Wysłany: Pią Lut 05, 2010 00:32 Silnik 2.7 HOndy z ROvera 800
Witka!
mam pytanie odnosnie tego silnika (2.7 V6 z Rovera 800). Szukam jakiś informacji na jego temat, w sieci za dużo nie ma chodzi mi głownie o awaryjność/wage/wymiary
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 00:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podobno jest to bardzo bezawaryjny silnik, ale w moim R827 niestety w wieku 15 lat, po licznikowych 250 kkm z nieznanych przyczyn zniszczyły się popychacze zaworowe - rozrząd był wymieniony w terminie i był ok jak to się stało.
Koszty części przerosły wartość auta.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Jak chcesz obejrzeć rozebrane 827, to jak będziesz w Wawie mogę umówić Cię z moim mechanikiem, który z dwóch składał jeden.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
rozebranego 2.7 widziałem dopiero co i mam zagwozdke... znajomy powiedział, że nie podjął by się swapowania tego silnika ze zwględu na rozbudowane sterowanie podciśnieniowe...fakt, kolektor od tego auta wygląda jak komoresor prawda to co mówi??
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
A widziałeś ilość takich cieńkich czarnych rureczek wychodzących z kolektora ssącego?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Eee... No też bez przesady - to nie jest technika rakietowa i jest do tego dostępna pełna dokumentacja.
Nie ma się co łamać.
Tylko nie wiem, czy to nie za ciężki motor do coupetki i czy by Ci się autko nie zrobiło totalnie podsterowne.
Ja bym jednak myślał o 2.0 ti.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Japończycy zawsze kochali się w sterowaniu wszystkim czym się da poprzez podciśnienie. A prawda poniekąd jest taka, że po wywaleniu połowy tych przewodów silnik będzie dalej chodził poprawnie i nikt nie będzie wiedział dlaczego.
oj ten silnik jest zdecydowanie za ciężki do coupety... kiedyś wklejałem link do civa "jajka" gdzie upchali ten silnik, samochód fajnie ganiał na wprost lecz skręcanie przy większej prędkości było ryzykowne.
Markzo, jak już masz silnik od Hani, to może warto było by iść w TĄ stronę. Mam na myśli świeższe silniki.. 1.6 VTEC + przeciąg? (D16Z6), B-seria (B18C4), zależy ile jeszcze masz pieniędzy na taki swap.
Z tego co pamiętam mówiłeś, że masz D16A8 - na pewno ładnie to idzie, ale to jak to mój znajomy powiedział: "ten silnik widział Flinstone'ów " Ja w swojej Hondzie zmieniłem silnik na dużo świeższy i nie mam (puk, puk) problemów.. oliwy nie bierze a odpychać się odpycha
B seria jest spoko, tylko do wymiany wszystko od silnika przez skrzynie, wiązke do półosiek itp... starsznie koszta D16Z6 to przeciez to samo co mój czy widział flinstonów, napewno ale zdrowe dudy ma i przy sprawnym wajchowaniu lewarkiem jest przyjemnie Turbo odpada, bo bez kucia skończe dół, przymiarki poczynione są w kierunku kompresora, lub swapa - KV6 jednak jaki kolwiek cięższy silnik zabije genialne prowadzenie coupetki dlatego na 99% będzie kompresor, problem jest taki, że JRSC nie moge dorwać jak narazie żałuje, że nie mam 1.6 Kseries zapakowałbym 1.8VVC z ZRki, dolot, wydech i 180KM przy lekkim silniku i fajnym prowadzeniu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
No to pozostaje juz tylko 1.6 Vtec na dwoch walkach, nie pamietam, ale mial chyba 160KM???
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
będę miał te 30KM więcej, spoko...minie 2 miechy i znowu będzie problem co zrobić, żeby było więcej nie no żart ale chciałbym mieć tak 170-180 w 75 te 177KM fajnie jeżdżą, jak do setki jeszcze jakoś moge powalczyć, tak od 100 w góre łomot straszny, więc jak 1,5 tonowym kolosie taka moc daje radę, to prz wyadze >1100 powinno być miło
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum