Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Problem z odpalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Problem z odpalaniem

Na początku problem z odpalaniem, następnie auto nie chce wogóle zapalić:(
Autor Wiadomość
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 17:32   [R75] Problem z odpalaniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam wszystkich jestem tu nowy.
Kupiłem moją R75 2.0 CDT rok temu ze stanem licznika 100000. Obecnie ma przejechane 148000 nic do tej pory się nie działo wszystko było ok działało bez zarzutu.
Od tygodnia coś zaczeło mu dolegać. Opisze po kolei co i jak wyglądało może ktos miał podobne zajawki.
Wróciłem do domu wieczorem odstawiam auto wszystko jest ok. Na zajutrz rano wsiadam chcę odpalić a tu nic. Kręcił momentami łapał ale nagle przestawał napewno wiecie o co mi chodzi. Kręciłem aż akumulator trafił szlag. Podładowałem aku i zaczołem od nowa kręciłem aż wkońcu odpalił. Jak zapalił zaczą dymić ale to tylko na zimnym silniku. Głośniej zaczą chodzić motor i nierówno pracować co widac na obrotomierzu bo miał skoki obrotów. I obroty również spadły do ok 600 na wolnych. Prawie gasł mi silnik jak stałem na luzie. Jak sie zagrzał duzo lepiej nie było no może to że przestawał dymic i troche ciszej chodzić. Przy obrotach od ok 1000-1600 odczuwam jak by drzał silnik. Powyżej 2000 obrotów wszystko jest ok jak było dawniej. Od tamtej pory dzień w dzień miałem problem z odpaleniem samochodu to samo obroty spadły i falował obrotomierz w bardzo małym zakresie ale odczuwalnym dla właściciela. Jak się silnik nawet zagrzał nic się nie zmieniało nadal miał problem odpalić. Dopowiem że siedze w Dani na Pónocy i ostatnimi dniami jest czasem zimno w granicach do -12 stopni. Ale w gorszych warunkach dawał sobie rade. Dwa dni temu jadąc do pracy mam wbity 5 bieg nagle puszczam go na luz i spadek obrotów odrazu na tak niski że aż zgasł na drodze:/ porażka. Na domiar złego jak był na niskich obrotach i dowalałem gaz gdy chciałem jechać nie chciał się zbierać z niskich obrotów. Wróciłem do domu i to by było na tyle bo juz nie odpalił. Co może byc przyczyna takich anomali w mojej 75? Miał może ktos podobne zajawki? Prosze o pomoc bo na dniach wybierałem się do Polski a tak nie mam jak żeby tylko raz odpalił to juz nie zgaśnie w drodze do domu. Pomocy.[]
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 22:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 08, 2010 17:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jacekmarus 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 178
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 17:42   

Kolego w Twoim przypadku to wg mnie padły wtryski. Spróbuj kupić jakiś specyfik do czyszczenia wtrysków, lub regeneracja.



http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=52224
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 18:16   

Może być wina czujnika na szynie CR, problem z wtryskiem lub przepływomierzem zważywszy na kiepska pracę poniżej 2000rpm.
Nie możesz podłączyć się pod kompa?
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 18:24   

jak byłbym w Polsce to bym sobie radził a jestem w DK a tu mechanik mnie z torbami puści jeśli sam czegoś nie wykombinuje:/
 
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 20:14   

immortalneverdi,nie przesadzaj nawet w autoryzowanych serwisach za diagnoze biora ok 30 euro,a tak to mozna tylko zgadywac :/
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 20:36   

http://forum.roverki.eu/v...=52224&start=60
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 12:33   

niestety kolega jacekmarus, miał racje:/
padły wtryski i to wszystkie:/
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 12:43   

Wymieniłeś i wszystko jest OK?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 13:03   

immortalneverdi, zaczekaj z wymianą. Na początek wyczyść zawór w pompie. Też spotkałem się z przypadkiem, że wszystko wskazywało na wtryski, a po czyszczeniu zaworu objawy ustąpiły.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 13:43   

może wie ktoś jaka jest cena wtrysków?
i czy opyla się kupowac używki czy jednak nowe?
bo nowe to mi sie wydaje że troszke floty kosztują:/

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 13:38 ]
bo mam na necie za 190 zł sztukę ale po przebiegu 80 tyś
opłaca sie coś takiego brać?

[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 13:43 ]
i jeszcze jedno od jakiego innego auta podeszły by wtryski do 75 2.0 cdt?
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 15:39   

Podejdą od BMW. Nowe jak dobrze poszukasz to 700zł na allegro widziałem (wyprzedaż) lub na ebayu. Pogadaj z fachmanem odnośnie wymiany samych końcówek. Dobra regeneracja wtrysku ok 300zł. sztuka.

Podaj numery z wtrysków.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:57   

apples, to nie jest tak, że podejdą od BMW. Po prostu one mają nr Bosch i podejrzewam, że też w innych silnikach były stosowane. Wtryski mają też numery według których trzeba brać, w CDT występowały chyba 3 rodzaje tzn. numery.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 18:35   

Podejdą - pasują. Podejdą też od Freelandera i Rang Rovera.
Rowan teraz kolej na Ciebie. Nie pisz że chyba tylko rocznik i model albo nie pisz wcale.
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 20:19   

2 345 045- jest na każdym
0445110 030- na każdym

1208058496920
1209063396920
1203056796920
1201059196920
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:57   

0445110030 TYLKO TAKI NUMER DO 75 , od fryca mogą być ale.... motor ma mniejszą kulturę pracy
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Czw Mar 11, 2010 23:36   

http://www.motoallegro.pl..._2_0_3_0_d.html
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 07:54   

A czy to mozliwe że padły wszystkie wtryski jednocześnie?
Bo mi się w to wierzyc nie chce żeszlag trafił 4 z miejsca :!:
 
 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 08:29   

Mi też nie. Praktycznie niemożliwe aby 4 padły równo.
Zwróć uwagę na post Rowana o zaworze w pompie, coś w tym może być. Ja bym się przyjrzał pompie paliwowej.
pozdro
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
immortalneverdi 



Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: Tarnów-Mielec



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 08:47   

jak wygląda ten zawór bo ja się nie orientuje:(
nawet nie wiem jak mechanikowi to wytłumaczyc bo idiota nie mówi po angielsku jedynie po duńsku a ja cienko po duńsku szprecham:(
czy może ktos mi ten element opisać jak wygląda i jak go wyczyścić?
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Mar 12, 2010 09:06   

http://forum.roverki.eu/v...p=455163#455163

Napisz co wyświetlił komputer, bo może być coś z szyną CR lub zaworem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Problem z odpalaniem
grzybol Rover serii 75, MG ZT 17 Pon Wrz 15, 2008 18:23
Rowan
Brak nowych postów R75 1.8 MG Problem z odpalaniem
seba_hg1995 Rover serii 75, MG ZT 13 Pon Gru 11, 2017 23:46
chudy86044
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
tal009 Rover serii 75, MG ZT 33 Nie Mar 01, 2015 11:44
czarek532
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
tommytae Rover serii 75, MG ZT 14 Nie Lip 05, 2009 17:33
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Problem z odpalaniem
ukah12 Rover serii 75, MG ZT 3 Sro Lut 05, 2014 22:04
ukah12



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink