Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 94 Skąd: strzyżów
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 18:53 [R200 coupe 97r 1.6 16v K-serie] Ustawienie kąta koła
Proszę o szybką odpowiedz czy w tym modelu można bez inwazyjnie ustawić kąty kół przednich bez rzeźbienia . Borykam sie z tym już kilka miesięcy i nikt nie wie jak to ma być zrobione jedni chcą wiercić inni coś piłować. a ja nie chciał bym zrobić autku krzywdy
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Mar 25, 2010 20:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 18:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 94 Skąd: strzyżów
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:53
chodzi o R200 coupe targa "tomcat" i dokładnie chodzi o kat pochylenia koła bo jedno mam pionowo równe a powinno być pochylone do środka czyli to chyba chodzi właśnie o kąty zwrotnicy bo koła powinny być tak \--/ a u mnie są \--| to tak obrazowo jeżeli w opisie sie mylę
Ja mam ten sam model i ten sam rocznik. Jestem po geometrii i zbierzności jak równierz pomiarach płyty podłogowej i mam w 100% koła dobrze ustawione i oba są |--| jedynie na podnośniku koła schodzą sie do środka \--/ .
Ustawienia są takie sam jak w zwykłym r200. Być może masz już jeden wachacz wykończony sprawdź sworzeń wahacza.
[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 20:12 ]
A i z całą pewnością nikt u mnie nic nie wiercił i nic nie ciął!!!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 94 Skąd: strzyżów
Wysłany: Czw Mar 25, 2010 20:16
Z tego co mi mechanik mówił to w każdym aucie ma być ustawienie kół przednich troszeczkę \--/ bo wtedy się lepiej prowadzi i jest bardziej przyczepny a w tylnych kołach ma być troszeczkę /--\ tak i dzięki temu sie lepiej tył trzyma w zakrętach ale może się mylę.
wizualnie kąt tego koła na postoju jest nie widoczny ale uważniej się przyjrzeć to zobaczysz ze tak jest
Generalnie koła powinny być ustawione na pionowo, dokładne wymiary podane sa w katalogach i najlepiej jest się ich trzymać, no chyba że jesteśmy fanatykami sportowej jazdy, a zmiana kompletu kół co 2tys km nie stanowi dla nas problemu to można kombinować z pochyleniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum