Forum Klubu ROVERki.pl :: [25 2,0iDT 2000] Wymiana napinacza paska
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[25 2,0iDT 2000] Wymiana napinacza paska
Autor Wiadomość
Dolt 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 74
Skąd: Warmia i Mazury



Wysłany: Sob Sie 16, 2008 18:05   [25 2,0iDT 2000] Wymiana napinacza paska

Witam wszystkich
Jestem niestety zmuszony do wymiany napinacza paska wielorowkowego, nie trzyma mi paska przez co go ucina :neutral:
Byłem już z tym u mechanika i powiedział mi, że ciężko się do niego dostać i będzie niestety zmuszony do częściowego wyciągnięcia silnika do góry. Chcę za samą wymianę 400zł :???:

Naprawdę nie da się jakoś inaczej wymienić bez wyciągania silnika :?: Może ma ktoś jakiś pomysł.
Ps. Jaką długość powinien mieć ten pasek? Stary mam 1620 a nowy 1600, nie będzie to przeszkadzać :?:
Pozdro
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 16, 2008 18:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
lelek11 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 115
Skąd: Ożarów Mazowiecki

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 16, 2008 23:06   

obawiam sie ze mechanik ma racje
 
 
marcin8c 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 256
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 04:13   

mozliwe ze stary sie wyciagnal poprostu :roll:
_________________
O_o
 
 
 
Dolt 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 74
Skąd: Warmia i Mazury



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 08:34   

To żeście mnie nie pocieszyli :beczy:
Napinacz przy wyższych obrotach piszczy i do tego cały pasek skacze więc to jego wina a nie paska.

Może ktoś jednak poradził sobie z jego wymianą bez wyciągania silnika :?: Czekam na opisy...
pozdro
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Sie 17, 2008 15:03   

zmień mechanika , chce ciebie naciągnąć, łape odkręcasz i albo podnosisz albo opuszczasz silnik zależy jak łatwiej.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
agatamoja 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 1
Skąd: gogle



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:25   

cześ jest możliwość wyniany napinacza bez wyciągania slnika posłuchaj
najedz na najazdy
odkreć plastiki od spodu
otwórz maske podłuż durzy lewarek pod moske olejową
i podlewarój go tak bybył na styk ok
pod maską ściągnij poduszke silnika bez obaw bo lewarek d spodu poytrzymuje silnik
odkręć koło wielorowkowe pompy wodnej (poluzuj śruby )zdejmnij pasek zdejmnij koło wielorowkowe z pompy wodnej odkręć napinacz powinien wyjść od spodu bardzo ważne dobrze ustaw lewarek od spodu wrazie przemieszczenia silnika albo delikatnie podlaweruj albo pouść napinacz przykręcony jest gwiazdką nr 14 miłej zabawy
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 24, 2008 22:31   

eeee w SDi wychodzi bez żadnych kombinacji. Odkrecasz rolkę a póxniej napinacz, odpowiednio ukosujesz i wychodzi :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Sie 25, 2008 06:19   

Brt napisał/a:
eeee w SDi wychodzi bez żadnych kombinacji.


Dokładnie :!: , dla laika 30min pracy .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Sie 25, 2008 10:23   

Dolt i co zrobiłeś? Informacja o długości paska coś pomogła?
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
Dolt 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 74
Skąd: Warmia i Mazury



Wysłany: Pon Sie 25, 2008 14:02   

Brt napisał/a:
eeee w SDi wychodzi bez żadnych kombinacji. Odkrecasz rolkę a póxniej napinacz, odpowiednio ukosujesz i wychodzi :ok:

Tak już próbowałem ale za nic w świecie nie mogłem wsadzić klucza aby odkręcić ten cholerny napinacz :neutral: Rolkę wymieniłem ale nic to nie dało...

Znalazłem mechanika co chcę za wymianę 50zł więc się nie zastanawiam tylko jutro z rana zostawiam mu samochód :mrgreen:
Oglądał i mówił, że dla niego to godzinka no może dwie i po sprawie :ok:
zobaczymy co jutro powie :grin:
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 25, 2008 14:06   

a jakim kluczem próbowałeś odkrecać ??

W SDi późniejszych jest imbus chyba 8mm, a wcześniej taka dziwna gwiazdka 14mm. Oczywiście najpierw trzeba odkręcić rolkę i dopiero wtedy jest dostęp do śruby napinacza
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Sob Mar 13, 2010 16:41   

mam r 25 z silnikiem diesla i muszę koniecznie wymienić ten nieszcesny napinacz paska wielorowkowego:((((((((((((((

juz nbyłem na kanale i .............. nie mam pojęcia jak ma dostac się do suby mocującej aby nie popusczać silnika :( ((((
ma ktos jakiś pomyśl\ł????????????
_________________
wk
 
 
machaa2 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 11
Skąd: jarosław



Wysłany: Sob Mar 13, 2010 20:51   

nie bardzo sie dostaniesz do napinacza jesli nie opuścisz silnika, ale w r25 jest troche zabawy żeby wykręcić ten napinacz, wiem bo sam wymieniałem niedawno.
 
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Mar 13, 2010 22:44   

Jeśli jest tak samo jak w 200 to najlepiej odkręcić koło na wale następnie rolkę napinacza i dostęp jest w miare do sruby napinacza bez opuszczania silnika.
 
 
groohaa 



Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 30



Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 16:08   

odgrzeje starego kotleta, bo mechanik mowil mi ze napinacz paska wielorowkowego już trochę 'zszedl z osi' i trzeba go będzie wymienić. Czy musze kupować taki cały napinacz http://sklep.landroverowy...-pqg100230.html
czy wystarczy jedynie taka rolka http://sklep.landroverowy...pqg100230l.html ?
Bo różnica w cenie jest, przeplacac bez sensu nei chce, ale tez wiadomo: "chytry 2 razy placi", zeby nie bylo ze za pol roku i tak kupie ten caly napinacz ;)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 16:25   

Jeśli pasek chodzi krzywo to napinacz do wymiany, darmo wydana kasa na rolkę.
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Pon Wrz 30, 2013 21:15   

potwierdzam : trzeba cały napinacz niestety
_________________
wk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [200 SDi] Wymiana napinacza paska wieloklinowego DIESEL
krzysiek8903 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Lip 24, 2012 23:19
krzysiek8903
Brak nowych postów [R220 SD '96] Problem z wymianą napinacza paska wielrow.
kepor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Cze 25, 2008 22:07
kepor
Brak nowych postów [R 220 SDI rok 98] Jak odkręcić rolkę napinacza paska...
...klinowego?
laska3001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Gru 21, 2009 20:16
laska3001
Brak nowych postów [MG ZR 160] urwana śruba napinacza paska wielorowkowego
ignac160 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Cze 23, 2018 22:31
NoPE
Brak nowych postów [R200] Śruba napinacza paska wieloklinowego
Erbi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Cze 17, 2012 21:49
Erbi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink