Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 19:36 R75 czy R45
Witam
w poszukiwaniach "nowego" auta trafilem w koncu na oferte rovera
poniewaz juz kiedys podobaly mi sie modele 600 postanowilem popatrzec
no i....
coz nastapilo zakochanie w R75
wiec zapewne bede dazyl do zakupu tego auta
wybor w miare jest ale uwag tez sie znajdzie jak czytam forum
zastanawiam sie jeszcze nad wyborem miedzi R45 i R75
tylko R75 ma takie cos....
jakies porady i opinie o obu modelach z pewnoscia mi sie przydadza
z gory dziekuje
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 19:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zastanawiam sie jeszcze nad wyborem miedzi R45 i R75
tylko R75 ma takie cos....
Wybor jest imho prosty.
Jesli masz wiecej kasy na zakup i potem na utrzymanie, to czemu nie brac R75, ktorych jest zreszta wiecej na rynku.
Natomiast jesli masz kwote ponizej 20tys, to zostaje Ci R45.
Oczywiscie rozne sa egzemplarze, ale ja bym sie nie bral za szukanie R75 majac w portfelu mniej niz 20-25tys.
Tylko, ze ja jestem zdecydowanym przciwnikiem tzw. "okazji".
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 21:34
nie ukrywam ze operuje w podanej przez ciebie kwocie
dlatego bym wolal R75
jakis jest taki piekniejszy
po prostu mnie urzekl
a utrzymanie R75 tak drogo wychodzi?? przesiadke bede robil z clio i nie powiem zeby to bylo auto szczegolnie tanie w utrzymaniu.
zastanawiam sie nad silnieczkiem 2 litrowego diesla
a na "okazje" staram sie nie patrzec bo kupic g.... za mala kase to nie sztuka.
Uwaga! Dodaj proszę zrzut ekranowy ogłoszenia zgodnie z zasadami kącika.
Brak zrzutu ekranowego kwalifikuje temat do usunięcia.
Jeśli nie wiesz, jak wykonać zrzut ekranowy, zapoznaj się z tym tematem
paparf napisał/a:
to chyba bedzie zrzut
Nie ma zrzutu. Dodaj go zgodnie z instrukcją w wątku "Zasady kącika..."
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
- wyposażenie zgodne z opisem i całkiem fajne
- kolor kierownicy jest OK (poczytaj wątek "porady dotyczące kupna...")
- są nieoryginalne niektóre wkręty mocujące plastik podszybia
- oryginalne ROVERkowe dywaniki welurowe
- poduszka pasażera jest nierówno spasowana i chyba są na niej widoczne jakieś pęknięcia zewnętrznej powłoki (może ktoś potwierdzić?)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 11:18
no wlasnie tam w watku bylo napisane ze kierownica odpowiada kolorowi tapicerki
jasna przy jasnej tapicerce i siwa przy ciemnej
a z tymi wkretami to mnie zabiles, ja tam wkretow nigdzie nie widze
poducha faktycznie jakos krzywo odstaje
zobacze go na zywo to napisze wiecej
prosze o dalsze uwagi
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 13:00
0l0 napisał/a:
Pokrywka odstaje i jest chyba połamana
Nakładka nie jest popękana tylko lakier na niej. Jest to model z drewnem na konsoli. U mnie niestety po tych mrozach tez popękało.
paparf napisał/a:
jasna przy jasnej tapicerce i siwa przy ciemnej
Beżowa przy beżowym wnętrzu. Siwa przy ciemnych kolorach, chyba tylko oprócz zielonego. Zielona tapicerka - zielona obręcz kierownicy, a poducha szara.
Kierownica raczej była obszywana na nowo lub jest bezowa. Poducha szara - OK.
Przód był malowany. Naklejki są przeklejane - powinny być równo obok siebie. Pas dolny pomalowany w kolorze zderzaka, tylny nie. Na lakierze widać jakby skórka pomarańczy.
W komorze silnika raczej nie jest to kurz tylko pył od szlifowania. Brak osłony akumulatora.
Tylna kanapa najprostsza opcja- składanie taśmy i brak "prześwitu" na nart.
R75 to może od Żukowatego... ma (miał?) chyba do sprzedania w niezłym stanie, ale 2.5 V6.
Te samochody to zupełnie co innego, R45 to unowocześniony R400 (Honda Civic/Domani),
R75 to zupełnie inna konstrukcja - bardziej komfortowa ale niestety droższa w utrzymaniu.
W 75 w silnikach R4 pada uszczelka pod głowicą, w V6 pada dość drogi system VIS, s diesle są od BMW i ich naprawy też są raczej drogie.
W R45 w benzynie pada sławna uszczelka pod głowicą (to samo co w R75 1.8, ale są juz pomysły jak temu zaradzić) a diesle są raczej bezawaryjne.
Jeżeli zależy Ci na niepowtarzalności R75 i komforcie to raczej nie ma co sie zastanawiać
R400/R45 też sie wyróżniają, ale nie aż tak. Wyposażenie też ma lepsze (w R45 np rzadko sie zdarza klimatronik nie mówiąc o nawigacji)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 13:55
sobrus napisał/a:
diesle są od BMW i ich naprawy też są raczej drogie.
Co do cen części BMW uważam że są przesadzone. Każdy kto przeglądał ceny wie że są na podobnym poziomie co innych producentów i na pewno tańsze niż do Rovera z naklejką Rovera.
Beżowa przy beżowym wnętrzu. Siwa przy ciemnych kolorach, chyba tylko oprócz zielonego. Zielona tapicerka - zielona obręcz kierownicy, a poducha szara.
Siwa jest tylko przy tapicerce "Ash Grey", natomiast przy tapicerkach personalizowanych (Aubergine, Neptune Blue oraz Deep Sea Green) oraz tapicerce "Sandstone Beige" kierownica powinna być beżowa.
Szczegółowo z fotkami jest to opisane w wątku "Porady dotyczące kupna..."
[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 14:59 ]
sobrus napisał/a:
a diesle są raczej bezawaryjne.
Pada tylko ich osprzęt...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 19:00
sorbus 2,5 l to nie chce
diesel, no ewentualnie 1,8 benzyna chociaz ta uszczelka pod glowica dosc przerazająca
a powiedzcie jak z awaryjnoscia??jak sie uzytkuje R75??
no i licze sie ze takie autko nie bedzie w utrzymaniu rownowartoscia malucha
ale chyba az tak drastycznie to nie jest, co??
[ Dodano: Pią Mar 19, 2010 19:00 ]
a kupic z pewnego zrodla, od pewnej osoby to juz ogromny sukces
nawet jak auto starsze troche
w tych komisach to cuda i wianki stoja tylko
a mi sie jakos wierzyc nie chce ze auto przez 10 lat ani ryski nie mialo
witajcie ja uzytkuje r75 od 18 miesiecy a silnik mam 1.8 i nawet najmiejszych oznak awari HGF
a jak paparf chcesz kupic z takim silnikiem to sie polecam gdyz mam zamiar sprzedac swoje autko
no i nie mamy daleko do siebie
pozdrawiam
poducha musiała szczelić, widać to znacząco, brak pokrywy akumulatora, koło aku rura złapana opaską nie ma tak w orginale, coś nie tak z lewym amortyzatorem - jego mocowaniem, śrubkiz przedniego zderzaku mają objechany lakier, coś tam było z tym przodem robione, meega brudna tapicerka przy pedałach - przy środkowym kokpicie i to samo na środkowym tunelu z tyłu. albo się nie myli albo węgiel wozili, sprawdzić przednią szybę czy orginał bo mi podlatuje na szczał z lewego przodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum