? Jeździłeś autem, któregoś z nas? Nikt tu nie powiedział, że nasze jest lepsze. Ja też czułem mega rożnice po tuningu, ale potem okazało się, że to jeszcze nie wszystko co w na tej mapie, jak i w serii normalnie ten silnik z siebie potrafi wykrzesać. Zobaczysz, może za jakiś czas zmienisz zdanie, czego Ci naprawde życzę, bo narazie to jesteś zbyt zapatrzony w siebie i w swoja 75. Jak chyba każdy nowy właściciel R75.
A tak BTW,
pawelk91 napisał/a:
NIESTETY PRACA

Matura się zbliża? :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Podkręcenie roverka na podkarpaciu
lucrah Tuning mechaniczny 2 Wto Paź 30, 2012 21:48
praktis
Brak nowych postów hondowski silnik do roverka
rafalbalec Tuning mechaniczny 37 Sob Lip 03, 2010 00:16
bastek
Brak nowych postów Tuning mechaniczny Roverka
luk7 Tuning mechaniczny 28 Czw Lut 18, 2010 21:17
flapjck1
Brak nowych postów [rover 216Si 1996r 1.6 16v] Podkręcenie roverka :)
Kamil94 Tuning mechaniczny 16 Wto Lis 15, 2011 19:52
rovek
Brak nowych postów Przekladka silnika z Roverka 600 do mercedesa w123 ?????????
m4ch05 Tuning mechaniczny 8 Pią Lis 04, 2011 20:35
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink