Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:26
[R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr
Autor Wiadomość
Motyl22 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Nie Mar 28, 2010 23:26   [R 214si 1.4 103 km ] przedłużenie bolca w silniczku elektr

Witam. Posiadam lampy angel eyes i mam je ustawione na elektrycznej regulacji .problem w tym ze część światła bije w dolna część lampy wiec bolec za krotki i soczewka jest schowana. w zestawie jest śrubka od mechanicznej regulacji i chciałbym zeszlifować te śrubkę bo jet za gruba odmierzyc i wtopic poprstiu ja w oryginalny bolec tym samym przedluzajac długość bolca.
Mam pytanie czy ktoś wie czy ten bolec (orygnalny w silniczku elektr)w środku jest pelny czy po prostu pusty bo jeśli pusty nie ma sensu sie zabierac za ten zabieg szkoda niszczyc plastik wtedy, mzoe ktos wiec os na ten temat?

pozdrawiam
_________________
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/69670
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 23:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 07:52   

Nie pasuje silniczek oryginalny do aniołków? Ja miałem zamiar kupować je ale nie wiedziałem że jest z tym problem ;/
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Motyl22 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:48   

Kozik ogolnie jest taki problem ze na tych silniczkach bedzie wszystko dzialac pasowac pasuja skala 0-2 dziala odwrotnie ejsli chodzi o pozycje swiatel gora dol. Mi natomiast chodzi zeby soczewke oddalic zeby wyszla bardzo do przodu lampy. w tej chwili osoba bedaca w bloku na 2 pietrze jest oslepiana jesli stoi nawprost auta jak np cofamz parkingu od chromu odbija sie swiatloi bije do gory choc dooga jest bardzodobrze oswietlona w polaczeniu z philips vision plus 50% i cche popriostu te srubki co sa w zestawie z lampami wtopic w bolec oryginalny silniczka i wtedy jakis dobry klej wziasc i przyukleic wydlzue w ten sposob bolec boje sie ze w srodku nie ma plastiku cos na zasadzie wydmuszki wtedyzju nic z tym nie zrobie
_________________
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/69670
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 15:57   

koledzy, silniczek regulacji wysokości świateł do AE się nie nadaje, ponieważ trzeba go zamontować odwrotnie i tak jak Motyl22, pisze w pozycji 2 lampy świecą wtedy "panu bogu w okno". Regulacja wysokości świateł stworzona została do sterowania wysokością oświetlenia przy obładowanym samochodzie w fabrykach obniżała strumień światła, analogicznie w AE musisz założyć odwrotnie, więc to tylko podnosi strumień światła, bawiłem się tym podczas montowania AE i doszedłem do wniosku że przecież to bez sensu... wystarczy dobrze ustawić te lampki i będzie git :mrgreen:
 
 
Motyl22 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 16:26   

Wiem ze idzie ustawic bez regulacji elektrycznej ale jak ja mam to szkoda totak zostawic nie po to bralem autko z ta regulacja zawsze sie mzoe przydac jak auto zaladujesz na full. w tej chwili mam na silnuiczkach i nie oslepuiam ale cchialbym zeby swiatlo nie bilo w dolna czesc lampy bo troche bije.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/69670
 
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 16:39   

jarzę o co Ci chodzi, ale obawiam się że jest to właśnie taka tuleja, pusta w środku i tak jak mówię zauważ że silniczek musisz założyć odwrotnie, w fabrycznych lampach obniżał strumień tutaj będzie podnosił czyli efekt odwrotny od tego który chcesz uzyskać, chyba że uda Ci się ten silniczek przerobić :wink:

[ Dodano: Pon Mar 29, 2010 17:39 ]
a podczas roboty zrób jakiegoś tutka trochę jest użytkowników tych lampek, mogłoby się komuś przydać, ja sobie wyregulowałem manualnie a silniczki leżą w domu, bo bez przeróbki to wkładanie ich mija się z celem, chyba tylko po to żeby były...
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 30, 2010 10:48   

Najlepiej byłoby chyba ten bolec rozciąć i nałożyć na niego tulejkę która będzie ciasno wchodziła,naładować kleju do środka i złożyć odsuwając od siebie części bolca. Będzie sztywne połączenie i bolec dłuższy. Taka moja teoria, powinno się w praktyce sprawdzić :)
 
 
Motyl22 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Mar 30, 2010 13:55   

problem udalo mi sie rozwiazac bez tych drastykow i tona silniczkach na najwyzszym usatwieniu swieca dobrze bylem na stacji i ustawione w tych silniczkach jest taka szara srubka/pokretlo i podkrecilem ja tak zeby bolec maksymalnie sie wysunal na maxa zaczynal pzreskakiwac i wtedy jak juz na silniczku bylo wyregulowane zostala kwestia srubki w lampach co sluzy do ustawiania kata tzreba nia sie troche pobawic bo podczas krecenia kat tak udalo mi sie sutawic jaki powinien byc i wysokosc ustawiona mam idealnie wiec ten problem znikl. wczesniej mialem ustawione za nisko wyzej bym oslepial wszystko przez zly kat

co do odwrotnosci w kabinie faktycznie ejst odwrotnie a juz probowalem pozamieniac nawet bieguny i nic nie daje tzreba sie z tym pogodzic ale regulacja dziala chce nizej to obnize i nie ma tego efektu odbijania sie od chromu juz w tej pozycji w jakiej mam teraz ustawione.
_________________
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/69670
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Lusterka do 214 z 25 czy z mg zr ? Elektr. czy man. ?
Saaphyri Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Kwi 28, 2017 16:36
Saaphyri
Brak nowych postów [R 220] identyfikacja elementu elektr.
agattina Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Mar 01, 2012 00:17
Kozik
Brak nowych postów [R25] Opadająca szyba kierowcy (elektr.)
mikimisz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Gru 22, 2010 08:38
bandieta
Brak nowych postów [R200 1,4Si 98r.]Szyby elektr.podczas jazdy burczą.
idziemy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 23, 2008 17:50
pakooo
Brak nowych postów [214Si]Wymiana mieszka Rover 214Si.
Jak się do tego zabrać ?
extream Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Lip 03, 2009 00:32
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink