Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 17:29 [Wszystkie z LPG] Części eksploatacyjne sekwencji
Koledzy z dużą wiedzą na temat instalacji LPG IV generacji, podrzućcie jakie części instalacji podlegają wymianie co jakiś czas nawet jeśli nie ma z nią problemów, instalacja posiada dwa filtry, jeden to na pewno filtr cząstek stałych i jeszcze jeden (niestety nie wiem jaki ). Filtry z tego co mi wiadomo należy wymieniać co 15 kkm, czy w/w filtry to jedyna część eksploatacyjna w instalacji IV generacji Czy należy wymieniać jeszcze jakieś części Pozdrawiam życzliwych znawców LPG
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 17:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 121 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:06
Te filtry to filtr fazy ciekłej i filtr fazy lotnej, wymienia się też membrany w parowniku lub cały parownik i wtryskiwacze ale dopiero jak padną czyli bardzo rzadko.
kumilek23, filtry wymieniaj co 10 tys max 12. Ja po okolo 11 sam sobie wymienilem i stare filtry byly zasyfione na maxa!!! Az boje sie pomyslec jak wygladaly by po 15 kkm.
A membrany reduktora i listwa wtryskowa sie robi jak juz nie domagaja te podzespoly...srednio po okolo 40kkm juz cos tam trzeba robic
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 11:33
faecd napisał/a:
kumilek23, filtry wymieniaj co 10 tys max 12. Ja po okolo 11 sam sobie wymienilem i stare filtry byly zasyfione na maxa!!! Az boje sie pomyslec jak wygladaly by po 15 kkm.
Ja znowu na filtrach zrobiłem prawie 20tys/km bo zapomniałem o przeglądzie, i fazy lotnej ciężko powiedzieć czy był zanieczyszczony bo trudno to sprawdzić, ale fazy ciekłej był czyściutki. Także to chyba zależny jakiej jakości gaz się tankuje.
Ja tankuje na lotosie i fazy cieklej po 11tys mialem zasyfiony na maxa. Lotnej tez. By sprawdzic lotnej wystarczy go powachac. Moj smierdzial gazem jeszcze tydzien po wymianie!
A by sie przekonac najlepiej rozlozyc obudowe
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 7 Skąd: Płock
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 22:02
a powiedzcie mi ten filtr (duży chyba lotny) nie wiem jak sie nazywa ale przewód jest prosto z niego do parownika. w którą strone trzeba założyć? Bo mam kierunkowy i niewiem czy w strone parownika ma lecieć czy od parownika.
prosze o pomoc bo samochód stoi rozebrany w garazu.
Zobacz na parowniku przy tym przewodzie jak masz IN to jest wlot, jak jest OUT to jest wylot i zgodnie z tym ustawiasz filtr. Albo inaczej, jak masz filtr między parownikiem a wtryskami (powinno tak być) to gaz leci w kierunku wtrysków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum