Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:09 [R200 1.4 97r]Pierwszy post-zmiany w roverze 200 z rovera 25
wtiam wszystkich posiadam roverka 200
i chcialbym w nim zrobićparęmodernizacji
napszie o co mi chodzi a wy bradzo was prosze napiszcie czy jest to możliwe, ile kosztuje i ewentualnie jakas pomoc czy uwagi czy cos
-licznik z elektrycznym wyświetlaczem z rovera 25
-przód z rovera 25 (przedni zderzak)
-zamontowanie klimy (czy jest to możliwe w autcie które oryginalnei nie ma klimy)
-zamontowanie podłokietnika lub całosci z rovera 25 ?
-oraz na koniec zmiania silnika na mg z 2003 roku
* na tym ostatnim punkcie chcial bym sie skupić bo mam tutaj parę pytań
1) mam instalacje gazową czy ten fakt nei wyklucza juz zmiany silnika
2) czy sa MG jakieś sport wersje zeby mialo ok 200 KM
3) gdzie zakupić taki silnik, na allegro sie ogłaszaja że maja silniki z 2004 roku z danym przebiegiem ale wiecie jak to jest
jak mi coś przyjdzie na myśl to bedzie edit xD
bardzo prosze o pomoc i z góry dziękuję
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 14:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przód z R25 da sie, był na forum taki rover (Namiko).
Klimatyzację dołożyć też sie da bo niektórzy mają dokładaną.
Podłokietnik pewnie też (w końcu kto powiedział ze mocowanie musi być oryginalne ).
Ale swap silnika to pare tysięcy, bo przecież trzeba wymienić osprzęt, skrzynie biegów itd (zakładam ze zmieniasz silnik na coś mocniejszego niż K1.6).
A tuning to w ogóle raczej droga zabawa, chyba że jakiś dobry dolot i wydech, ew przepustnica.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pon Mar 22, 2010 14:29, w całości zmieniany 1 raz
ogólnie nie nosiłem sie z zamiarem wymiany silnika, tylko że teraz z moim silnikiem 1.4 16V jest zagadka - kompresja ucieka do ukladu chłodzącego i w zbiorniczku robi sie jacussi, wymienilem juz uszczelkę pod glowicą splanowałem głowice i nic dlatego pytałem o silnik żeby sie zorientować jak to wogóle wygląda ...
a powiedzcie mi o tym liczniku... żeby mieć elektryczny to musiałbym komputer wymienić czy jest to wogóle niemożliwe
naprzykład taki licznik http://moto.allegro.pl/it...6v_licznik.html
nie znam sie za bardzo na mechanice ale czy podczas planowania sprawdzili czy głowica nie jest pęknięta?
Jeżeli tak można ją pospawać albo kupić używaną za ok 300-400zł.
Jeżeli chcesz nowy silnik to najlepiej będzie zamontować wersję 1.6 od 216/416 (16K4F)
Zyskasz troche mocy i o ile sie orientuje nie musisz wymieniac osprzętu.
no własnie nie sprawdzali ale podobno na "oko" jest glowica dobra ...
panowie mam teraz jeszcze inne przemyślenie powiedzcie mi czy dobrze czy źle kombinuję...
jesli układ chłodzący by sie gdzies zatkał robiło by się podciśnienie
może to dlatego ?
bo węże są gorące a nagrzewnica w środku auta daje zimne powietrze
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Mar 23, 2010 20:04
Farus89 napisał/a:
est zagadka - kompresja ucieka do ukladu chłodzącego i w zbiorniczku robi sie jacussi, wymienilem juz uszczelkę pod glowicą splanowałem głowice i nic dlatego
Farus89 napisał/a:
panowie mam teraz jeszcze inne przemyślenie powiedzcie mi czy dobrze czy źle kombinuję...
jesli układ chłodzący by sie gdzies zatkał robiło by się podciśnienie
może to dlatego ?
bo węże są gorące a nagrzewnica w środku auta daje zimne powietrze
Źle odpowietrzony układ chłodzenia i dodatkowo może być walnięty korek w zbiorniczku wyrównawczym, było miliony tematów w tej kwestii więc nie nie będę się rozpisywał
Hmm na
Farus89 napisał/a:
na "oko" jest glowica dobra ..
to ciekawe spostrzeżenia
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum