Ale do 100 km/h na liczniku, czy GPS'ie/akcelerometrze?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
1.6 GLI
nie wierze
przecie Rover 214 ma cus kolo 11
Może kwestie przełożeń...
Do tego jeszcze pytanie jak to jest z teoretycznym obciążeniem przy takim teście - czy może np. fabryka podaje przy pełnym obciążeniu, a jeśli jedzie sam kierowca, to różnicę mamy 400 kg...
Sam się jeszcze nie bawiłem, ale właśnie znalazłem odpowiednik G-Tech'a na mój telefon i jeśli pył z wulkanu opadnie, to może w weekend spróbuję go użyć w 416.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Do tego jeszcze pytanie jak to jest z teoretycznym obciążeniem przy takim teście - czy może np. fabryka podaje przy pełnym obciążeniu, a jeśli jedzie sam kierowca, to różnicę mamy 400 kg...
z tego co wiem testy są robione tylko z kierowca i przy pełnym baku ( ciekawe ile wazy kierowca testowy )
Bo jakoś zawsze myślałem, że to jak z badaniem spalania - hamownia i wydumany test...
Chociaż w sumie to hamownia nie uwzględnia oporów powietrza i o ile można coś tam "ustalić" symulując oporem na kołach, to przy przyspieszeniu już rzeczywiście to byłby slaby test...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Bo jakoś zawsze myślałem, że to jak z badaniem spalania - hamownia i wydumany test...
Chociaż w sumie to hamownia nie uwzględnia oporów powietrza i o ile można coś tam "ustalić" symulując oporem na kołach, to przy przyspieszeniu już rzeczywiście to byłby slaby test...
w sumie teraz to nie wiem ale kiedyś robiło się to na torze ćwiczebnym bez użycia symulatorów
Do tego jeszcze pytanie jak to jest z teoretycznym obciążeniem przy takim teście - czy może np. fabryka podaje przy pełnym obciążeniu
nie wiem jak przyspieszenie, ale predkosc max byla podawana z pelnym obiazeniem, przynjamniej jesli chodzi o poldka, w/g ksiazki poldorover mial V max 160 km/h na 4 biegu
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum