Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 '97] regulacja obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:50
[R 220 '97] regulacja obrotów
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 22:28   [R 220 '97] regulacja obrotów

Chciałem Was zapytac czy moze ktos wie dlaczego nie moge (u siebie) ustawiac wolnych obrotów tzn ok 1000obr/min bo jesli jest ponizej to wtedy, gdy puszczam sprzegło tak jakby cos szarpało (puka w skrzyni a raczej zapewne na sprzegle)
Czy takie pukanie jest całem normalne? :neutral:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 11, 2008 22:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 22:49   

Ja mam tak samo w 75.Obroty mam dobre,tak okolo 700 a jak puszcze sprzeglo to mi lekko szarpnie,to samo jak zmieniam bieg.Na zimnym silnuku jedzie sie o wiele plynniej jak ma obroty ponad 1000 na luzie.Na kompie nie pokazlo mi zadnych bledow,wiec sadze ze tylko kwestia wyczucia auta u mnie.To pukanie masz na postoju czy jak hamujesz silnikiem?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 23:34   

Może ślizga wam się sprzegło? Obroty rosną po puszczeniu sprzegła np.jak jedziec a prędkość nie?
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 00:20   

Na 3 biegu jeszcze moge piszczec jak sie upre i wylacze kontrole trakji wiec sprzeglo git,wysprzeglik wymieniony,bledow brak...Ja sie z tym pogodzilem i w sumie juz nauczylem jezdzic
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 09:34   

Zukowaty napisał/a:
jak puszcze sprzeglo to mi lekko szarpnie,to samo jak zmieniam bieg.

Koło 2-masowe? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 09:43   

kolo= wydatki.Nie strasz.Ale jak jade to mnie nie szarpie ani nie drga wiec raczej nie kolo
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 09:46   

Zukowaty napisał/a:
Ale jak jade to mnie nie szarpie ani nie drga wiec raczej nie kolo

Jak jedziesz to silnik jest sprzęgnięty ze skrzynią i wtedy nie powinno ZTCW szarpać.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 09:50   

no nic,jak sie rozsypie to bede robil
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:10   

Zukowaty napisał/a:
Ja mam tak samo w 75.Obroty mam dobre,tak okolo 700 a jak puszcze sprzeglo to mi lekko szarpnie,to samo jak zmieniam bieg.Na zimnym silnuku jedzie sie o wiele plynniej jak ma obroty ponad 1000 na luzie.Na kompie nie pokazlo mi zadnych bledow,wiec sadze ze tylko kwestia wyczucia auta u mnie.To pukanie masz na postoju czy jak hamujesz silnikiem?


no u mnie własnie tak samo szarpie lekko jak sie rusza jak są obr ponizej 1000 a jak jest własnie ten 1000obr/min to jest ok

Ponoć w niektórych dyszelkach tak jest (kolega ma eskorta 1.8 i to samo było a jak podkrecił i na biegu jałowym jest ok 1000 obr/min to tez objaw znika)

Tyle tylko u mnie nie moge ustawic tych ok 1000obr/min nie wiem czemu :neutral:
jest ok 700obr i jak ruszam musze dac lekko gazu aby zwiekszyc obroty (a przyzwyczaiłem sie puszczac sprzegło bez dodawania gazu ,np.na swiatłach)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:14   

kadzaf Ty masz diesla czy benzynę ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:17   

mój ma 2.0 sdi (a kumpla escort 1.8D) :cool:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:20   

hmm obroty w dieslu to 850 +/- 50 i lepiej nie kombinowac ;) Podobno mozna poprzez regulację pompy trochę odregulowac obroty, ale nie znam szczegółów.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:24   

Brt napisał/a:
hmm obroty w dieslu to 850 +/- 50 i lepiej nie kombinowac ;) Podobno mozna poprzez regulację pompy trochę odregulowac obroty, ale nie znam szczegółów.


no przy pompie to tez nie wiem
W końcu pompa jest sterowana ,,elektryczonicznie'' :???:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:29   

heh trzeba ją jakoś poluzować i "popukać" i wtedy obroty się regulują ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 16:36   

Brt napisał/a:
heh trzeba ją jakoś poluzować i "popukać" i wtedy obroty się regulują ;)


a nie przypadkiem w ten sposób ustawia sie zapłon w silnikach wysokopreznych ?

a sądziłem ze wolne obroty ustawia sie na lince od gazu co idzei to takiego ,,urządzonka''(nie wiem jak to sie fachowo nazywa) :roll: i co z niego idą kable do pompy wtryskowej
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 17:05   

nie tam nie wyregulujesz obrotów. A kąt wtrysku ustawia sie na kole wałka rozrządu od strony pompy wtryskowej ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
lamtrop 



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 33
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 15:39   

Witam,
skoro to temat o regulacji obrotów, to czy mógłby mi ktos powiedzięć jak się reguluje wolne obroty i jakie powinny być?
Mam Rovera 416, benzyna, i obroty są lekko powyżej 1000 obr/mni.
(wydaja mi sie za wysokie).
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 03, 2010 15:59   

lamtrop napisał/a:
Witam,
skoro to temat o regulacji obrotów, to czy mógłby mi ktos powiedzięć jak się reguluje wolne obroty i jakie powinny być?
Mam Rovera 416, benzyna, i obroty są lekko powyżej 1000 obr/mni.
(wydaja mi sie za wysokie).

A na zimnym silniku czy na rozgrzanym ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
lamtrop 



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 33
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Mar 04, 2010 10:53   

leszczu19901 napisał/a:

A na zimnym silniku czy na rozgrzanym ??


...obroty czy regulacja???

oczywiscie na rozgrzanym... i chciałbym je zmniejszyć tylko.... nie wiem jak.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 14:33   

lamtrop napisał/a:
leszczu19901 napisał/a:

A na zimnym silniku czy na rozgrzanym ??


...obroty czy regulacja???

oczywiscie na rozgrzanym... i chciałbym je zmniejszyć tylko.... nie wiem jak.

Chodziło mi czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. Bo na zimnym silniku zawsze będą wyższe obroty tak ok.1100obr/min bo silnik pracuje na ssaniu.Za obroty biegu jałowego odpowiada silniczek krokowy i bym zaczął na początek od wyczyszczenia jego, przy okazji można również przeczyścić przepustnicę. Jeśli to nie pomoże to możesz pobawić się tą śrubką od regulacji obrotów(zaznaczona na rysunku), ale bym nie radził tak fabryka ustawiła i tak ma być no chyba że coś wcześniej już ruszałeś.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] Regulacja lusterek
maryba Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Paź 24, 2010 08:37
maryba
Brak nowych postów [r 200] Regulacja sprzęgła
nowy_rover Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Paź 19, 2009 19:14
Szczygus
Brak nowych postów [214 Si '98 3D]Reflektor + regulacja ...
Lukaszn2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Paź 25, 2007 21:25
Wazzabii
Brak nowych postów [MG ZR 1.4] Regulacja sprzęgła
KondziuZR Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lip 24, 2018 19:20
Brat
Brak nowych postów [MG ZR 160] regulacja recznego
lopez86100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Mar 01, 2011 22:30
marcinmarcin



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink