Witam wszystkich!
Mam pytanie czy nie wiecie jaki będzie koszt wymiany tarcz hamulcowych + zaciski + klocki na wszystkich kołach w samochodzie Rover 416Si 1996r Sedan ?
Pozdrawiam
_________________ Rover 416Si
1,6 1996r LPG
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 09:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po prostu mam przypływ gotówki a te są już stare zniszczone itd...
A czy oprócz tego pasowało by jeszcze coś wymienić?
_________________ Rover 416Si
1,6 1996r LPG
soviet100 [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 11:34
Tarcze trzeba liczyć koło 4x100zł
Klocki 2x70zł
Zaciski to zależy czy używane czy nie ale nie widzę sensu ich wymiany jeśli działają .
Jak masz przypływ gotówki to weź to zostaw w razie awarii rovera albo mi poślij bo mi trzeba wymienić olej w skrzyni .
Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Grabów nad Prosną
Wysłany: Nie Mar 28, 2010 13:05
bartek-mrc napisał/a:
po prostu mam przypływ gotówki a te są już stare zniszczone itd...
A czy oprócz tego pasowało by jeszcze coś wymienić?
Skoro są stare i zniszczone to możesz dać do regeneracji. Ja korzystałem z firmy, która regeneruje zaciski, klubowicz Brt mi ją polecił. Pełna profesjonalka, zaciski wyglądają po regeneracji jak nowe, do tego pomalują Ci na wybrany przez Ciebie kolor Więc po co wydawać kase na nowe ? Koszt regeneracji zacisków to 100 zł. za jeden, więc w Twoim przypadku, jeśli chcesz wymienić przód i tył wyszłoby 400 zł + koszt przesyłki. A tak to za nowe zapłacisz o wiele więcej, o ile się nie mylę.
Co do tarcz i klocków to zależy, jakiej firmy itd. Przykładowo (patrząc na ceny ze sklepu TomaTeam) tarcze przód LUCAS-TRW (wentylowane) 203 zł, tarcze tył LUCAS-TRW 144 zł., klocki przód i tył LUCAS-TRW, oś przednia 139,90 zł, oś tylna 75 zł.
Ale to są ceny przykładowe i dotyczące firmy LUCAS-TRW, a to co Ty tam wybierzesz to już Twoja osobista sprawa Podaje tylko orientacyjnie.
Co do tych zacisków jeszcze, to ze swojej strony naprawdę polecam regenerację. Zaciski wyglądają naprawdę zacnie. Ja regenerowałem tylko tył, do tego wymieniałem tarcze przód i tył i klocki przód i tył, wszystko LUCAS-TRW, tylko z tyłu mam klocki Mintexa, bo nie było z LUCASA. Bardzo dobrze wszystko jest zgrane i bardzo dobrze hamują
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum