Forum Klubu ROVERki.pl :: Diesel czy benzyna R75
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Diesel czy benzyna R75
Autor Wiadomość
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:27   

Zukowaty napisał/a:
Bo w benzyniakach są mokre tuleje i blok nie ma za bardzo gdzie pękać. Nie wiem jak ma diesel ale w Pb nie bardzo widzę taką możliwość. Trzeba by go tak przegrzać żeby tłoki popuchły i rozsadziły tuleje na dole w gnieździe chyba.
nie wiem tez jak ma diesel. Kiedyś spotkałem się z tym VW i Oplu
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:30   

apples napisał/a:
Kiedyś spotkałem się z tym VW i Oplu

Kiedyś były silniki z suchymi tulejami (wciskane w blok). teraz większość ma tuleje mokre (osadzane samym dołem a reszta jest otoczona wodą i dociśnięta głowicą od góry). W starszych silnikach zdażało się że pękały bloki pomiędzy tulejami jak były cienkie ścianki. Nie wiem jak teraz w dieslach ale kiedyś pękały Wam głowice...tak z niczego, po prostu chyba od drgań. W 2.0 TDI WV nadal pękają ;)

BONUS: http://pl.wikipedia.org/wiki/Blok_silnika ;)
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Pią Kwi 16, 2010 21:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:34   

Zukowaty napisał/a:
Kiedyś były silniki z suchymi tulejami (wciskane w blok). teraz większość ma tuleje mokre (osadzane samym dołem a reszta jest otoczona wodą i dociśnięta głowicą od góry). W starszych silnikach zdażało się że pękały bloki pomiędzy tulejami jak były cienkie ścianki. Nie wiem jak teraz w dieslach ale kiedyś pękały Wam głowice...tak z niczego, po prostu chyba od drgań. W 2.0 TDI WV nadal pękają ;)
Przynajmniej czegoś się dowiedziałem :wink: Zapomniałeś że też góra - rantem :wink:
Dzięki.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:42   

apples napisał/a:
Zapomniałeś że też góra - rantem :wink:

Tuleja jest osadzona tylko na dole. Jest gniazdo i taki jak by właśnie rant na większą średnicę (zewnętrzną) na 1 czy 2mm głęboko :)
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:46   

apples napisał/a:
dlaczego i co mam skończyć. Brakuje Ci argumentów, czy za bradzo nie wiesz co napisać.

Akurat nie wiem w ktorym miejscu widzisz moj brak argumentow skoro zanim to napisalem wytlumaczylem co i jak. Poprostu nie chce mi sie znowu siedziec i pisac nie wiadomo po co.

apples napisał/a:
silnik to chyba nie wszystko. Jest również zawieszenie, skrzynia, sprzęgło, itp. Więc nie sugeruj że mam tylko pomógł za silniki diesla

Nie sugeruje dlaczego masz "pomogl", bo dopiero jak skoncze to pisac to wogule zobacze ile ich masz, ale chodzi mi o to, ze benzyny sie tak nie sypia i nie mam za bardzo w czym pomagac.

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:46 ]
Zauwazylem ciekawa rzecz. Musisz sie niezle udzielac na forum, bo zarejestrowales sie dzien pozniej niz ja, a masz ponad 3 razy tyle postow nabitych. Nie wiem ile trzeba siedziec na forum, zeby tak sobie nabic konto.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:51   

Zukowaty napisał/a:
Tuleja jest osadzona tylko na dole.
a u góry lata luźno na boki i dopiero głowica ja dociska? :/
Perez napisał/a:
benzyny się tak nie sypia i nie mam za bardzo w czym pomagac.
to extra. Czyli zawieszenie, sprzęgło, itp. się nie sypie. Dobre auto :wink:

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:51 ]
Perez napisał/a:
Nie wiem ile trzeba siedziec na forum, zeby tak sobie nabic konto.
nie siedzę tak sobie. Pomagam innym. Co tez widać :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Kwi 16, 2010 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:51   

Malo ludzi pisze na ten temat, ale nie ukrywam, ze jak pisza to pisza wlasnie o zawieszeniu. Wielu osobom na ten temat pomagalem. Sprzeglo raczej sie nie sypie. Itp tez sie nie sypie ;)
apples napisał/a:
Dobre auto :wink:

No coz, teraz juz takich nie robia :(
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 21:56   

Perez napisał/a:
No coz, teraz juz takich nie robia :(
tu akurat masz racje . Poprzedni miałem oryginalną japońską Toyotę Corolle. To był samochód bezawaryjny. Gdyby nie palił tyle oleju to w ogóle by była bajka (te typy tak miały).

[ Dodano: Pią Kwi 16, 2010 21:56 ]
Perez napisał/a:
Nie wiem ile trzeba siedziec na forum
Wizyt: 905 Łączny czas wizyt Godzin: 586,2, a Ty masz 331h.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 22:20   

apples napisał/a:
Wizyt: 905 Łączny czas wizyt Godzin: 586,2, a Ty masz 331h.

Tez to widzialem, tylko mi sie wydawalo, ze ja duzo przesiaduje na forum, a Ty mnie poprostu pobiles na glowe.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 22:51   

apples napisał/a:
a u góry lata luźno na boki i dopiero głowica ja dociska? :/

Nie lata na boki bo dołem jest na odpowiednio długim odcinku osadzona pasownie w bloku. Góra tylko dociska.
apples napisał/a:
Dobre auto :wink:
Dzięki :mrgreen:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 23:06   

a ja podejrzewam ze zalozycielc tematu juz dawno sobie odpuscil nasze dywagacje hehehe:-)
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 23:09   

hvil, od razu było wiadomo że to sie tak skończy...tytuł mówi sam za siebie ;)
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 23:22   

tez to czułem:-D hehehe mimo iż fanatycy angielskiej marki wiadomo ze do pacyfistów ani ropniaki ani benzynowcy nie należą:-) hehehhe
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 10:16   

Mi kiedys dr. Marian powiedzial, ze jak 75 to 1.8, bo najmniej awaryjny, ale za to za slaby :(
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 11:51   

ja kupilem 1.8 T nie v6 bo wlasnie opiniami mechanikow i tym co w angielskich pismach wypisywali sie kierowalem.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 12:43   

hvil napisał/a:
ja kupilem 1.8 T nie v6 bo wlasnie opiniami mechanikow i tym co w angielskich pismach wypisywali sie kierowalem.

Bo 1.8 jest po prostu prostszy. Nawet jak coś się uwali to koszta naprawy są sporo niższe. Tak to te silniki są bardzo podobne. Nawet tuleje cylindrowe są te same.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 12:52   

dokladnie a dzieki turbo mam prostego rzedowca o w miare znosnej mocy:-) a mmencik mimo tej samej mocy przyjemniejszy jak w 2.0 v6
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:04   

http://forum.roverki.eu/v...p=489558#489558
Zukowaty napisał/a:
Tylko uważaj z robieniem silnika. Bardzo łatwo się przegrzewa i tuleje masz do wywalenia.
:rotfl:
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:22   

apples, jeśli byś przeczytał ze zrozumieniem to wiedziałbyś że przegrzewa się jak padnie uszczelka a nie że silnik sam w sobie tak więc nie rozumiem Twojego podśmiewania się.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:51   

Bo co to za jazda jak myślisz aby się nie przegrzał i na każdy kroku obchodzić się jak z jajkiem.

[ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 15:48 ]
Przeniosłem tu :wink:
Zukowaty napisał/a:
Czyli to że nie padają uszczelki? Uszczelki padają w każdym aucie w każdym silniku ale w KV jest to na poziomie innych normalnych silników...czyli od święta. To że tu padła to akurat pech. Ja też miałem zajeżdżony motor z padniętą uszczelką co jednak o niczym nie świadczy. Seria K w tym przewodzi ;)
Tylko chyba każdy z Was oprócz SeniorA wymieniał już uszczelkę minimum raz.

[ Dodano: Sob Kwi 17, 2010 15:51 ]
Nie chce i nie mam zamiaru się kłócić tylko chciałem pokazać Waszą (teraz Twoją, wcześniej innych) niekonsekwencje i po części nie prawdę w tym co pisaliście kłócąc się odnośnie "lepszości" benzyny nad dieslem, :wink:

Dla mnie to już koniec tematu. :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [75] diesel czy benzyna+LPG?
tomhas Chcę kupić ROVERka 4 Sro Lut 16, 2011 21:32
tomhas
Brak nowych postów Mg ZR Diesel czy Benzyna 1.8 ?
Wiktor12345 Chcę kupić ROVERka 7 Czw Wrz 24, 2015 10:48
j0zek
Brak nowych postów [R25] Benzyna czy diesel
luk7 Chcę kupić ROVERka 18 Sob Lip 05, 2014 14:17
luk7
Brak nowych postów Rover 75 Diesel czy benzyna ?
bolek83 Chcę kupić ROVERka 3 Pon Paź 03, 2011 16:03
szoso
Brak nowych postów Rover 75 Benzyna czy Diesel? Proszę o pomoc
gregorD Chcę kupić ROVERka 3 Pon Lip 15, 2013 10:45
seba1x



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink