Forum Klubu ROVERki.pl :: Tuning mechaniczny Roverka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning mechaniczny Roverka
Autor Wiadomość
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 15:37   

ceremony napisał/a:
a jak niec nie powie to pewnie ITR albo CTR albo S3

Przypuszczam że dość szybko będzie niedosyt jak przy ZR-ce... wiem że ładnie utrzymane evo lub sti na dłuższy czas mi pomogą :twisted: ale na razie poza zasięgiem..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 29, 2009 15:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Cze 01, 2009 09:58   

marcinmarcin napisał/a:
ceremony napisał/a:
a jak nic nie powie to pewnie ITR albo CTR albo S3

Przypuszczam że dość szybko będzie niedosyt jak przy ZR-ce... wiem że ładnie utrzymane evo lub sti na dłuższy czas mi pomogą :twisted: ale na razie poza zasięgiem..


Dobrze zrobiony ITR, CTR albo tym bardziej S3 nadazy za STi czy evo i to jest dopiero szok dla wlasciciela takiego potwora :twisted:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Pon Cze 01, 2009 13:10   

ITR i CTR - Nadazy pod warunkiem ze zostanie doladowany kompresorem lub turbo ;) w n/a juz nie przesadzaj - max co zrobisz z takim k20 czy b18 to strojenie, dolot, wydech - dodasz 20 konikow moze do serii i to koniec a koszty beda olbrzymie - taki sam przyrost zrobisz jak w ZRce procentowo - moment zostaje niestety nadal taki sam mozna sie pobawic jedynie w wydmuszke jeszcze, lekkie kolo i tyle w temacie ;) n/a to n/a - do sti i miska czy tez s3 w okolicach 260-300 koni wciaz jeszcze bardzo daleko ;) Plusem jedynie hondy jest to ze mozesz sie bawic jeszcze w bore kity, przekladki i powiekszac pojemnosci itp. itd. Mi full autorski dolot, wydech, wydmucha dalo max tyle, ze robie TS na 2-3 dlugosci do 180km/h gdzies i ide prawie leb w leb z type r z delikatnym wskazaniem na honde i dalej juz Ci sie rozleci to auto - pozostaje albo walek wydech vvc, ktory juz wiele nie da albo przebudowa calego silnika - pozbycie sie vvc i twarde waly na hardcora - liczac koszty - to lepiej zostawic ZRke w serii a roznice przeznaczyc na nowe auto - jazda takim autem do przyjemnych juz nie nalezy - dodatkowo trwalosc wynosi 3 miesiace miedzy naprawami o czym moglem sie niestety na sobie przekonac ;) Pozdro
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Cze 01, 2009 13:23   

No duzo w tym racji, ale duzo bardziej mnie kreca supermocne n/a niz uturbione auta, ale to dlatego ze nigdy nie mialem niczego z turbo i naszczescie nie wiem jak to jest ;) ale tak naprawde czysta moc z n/a to niesamowita zabawa, jesli udaje Ci sie objechac cos na turbinie. Apropos CTR to tu masz dwa przyklady mozliwego rozwoju turbo i n/a oba mega szybkie. http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8591295 http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8791745

Ale wiesz co zapomniales o S3, bo to ma potencjal... oj ma!!! :mrgreen:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 02, 2009 10:34   

Ja tez lubię NA ale takie powyżej 3L gdzie czuć juz Nm niestety kosiareczki pod 200km sa szybie ale wrażenia z jazdy są dość jednostajne... przynajmniej w moim odczuciu. Każda osoba która przesiadał się na Turbo wie o czym mowa :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 02, 2009 11:24   

Moment podstawa ;) Ja napewno albo v6 z 3 litra albo turbo next ;) W zrce mojej pomimo ze robi czasy ponizej 7ki do 100 kompletnie nie czuc zadnego efektu tak jak kolega zauwazyl i o masowaniu pleckow mozna zapomniec. Turboniutki robia swoje.... ;) Znacznie fajniejsza jazda na codzien i nieporownywalna elastycznosc silnika. Krecenie moze i fajne na pewnym etapie ale sie znudzilo po niecalym roku jazdy - za duzo machania lewarem - efekt mizerny.
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 12:05   

A mi sie jeszcze N/A nie znudzilo po prawie 6 latach, nadal marzy mi sie biala ITR bardziej niz STi :mrgreen: albo czarny Sunny z silnikiem SR20VE bardziej niz EVO
wiem jestem baranem :lol: trudno, tak mam :razz:

A jak bym zmienial to i tak pewnie zdrowy rozsadek wezmie gore i skonczy sie na S3 ;)
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Cze 02, 2009 13:26   

a wracajac do tematu tego topicu......jedynym o rozsadnym pomyslem zeby z 1.4 8v cos zrobic jest podmiana silnika na 1.6 16v skok z 75km na okolo 110km bedzie odczuwalny, i zadne zabawy z wydechami tu nic nie dadza, przy takich mocach to jedna wielka rzezba bo i tak seryjny wydech wystarczy

koszt takiej operacji to okolo 2000-2500 z wszystkim i na prawde czuc ze sie jedzie.

takie tematy na tym forum juz dawno byly poruszane ;-) i zadne wydechy i doloty przy silniku 1.4 8v nie maja najmniejszego sensu
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Lut 18, 2010 21:17   

ktos wie jakie sa dokladne wymiary zaworow w glowicy silnika 1,6 k-serii?

wiem ze srednice grzybkow bylyby 27 mm ( ssace ) i 24 mm ( wydechy )
czy ktos ma wiedze z czego mozna podpasowac wieksze zawory?

[ Dodano: Czw Lut 18, 2010 21:17 ]
no dobra:
sam sobie odpowiem

1,6 seria ma: ssace 27,7x6,0x89,6
wydechy 24,1x6,0x90

frelek 1,8 ma 27,7/27,4
1,8 vvc ma 31,6/27,4 ( takie same zawory sa w kv6 - 2,5/2,0 )


ale mam teraz inna kwestie

kolektor wydechowy:

ze sens wywalic rurowy seryjny z 1,6 i wrzucic z vvc to wiadomo

ale czy kolektor z pozniejszych 1,8 ( 45tka i frelek ) bedzie lepszy od serii 1,6? i czy duzo gorszy od vvc?

ktos wie jakie sa srednice okien w poszczegolnych kolektorach?

dla porownania fotki obydwu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Tuning mechaniczny
Gość Tuning mechaniczny 5 Wto Kwi 28, 2009 12:54
Brt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZR 160] Tuning mechaniczny bezpieczny
j0zek Tuning mechaniczny 1 Nie Lip 14, 2013 22:23
Raptile
Brak nowych postów Tuning mechaniczny zdrowego vvc
mygyzyry Tuning mechaniczny 33 Nie Mar 05, 2017 21:00
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink