Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:53
[Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY
Autor Wiadomość
Dawid220 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Nowa Deba



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:42   [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

Nie wiem o co chodzi to mój pierwszy klekot,ale moim zdaniem turbinę powinienem słyszeć.Zauważyłem jeszcze że cięgno przy zwiększanie ciśnienia doładowania nie pracuje,miał ktoś taki problem jak tak to proszę o pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 19:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Pon Mar 01, 2010 20:44   

to nie jest cięgno zwiększania ciśnienia doładowania, tylko cięgno zaworu wastegate, czyli kanału obejścia spalin w celu regulacji ciśnienia... łatwo sprawdzić jego działanie podłączając wężyk od sprężarki (nawet może być taka do pompowania kół na stacji benzynowej)
http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Dawid220 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Nowa Deba



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 21:01   [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

To sprawdzę jutro,a powiedz mi jeszcze dlaczego nie słychać turbospreżarki?
 
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 21:03   

nie zawsze slychać, ważne by działała :)
Sprzawdz przyspieszenie, najlepiej na 4 biegu przyspieszenie od 60 do 100km/h. Powinno być 6 czy 8 sekund, nie pamiętam dokładnie
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Dawid220 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Nowa Deba



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 21:22   [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

Ok sprawdzę jutro.Jesteś pewny że tak to się sprawdza?
 
 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 21:33   

To nie benzyna gdzie słychać ładne psssyt :mrgreen: . Jak by ci turbina dźwięki wydawała to trzeba by się martwić.

Diesel bez turbiny praktycznie nie jedze . Reakcja na gaz jest podła, a samo auto mułowate.
Generalnie powyżej 2000 RPM przy pedale w podłodze czuć ładnego kopa a auto wyrywa do przodu. Rusz sobie ostrzej z pod świateł to poczujesz . 1-2-3 z ostrym dodaniem gazu (tylko nie na zimnym silniku), powinno cię troszkę w fotel wsadzić (jest to wyraźnie wyczuwalne)

Albo tak jak kolega mówił, rozpędz się troszkę, wbij na 4 i daj w rurę :twisted:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:01   

win32 napisał,
Cytat:
To nie benzyna gdzie słychać ładne psssyt

Nie koniecznie u mnie w 220 sdi słychać mocno psssssssssyt i nie konczy się ona bo pssssyt juz robi ponad rok i wirnik w wysmienitym stanie :) Gwizda ze hoho nawet na jałowym po dodaniu gazu natomiast w r 620 nie słychać jej u mnie ale za to czuć :) Turbina to serce motoru :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:10   

Może masz gdzieś nieszczelność jakąś czy cuś ? .Mamy Chyba takie same silniki (Seria -L) , i u mnie siedzi po cichu , tylko kopie jak się depnie w pedał :twisted:
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:14   

aaaa napewno nie.... układ szczelny na 105 % :) Pamietaj ze seria seri nie równa.... w r 220 sdi moim turbina gwizda naprawde mocno i tez bardzo mocno wyrywa auto i w r 620 sdi którego tem mam silnik seri L ten sam co w 220 sdi lecz w r620 juz jej tak nie słychać mocno ale tez rwie
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
rafal_13 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: RZE

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 10:50   

u mnie w SDi też słychać gwizd turbiny aż miło :muzyka:
 
 
Dawid220 



Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Nowa Deba



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 17:48   [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

Przyspieszenie jest na czwartym biegu przy 60 do 80 od 5,5 do 6 s ale dlaczego jej nie słysze
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 18:17   Re: [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

Dawid220 napisał/a:
ale dlaczego jej nie słysze

bo nie musisz, czy to tak trudno zrozumieć, u mnie też nie słychać turbiny i żyje z tym jakoś :wink:
wolałbyś żeby wyła? grunt że auto przyspiesza
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 18:25   

Dawid220 napisał/a:
ale dlaczego jej nie słysze

Mozesz wyciągnąć wygłuszenie które jest na sciance grodziowej to wtedy jest szansa że bedzie słychac ale po co? Ja też nie słysze i mi to nie przeszkadza
 
 
 
win32
[Usunięty]






Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:06   

Kolega chyba by chciał subaru :mrgreen: :twisted: . Nie słyszysz jej dla tego że konstrukcja jest dobra, wyciszenie dobre i turbina jak jest sprawna :wink:
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:38   Re: [Rover 400]NIE SŁYCHAĆ TURBINY

Dawid220 napisał/a:
Przyspieszenie jest na czwartym biegu przy 60 do 80 od 5,5 do 6 s ale dlaczego jej nie słysze

6 sekund to możliwe? u mnie chyba z 10.
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:43   

mi_sza1, ale kolega mierzył 60-80
a jak Ty masz 10sek 60-100 to też nie dobrze, bo 11.2 jest od 0-100 katalogowo. Chyba że 10sek masz 60-80 to już fatalnie :)
 
 
 
rafal_13 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 110
Skąd: RZE

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:44   

win32 napisał/a:
Kolega chyba by chciał subaru :mrgreen: :twisted: . Nie słyszysz jej dla tego że konstrukcja jest dobra, wyciszenie dobre i turbina jak jest sprawna :wink:


Dwusetki mają raczej marne wyciszenie, dlatego słyszę dokładnie mojego klekota i turbinkę.
Cztery-setki mają już lepiej przemyślane wyciszenie.

mi_sza1 napisał/a:
6 sekund to możliwe? u mnie chyba z 10.


10 :shock: ?? to dużo za dużo :smile:
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Wto Mar 02, 2010 19:50   

azer napisał/a:
mi_sza1, ale kolega mierzył 60-80
a jak Ty masz 10sek 60-100 to też nie dobrze, bo 11.2 jest od 0-100 katalogowo. Chyba że 10sek masz 60-80 to już fatalnie :)

Ze stoperem kiedyś mierzyłem nie pamietam, ale na moje krzywe oko w 6 sekundach na 4biegu nie dojde od 60 do 100. Od zera do 100 to w tych 11s sie może i mieszcze bo na 3biegu czuć przyspieszenie już od 30km/h do 100km/h ale na IV juz jest marniej dużo.
Aż jutro wsadze żone jako stoper i pomierze dokładnie.
aaaaa i przy dojjsciu do setki IV przecież nie używam.
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Mar 02, 2010 20:12   

mi_sza1, masz rację że do dojścia do setki czwórki nie używamy.

ale to nie zmienia faktu że zdrowe autko sdi 60-100 to powinno być 8sek, a nie 6 jak pisałem wyżej. Mój bład
http://forum.roverki.eu/v...p=335614#335614

cały temat wyżej wklejony jest bardzo ciekawy tak swoją drogą :ok:

Najlepiej chyba zmierzyć kręcąc licznik na filmik i potem na komputerze na spokojnie zobaczyć ile to zajmuje. Stop klatki i te sprawy
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 416] słychać pyknięcia....
adam26xx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Mar 13, 2012 08:47
adam26xx
Brak nowych postów [Rover 420 DI 97 rok ]Zamiennik turbiny Garret 1549
malowany_79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Mar 20, 2014 09:11
Remigiusz
Brak nowych postów [R420] Słychać szum
zip80 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Mar 01, 2011 10:56
zip80
Brak nowych postów [ R 400] Nie zapalił. Nie słychać pompy paliwa.
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Gru 19, 2018 20:40
Linkoln60



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink