Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 1.6Si 16v 97 + LPG] nietypowy problem z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 11:28
[R416 1.6Si 16v 97 + LPG] nietypowy problem z obrotami
Autor Wiadomość
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:04   [R416 1.6Si 16v 97 + LPG] nietypowy problem z obrotami

hej

od dwoch tyg mam problem z obrotami jak sie cieplo zrobilo na dworze. Zawieszaja mi sie w granicach 1500-2500 obrotow.

Krokowy sprawdzony i wymieniany na dzialajacy, przepustnica czysta(stary krokowy rowniez byl czysty), kolektor ssacy plastikowy i sprawny sprawdzalem czy niema nieszczelnosci, sonda wporzadku sprawdzane na kompie.

bylem u znajomego mechanika co ma kompa nie T4 tylko firmy dlephi czy cos takiego. podczas sprawdzania wywnioskowal ze cos prze programowuje kompa. tzn przywrocil ustawienia Fabryczne i przez 4 dni mialem spokoj az tu dzis zas obroty skacza. On zwala wine na instalke LPG a ja niewiem czy mu wierzyc czy nie.... juz sam zgupialem bo wszystko niby OK a tu obroty nadal skacza.... z chcia wyslucham waszych opini i rad.

pozdro

PS. sory za brak polskich znakowa ale moj laptop ich nieposiada:(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:08   

Lapa, jaka masz instalacje lpg?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:11   

A jak działa na benzynie? Jeśli tak samo to można spokojnie wykluczyć LPG.
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:31   

Może to czujnik położenia przepustnicy?
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
Lapa 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 53
Skąd: Berlin



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 16:05   

instalacja sekwencja stag200-4... ale na benzynie mam to samo tak wiec watpie ze wina lezy po stronie LPG... i co z tym fantem zrobic....
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 18:33   

nie wiem czy Ci dużo pomogę ale miałem podobny problem tylko, że mi spadały obroty też na gazie i na benzynie. Mam taką samą instalację i byłem u kilku "specjalistów" od gazu i nic. Dopiero jakiś normalny gazownik wymienił mi cewkę od gazu (nie zapłonową) i wszystko wróciło do normy. Więc możesz to sprawdzić, mi pomogło mam nadzieję że Tobie też :mrgreen:
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
Bodxio 



Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Żywiec

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 20:02   

Jeżeli dobrze rozumiem to wymieniałeś silnik krokowy - po co? Na ogół wystarcza mycie w myjce ultradźwiękowej i ponowne założenie i tu zaczyna się problem, bo mało kto ma dostęp do serwisowego komputera i trzeba temat obejść inaczej. Albo potrzeba trochę cierpliwości, aż system sam się dopasuje - czasem nawet dwa miesiące albo dobry i zaprzyjaźniony mechanik, powie Ci żeby uruchomić silnik po założeniu silniczka krokowego (bez tykania pedału gazu!) na jakieś 30 min. System sam się zgra i będzie OK. Razem z synem sami to przetestowaliśmy (najpierw na [R45 1,6 benzyna] gdzie trzeba było trochę czasu, a potem na [R420 2,0 benzyna] już wiedzieliśmy co i jak). Myślę, że "sobrus" ma rację i gaz nie ma tutaj nic do rzezy. A tak na koniec to ten drugi silnik mimo, że chodzi to też może być zabrudzony. Mikro zabrudzenia, nalot itp (czego nie widać gołym okiem i dlatego efekt całej roboty jest jaki jest). Mycie w myjce to koszt ok. 50 do 100zł i powinno pomóc - nam pomogło. Życzę powodzenia.

_____________
Jeśli pomogłem - kliknij pomógł :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Nietypowy problem z immo
yahuto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Paź 05, 2007 09:41
piter34
Brak nowych postów [R416] Nietypowy problem z nawiewem
wszystkie posty na forach sprawdziłem i nic nie dało
resonQ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Paź 14, 2008 06:26
resonQ
Brak nowych postów [R416] problem z obrotami
piotrmaciszewsk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Mar 23, 2013 17:57
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Mam problem z obrotami
moris_81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Gru 13, 2008 21:04
Lechos
Brak nowych postów [R416] przepustnica i problem z obrotami
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Kwi 28, 2011 07:46
bolcik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink