Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 97r]Pierwszy post-zmiany w roverze 200 z rovera 25
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 97r]Pierwszy post-zmiany w roverze 200 z rovera 25
Autor Wiadomość
Farus89 



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:09   [R200 1.4 97r]Pierwszy post-zmiany w roverze 200 z rovera 25

wtiam wszystkich posiadam roverka 200 ;D
i chcialbym w nim zrobićparęmodernizacji :))
napszie o co mi chodzi a wy bradzo was prosze napiszcie czy jest to możliwe, ile kosztuje i ewentualnie jakas pomoc czy uwagi czy cos :D
-licznik z elektrycznym wyświetlaczem z rovera 25
-przód z rovera 25 (przedni zderzak)
-zamontowanie klimy (czy jest to możliwe w autcie które oryginalnei nie ma klimy)
-zamontowanie podłokietnika lub całosci z rovera 25 ?
-oraz na koniec zmiania silnika na mg z 2003 roku
* na tym ostatnim punkcie chcial bym sie skupić bo mam tutaj parę pytań
1) mam instalacje gazową czy ten fakt nei wyklucza juz zmiany silnika
2) czy sa MG jakieś sport wersje zeby mialo ok 200 KM
3) gdzie zakupić taki silnik, na allegro sie ogłaszaja że maja silniki z 2004 roku z danym przebiegiem ale wiecie jak to jest

jak mi coś przyjdzie na myśl to bedzie edit xD
bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuję
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:18   

Kup sobie od razu innego Rovera lub od razu MG Zr, taniej to ciebie wyjdzie niz takie cos co chcesz zrobic.

Albo Tomata z T-seria :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Farus89 



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:22   

nie no remi nie przesadzaj xD :P P
jak wiesz o czymś o czym napisałem wyżej to "Pomocy" ! :P
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:24   

Farus89, Nie rozumiem czemu kupiles sobie 214 jak chezs zeby wykladal jak 25 i inny silnik to sie w cale nie oplaca.

Jeszcze sam wyglad rozumiem :wink: ALe jak juz do tego dochodzi klima silnik itd itd to lepiej do razu zakupic Mg Zr i byc zadowolonym :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:28   

Przód z R25 da sie, był na forum taki rover (Namiko).
Klimatyzację dołożyć też sie da bo niektórzy mają dokładaną.
Podłokietnik pewnie też (w końcu kto powiedział ze mocowanie musi być oryginalne ;) ).

Ale swap silnika to pare tysięcy, bo przecież trzeba wymienić osprzęt, skrzynie biegów itd (zakładam ze zmieniasz silnik na coś mocniejszego niż K1.6).
A tuning to w ogóle raczej droga zabawa, chyba że jakiś dobry dolot i wydech, ew przepustnica.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pon Mar 22, 2010 14:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:29   

podzielam zdanie Remi, sprzedaj tego R dołóż kasę którą planujesz na modernizację kup MG i wyjdzie Cię to pewnie taniej
 
 
Farus89 



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:37   

ogólnie nie nosiłem sie z zamiarem wymiany silnika, tylko że teraz z moim silnikiem 1.4 16V jest zagadka - kompresja ucieka do ukladu chłodzącego i w zbiorniczku robi sie jacussi, wymienilem juz uszczelkę pod glowicą splanowałem głowice i nic ;/ dlatego pytałem o silnik żeby sie zorientować jak to wogóle wygląda ...
a powiedzcie mi o tym liczniku... żeby mieć elektryczny to musiałbym komputer wymienić czy jest to wogóle niemożliwe
naprzykład taki licznik http://moto.allegro.pl/it...6v_licznik.html
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:53   

jest gdzieś temat o wymianie zegarów na te z 25 użyj szukajki :razz:
A to chłopie chcesz swapa robić bo ci motor ciśnienia nie trzyma :?:
 
 
Farus89 



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:56   

no zaczołem sie zastanawiać ale widzę ze to zly pomysł ;pp
ps może coś
poradzicie z tym ciśnieniem ?
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 11:07   

nie znam sie za bardzo na mechanice ale czy podczas planowania sprawdzili czy głowica nie jest pęknięta?
Jeżeli tak można ją pospawać albo kupić używaną za ok 300-400zł.

Jeżeli chcesz nowy silnik to najlepiej będzie zamontować wersję 1.6 od 216/416 (16K4F)
Zyskasz troche mocy i o ile sie orientuje nie musisz wymieniac osprzętu.
 
 
Farus89 



Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 5
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 18:38   

no własnie nie sprawdzali ale podobno na "oko" jest glowica dobra ...
panowie mam teraz jeszcze inne przemyślenie powiedzcie mi czy dobrze czy źle kombinuję...
jesli układ chłodzący by sie gdzies zatkał robiło by się podciśnienie ??
może to dlatego ?
bo węże są gorące a nagrzewnica w środku auta daje zimne powietrze ;/
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 20:04   

Farus89 napisał/a:
est zagadka - kompresja ucieka do ukladu chłodzącego i w zbiorniczku robi sie jacussi, wymienilem juz uszczelkę pod glowicą splanowałem głowice i nic ;/ dlatego


Farus89 napisał/a:
panowie mam teraz jeszcze inne przemyślenie powiedzcie mi czy dobrze czy źle kombinuję...
jesli układ chłodzący by sie gdzies zatkał robiło by się podciśnienie ??
może to dlatego ?
bo węże są gorące a nagrzewnica w środku auta daje zimne powietrze ;/


Źle odpowietrzony układ chłodzenia i dodatkowo może być walnięty korek w zbiorniczku wyrównawczym, było miliony tematów w tej kwestii więc nie nie będę się rozpisywał :wink:
Hmm na
Farus89 napisał/a:
na "oko" jest glowica dobra ..
to ciekawe spostrzeżenia :roll:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Wto Mar 23, 2010 20:10   

azor77 napisał/a:
Farus89 napisał/a:
na "oko" jest glowica dobra ..
to ciekawe spostrzeżenia :roll:

haha rozśmieszyłeś mnie tym tekstem azor77, pozdrawiam :grin:
ciekawe kto mi teraz pomoże w czyszczeniu monitora :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [r200] bieg pierwszy i wsteczny co jakiś czas zgrzytają ;(
maniek1987 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pon Sty 05, 2015 19:13
leszczu
Brak nowych postów [R200 1.4Si 98r]Zderzaki z rovera 25 / MG ZR do rovera 200.
Czy zdeżaki z rovera 25 lub MG ZR będa pasowac do rovera 200??
neonksc Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Pią Gru 12, 2008 22:43
ywis
Brak nowych postów [R200 Di] Wajcha zmiany biegów
p.kapelanczyk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Cze 15, 2012 15:52
Adrian
Brak nowych postów [R200]Luz na drążku zmiany biegów.
arturzawa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Sty 30, 2017 11:02
arturzawa



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink