Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak skontaktować się z Tomim?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kasjopea
Pon Lip 19, 2010 16:07
Jak skontaktować się z Tomim?
Autor Wiadomość
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 13:34   

Bordos, polecam kontakt na PW, ja dopiero złapałem z Tomim kontakt na priv, na maila nie odpowiadał
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kornik11 




Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 73
Skąd: Myślenice



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:49   

Ja nie mam kontaktu z Tomim od 25 marca kiedy to złożyłem zamówienie. Telefon, mail, PW, formularz na stronie - zero odzewu mimo, że na forum Tomi się pojawia (czasami jest online po kilka godzin dziennie, pisze posty itp.). Do mnie widocznie pisze się trudniej :roll:
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 13:26   

To w takim bądź razie nie jesteś sam, ja jestem tak samo traktowany :roll:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 14:57   

a Ja się dodzwoniłem i części zamówiłem, jutro je dostanę :smile:
trzeba próbować
 
 
tdw 



Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 17
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 07:59   

Ja sobie odpuściłem. Wcześniej kupowałem dwa razy i wszytko było ok. Tym razem brak odzewu, na maile, telefony i na post w innym wątku na ten temat.
Trudno.
 
 
niuton 



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 11:48   

Hmm ja w marcu potrzebowałem cewki dodzwoniłem sie po 2 dniach (tak to poczta albo abonent niedostepny) ale jak juz sie dogadalismy to w dwa dni paczka u mnie. Dawniej było łatwiej sie dogadac. Przed swietami dzwoniłem o amorki do dzis nei właczył komorki (brak komunikatu zwrotnego i raportu sms) wiec napsiałem na stronei i po prostu zamówiłem, zoabczymy co sie stanie. JEstem dobrej mysli. Ale czemu tak jest? Troche głupio bo klienci sie odwracaja przez takei warunki.
 
 
krist 



Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 12:36   

szoso420 napisał/a:
a Ja się dodzwoniłem i części zamówiłem, jutro je dostanę :smile:
trzeba próbować

Na jaki nr telefonu kolega się dodzwonił? Ja dwa tygodnie temu złożyłem zamówienie i do tej pory w żaden sposób nie mogę się skontaktować...
 
 
sniffi 




Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 43
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 00:03   

krist napisał/a:
Ja dwa tygodnie temu złożyłem zamówienie i do tej pory w żaden sposób nie mogę się skontaktować...

To samo u mnie... 3 filtry zamówione i ani pieniędzy .... ani towaru.... o kontakcie nie wspominając...
 
 
niuton 



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 10:43   

sprezyny, nowe fele i opony i rozporka czekaja na amory a amory na kontakt, cholera...
 
 
tsuch 



Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 14
Skąd: Krotoszyn



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 22:38   

No a już czekam miesiąc (bez kilku dni) czekając na czujnik wałka.
Auto stoi w garażu a kasa zamrożona. Kontakt zerowy, tel., gg, mail, pw.
Odnośnie zakupów jestem raczej osobą bardzo wyrozumiałą, ale to zaczyna zakrawać na przegięcie. Nawet na kontakt mailowy nie można liczyć co w obecnym czasach (internetu)
jest przyjętym standardem. Mimo wszystko też jestem dobrej myśli bo to nie jest mój pierwszy zakup w Tomateam.
 
 
niuton 



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 23:27   

Ogólnei ja rezygnuje z amorów u Niego. Robił dobra robote, i fajeni ze miał ten intreres ktos "od nas" gorzej ze w ten sposob se to spieprzy i wszsycy to odczuja, a juz najgorzej ze wystarczyłaby informacja na stronie ze wysyłki raz w tygodniu ze mam chwile przerwy zeby to dobrze zorganizowac. Ehhh. Mam nadzieje ze za jakis czasw wszystko wroci do normy.
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 01:04   

Temat rzeka...wczoraj potrzebowałem na gwałt prowadnice do zacisku, znalazlem na stronie tomateam, dzwonie i nic, i jeszcze raz i nic, abonent poza zasiegiem. Nigdzie nie moglem znalezc, w IC powiedziano mi, ze nie maja. Na szczescie sam przeszpralem katalog IC i znalazlem to co mi potrzebne i zamowilem. Nie dosc ze na dzisiaj juz mialem to jeszcze taniej niz gdzie kolwiek - ale to zasluga duzego rabatu jaki "mam" w IC :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
azer 




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 10:48   

faecd, http://www.tomateam.pl/sklep/index.php?a=regulamin W sobote ma prawo nie odbierać zgodnie z regulaminem...
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
LU 



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 99
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 11:05   

Ja się zraziłem do sklepu TomaTeam i samego Tomiego po tym, jak czekałem ponad miesiąc na zimering wybieraka skrzyni biegów. Zero jakiegokolwiek kontaktu, na maile nie odpisywał, na gg też, pomimo dostępności nie raczył nic napisać, telefonów nie odbierał, po wysłaniu kilku smsów z prośbą o kontakt też nie raczył oddzwonić. W końcu się udało, dodzwoniłem się, przedstawiłem sprawę, zaczął przepraszać, obiecał sprawdzić co z zamówioną częścią i odezwać się do mnie. Takiego odzewu nie było, i kontakt znów się urwał. Po około dwóch tygodniach na nowo udało mi się nawiązać kontakt telefoniczny, kolega Tomi stwierdził, że część wysłał i wywiązał się z transakcji. Pozwoliłem to sobie sprawdzić poprzez dosyć wysoko postawioną znajomą na poczcie - żadna przesyłka nie została nadana na moje nazwisko i adres zamieszkania. Zadzwoniłem do Tomiego jeszcze raz, już nie był taki pewny czy wysłał zimering. Sprawdził czy ma ją jeszcze na stanie, po czym dopiero wysłał.
Trochę chore podejście jeżeli prowadzi się działalność gospodarczą, którą jest sklep, dostaje się przelewem pieniądze od klienta i znika.
 
 
 
sniffi 




Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 43
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 11:08   

o jakim regulaminie mówisz? to wolna amerykanka, tam nie ma ani regulaminu ani zasad, wyskakiwać z regulaminem tam gdzie ze sprzedającym nie ma ŻADNEGO kontaktu - na maile nie odpisuje, na PW nie odpisuje, telefon stale wyłączony... jak napisałem głupie pytanie o filtr oleju, że niby nie wiem który jest do R75 CDT to odpisał który mam wybrać, ale jak pytam o PRZELANE PIENIĄDZE i TOWAR to jakoś nie odpisuje
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 18:41   

azer, dzwonilem w piatek
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 12:32   

Witam wszystkich udzielających się w tym temacie.

Przepraszam wszystkich rozgoryczonych. Zgodnie z tym co pisałem kiedyś, pracowałem nad zupełnie nowym projektem, który miał w krótkim czasie zastąpić obecną formę TomaTeam (branża nie związana kompletnie z motoryzacją). Plan był taki, aby w krótkim czasie zakończyć działalność sklepu internetowego, łącznie z wyprzedażą magazynu i zakończeniem obecnej formy. W związku z nieprzewidzianym rozwojem wypadków i kilkoma długimi rozmowami z kilkoma osobami, zapadła decyzja, że jednak sklep TomaTeam będzie funkcjonował nadal... z jedną ale znaczącą różnicą. Ja będę zajmował się tylko i wyłącznie tym. Dlatego przepraszam wszystkich, którzy się zawiedli w ostatnim czasie i obiecuję, że być może jeszcze dziś lub najpóźniej jutro, dostępny będę pod telefonem służbowym i zrobię wszystko, aby ilość zadowolonych klientów nie schodziła poniżej 95% wszystkich klientów.

Jeszcze raz wszystkich bardzo przepraszam.
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 22:22   

Tomi, dobrze wiedziec bo jak bedzie znowu cos do zrobienia (ale oby nic nie bylo) to taka informacja bedzie przydatna...ze jednak mozna liczyc na sklep tomateam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 19:25   

Ja dziś się dodzwoniłem i myślę,że sprawa załatwiona pozytywnie, czekam na przesyłkę

[ Dodano: Czw Kwi 15, 2010 19:25 ]
I przesyłka przyszła, ja jestem zadowolony i temat uważam za niebyły
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sogreg1 




Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 114
Skąd: Lubaczów



Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 23:46   

Tomi napisał/a:
i obiecuję, że być może jeszcze dziś lub najpóźniej jutro, dostępny będę pod telefonem służbowym i zrobię wszystko, aby ilość zadowolonych klientów nie schodziła poniżej 95% wszystkich klientów

E tam, Tomi dziś jest 15.04 - komórka = 0, stacjonarny = przepraszamy nie możemy odebrać telefonu ...
Powiedz bracie, masz dla mnie ten cholerny wahacz, tuleję i łożysko z piastą, czy nie. Zrozumiem jeżeli nie masz, ale auto mi stoi, a gdzieś zamówić przecież trzeba.
Ps. Zamówienie Nr 901-04-06.
Dobrze, że jest forum, bo może tutaj Cię złapię :cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak skontaktować sie z Tomateam?
Czapa Offtopic 78 Pon Maj 16, 2011 18:36
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink