Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Prosił bym o pomoc ponieważ nie potrafię znalezc sprzęgła do Rovera z tarczami dwu masowymi do benzyny 2.0 V6.
W hurtowniach,sklepach maja same jedno masowe z sprężynami a te nie pasują.
w tym linku piszą niby podpasuje pod 2.0 V6 lecz tak jak wspominałem jest to jedno masowe.
link
Prosił bym o pomoc w dobraniu sprzęgła do auta.
Z góry dziękuję.
Kilka dni temu wymieniałem sprzęgło tylko, że w dieslu. Mechanik też twierdził , że nie można zakładać sprzęgła ze sprężynami do koła dwumasowego. Ale na 100% można. Chyba że w benzynach jest inaczej.
pozdro
Teoretycznie można zakładać tarczę ze sprężynami do dwumasy, ale zdecydowanie odradzam. W praktyce nie wygląda to tak słodko jak w opisie ==> http://cgi.ebay.co.uk/ws/...em=200309811881 . Mam taką tarczę w aucie od kilku dni. Masakra. Trzeba ruszać prawie bez gazu i ze sprzęgłem obchodzić się jak z jajkiem. Inaczej szarpie jak cholera. Szczególnie podczas ruszania z dużym obiążeniem - pod górkę itp. Lepiej wydać więcej kasy i mieć porządne sprzęgło.
Pozdrawiam
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 21:25
HarryVip Ja mam taką tarczę i parę innych osób i nie narzeka. Jakie porządne sprzęgło?
Jak szarpie na tej tarczy cały czas to masz coś z dwumasą. Nie powinno szarpać przy nowej tarczy i nowym docisku.
HarryVip Ja mam taką tarczę i parę innych osób i nie narzeka. Jakie porządne sprzęgło?
Jak szarpie na tej tarczy cały czas to masz coś z dwumasą. Nie powinno szarpać przy nowej tarczy i nowym docisku.
W moim przypadku cały czas to jest kilka dni i jakieś 300 km. Mam nadzieję, że się rzeczywiście dotrze.
Docisk i tarczę tak. Wysprzęglik nie. W zasadzie to nawet nie jest szarpanie. Wydaje się to wszystko (dwumasa +tłumik drgań) za miękkie... Zobaczymy czy ustąpi za jakiś czas.
Mam taką tarczę w aucie od kilku dni. Masakra. Trzeba ruszać prawie bez gazu i ze sprzęgłem obchodzić się jak z jajkiem. Inaczej szarpie jak cholera. Szczególnie podczas ruszania z dużym obiążeniem - pod górkę itp. Lepiej wydać więcej kasy i mieć porządne sprzęgło.
Ja też mam taką tarczę tylko że oryginał MG/Rover założony rok temu i nie mam z nią żadnych problemów.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Czyli?
Jeśli dwumasa ma luz i i tak będziesz zdejmował skrzynię to miło by było ją wymienić. Jeśli nie masz żadnych objawów to nie tykaj...chyba że masz luźne 1300zł (ale wtedy ja mogę przygarnąć )
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 21:59 ] bebechu., tak w ogóle to trochę zamieszałeś:
bebechu. napisał/a:
nie potrafię znalezc sprzęgła do Rovera z tarczami dwu masowymi do benzyny 2.0 V6.
Jakimi tarczami dwumasowymi? Jest koło dwumasowe, tarcza sprzęgła i docisk.
bebechu. napisał/a:
maja same jedno masowe z sprężynami a te nie pasują.
Jakie jednomasowe? Tarcza to tarcza. W Każdej 75 na manualu jest koło dwumasowe, tak więc nie ma innych tarcz.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 44 Skąd: Luton
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 03:06
Witam.Jeżeli mogę to podepnę się pod temat bo nie ma sensu zakładać nowego.Auto jak w opisie[mg zt190]
Chciałbym się upewnić czy mam "uwaloną" dwu-masę.Nie chciałbym jej wymienić bez potrzeby.
A mianowicie objawy są takie:
1-po redukcji na drugi bieg, w momencie gdy pedał sprzęgła jest już puszczony i dodam gazu nawet delikatnie można usłyszeć jedno jakby uderzenie dochodzące z komory silnika.
2-w czasie normalnej jazdy na biegu pierwszym,drugim i trzecim(ale słabiej),w momencie odpuszczenia gazu i dodaniu go z powrotem słychać takie samo uderzenie jak w punkcie pierwszym.
Pozdrawiam.
Witam.Jeżeli mogę to podepnę się pod temat bo nie ma sensu zakładać nowego.Auto jak w opisie[mg zt190]
Chciałbym się upewnić czy mam "uwaloną" dwu-masę.Nie chciałbym jej wymienić bez potrzeby.
A mianowicie objawy są takie:
1-po redukcji na drugi bieg, w momencie gdy pedał sprzęgła jest już puszczony i dodam gazu nawet delikatnie można usłyszeć jedno jakby uderzenie dochodzące z komory silnika.
2-w czasie normalnej jazdy na biegu pierwszym,drugim i trzecim(ale słabiej),w momencie odpuszczenia gazu i dodaniu go z powrotem słychać takie samo uderzenie jak w punkcie pierwszym.
Pozdrawiam.
może być dwumasa, wysoko prawdopodobne ale nikt na forum z posta nie da Ci gwarancji, czy pedał ma lekkie wibracje na wyższych obrotach ? jak dotkniesz go z boku nogą ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum