Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:46 [R418 GSD tdi '92] problem z obr. silnika
na obrotach silnika poniżej 1000 silnik gaśnie lub schodzi z obrotów i wchodzi na nie (faluje) bardzo szarpie sie wtedy silnik w ramie, dlatego też mam ustawione ok 1100 obr. bo wtedy nic podobnego się nie dzieje. proszę o pomoc w tej sprawie gdyz chciałbym aby silnik pracował ciszej i wolniej na jałowym biegu
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 12:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 14:45
danielsonicl napisał/a:
Możliwe ale nie TDI ani GSD
GSD to oznaczenie stosowane w roverze, TDi napisał jako uogólnienie typu silnika - diesel turbodoładowany z intercoolerem. To silnik produkcji peugeota.
http://www.carfolio.com/s.../car/?car=21076
sprawdź jak się mają filtry, i czy nie zasysa gdzieś powietrza do pompy (jakas nieszczelność w przewodach paliwowych) w dalszej kolejności do sprawdzenia wtryskiwacze... może któryś leje i nie ma dobrego zaplonu na wszystkich cylindrach stąd takie objawy... nie ma przy okazji spadku mocy...??
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
[ Dodano: Czw Wrz 11, 2008 17:54 ]
ale co do pompy nie mam pewności do filtra też nie zaglądałem
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 22:27 ]
juz wiem co było przyczyną: kończyła się po mału pompa wtryskowa, padła bez odzewu, a po założeniu innej od razu nie było problemu z obr. silnika
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 22:36 ]
A tak dla informacji innych 91-95r były roverki serii 200 i 400 (tzw. kanciaki) diesle z silnikami peugeot-citroen oznaczenie SD był to zwykły diesel 1.9 i 1,8 cm3 (w zależności od rcznika)bez turbo, oznaczenie SLD silnik poj.1,8 turbodiesel z intercoolerem o mocy 88 KM, GSD to to samo co SLD tyle że ma 93 KM (różnią sie chyba tylko końcówkami wtryskiwaczy i parametrami pompy wtryskowej) pozdrawiam
dlatego ze nie bylo to zadna uciazliwoscia tyle tylko ze obroty książkowo byly niższe niż na obrotomierzu w aucie, poza tym nie było problemów z mocą czy spalaniem, po przełożeniu pompy na inną nie ma zadnej różnicy, można było- wiec jeżdziłem tak ponad 2 lata od kiedy tylko mam roverka , pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum