Mam pytanie, jak odczytać błędy za pomocą złącza diagnostycznego w Roverku 220SD ? Próbowałem tak jak w opisie "Odczyt i kasowanie kodów błędów w silnikach 2.0 serii L (turbodiesel)", ale u mnie nie ma pinu 15 w ogóle, jest tylko 16
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Co jakiś czas zapala się kontrolka check engine i chciałem sprawdzić co to za błąd. Przeważnie dzieje się to na zimnym silniku jak przykładowo zatrzymam się na światłach i chwilę stoję. Później jak zgaszę silnik i odpalam ponownie wszystko jest ok... I tak non stop
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 23:23
W wersji z pompa wtryskową sterowaną mechanicznie, czyli taką jaką posiadasz, nie da się odczytać błędów ta metodą, która podana jest na stronie klubowej. Można to zrobić tylko za pomocą komputera.
Sprawdź przewód czujnika na pompie który odcina paliwo przy wyłączeniu zapłonu.
Wymień na nowy filtr paliwa, mi się tak działo jak mi przy mrozach -26°C się parafina wytraciła to mi Check świecił
Jak sie z autem nic nie dzieje i ma dalej kopa to dziwne, bo w sumie jak się lampka zaświeci to komputer przechodzi w tryb awaryjny i czuć słabszą moc.
Więcej pomysłów na razie nie mam
[ Dodano: Wto Mar 02, 2010 00:03 ]
Możesz jeszcze sprawdzić kabelek oraz wtyczkę do pierwszego wtryskiwacza
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum