-nadwozie z zewnątrz ok nie ma różnicy w odcieniach lakieu na poszczegółnych elementach
ale maska malowana dwa razy choć bez śladu szpachli.
-szyby mnie trochę zastanawiają tylne prawe i lewe Splintex ,przednie prawe i lewe
Pilington przednia Sicursiv (może ktoś sprawdzi u siebie)
-obluzowana osłona klamki tylne lewe (tak jakby puściła zapinka chyba dałoby sie coś z tym zrobić)
- nowy srodkowy wydech(!)
-wewnątrz stan niby ok, gumki na pedałach zyżyte b.lekko jesli wymieniane to jakieś 100tys temu ,ster ok , dzwignia biegów nie" popękana" (pierwszy raz widzę )
-klima się niby załącza ale nie mogłem coś wyczuć jej działania było b.zimno na zewnątrz
-silnik -pytanie do posiadaczy takich roverków -zaraz po uruchomieniu przez 1-2 min
troche dziwie głośny czy to normalne ? Później juz ok .
-wewnątrz komory silnika wymyte , skorodowana b. mocno osłona kol.wydechowego
-w zbiorniczku nie widać sladów oleju , w oleju nie widać sladów płynu
-uszczelka pod głowicą metalowa (Czy to taka która "leczy hgf"?)-widac jej krawędź
-jazda próbna ok ,chcież sprzęgło trochę nisko bieże ,hamulce żyleta abs ok biegi nie
wyskakują
Dzisiaj gościu wyjeżdza za granicę ,wraca w środę, wtedy wezmę roverka na przeglą od stacji obsługi sprawdzą zawieszenie ,"wypadkowość" , silnik (ciśnienie sprężania) ,komputer
no i zrobiłem rezerwację na tego roverka. Na co jeszcze zwrócić uwagę ? Proszę o podpowiedzi.
pozdr. marek501
_________________ marek501
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 11:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
-silnik -pytanie do posiadaczy takich roverków -zaraz po uruchomieniu przez 1-2 min
troche dziwie głośny czy to normalne ? Później juz ok .
tak jest to raczej normalne... oczywiście jeśli silnik jest zimny
marek501 napisał/a:
-uszczelka pod głowicą metalowa (Czy to taka która "leczy hgf"?)-widac jej krawędź
leczy albo nie leczy. wszystko zależy od tego jak została założona i jak silnik poskładany. Są teorie że jeśli chcesz stosować metalową uszczelke to musisz też wymienić magistrale olejową. bo samo zastosowanie nowej uszczelki nic nie da.
Jeśli mówisz że nie było śladów oleju w płynie i na odwrót, jeśli temp trzymała się tak jak trzeba(poniżej 1/2 skali) i za żadne skarby nie chciała się podnieść to ok. W zasadzie przy oględzinach nigdy się nie dowiesz czy jeśli był hgf to czy został zrobiony dobrze(chyba że widać gołym okiem partacką robotę). To wyjdzie z czasem. Czyli jak kupisz R
Tyle co wiem
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 16:57
Dzieki za info. W międzyczsie podpytałem się znajomego mechanika -powiedział że to norma jak silnik długo stał ,musi upłynąć troszkę czasu zanim olej dotrze do wszystkich popychaczy hydr.
Może ktoś by mi naświetlił o co chodzi z tą magistralą olejową jak to można sprawdzić, jeśli wogóle można bo kompletnie nie kumam - kanał wewnątrz bloku czy głowicy czyjakiś przewód na zewnątrz ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum