Umówiłem sie na jutro na oglądnięcie auta. JEstem z LBNa więc sobie podskocze...
Gadałem z nim chwilę o gazie, który założył... niestety nie jest to sekwencja. Założył jakiś zwykłą, prostą instalację...
Czytałem w FAQ, że do tych aut powinna być minimum sekwencja. Jak to ma się w praktyce?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 19, 2010 19:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czyli ten gaz jest nic nie warty, a osiagi na gazie nawet nie beda zblizone do tych na benzynie. Dla mnie to bez sensu wkładac do tego auta zwykły gaz....
Zwróc uwage na prawe drzwi, bo kolor znacznie się odznacza. Pzoa tym poduszka kierowcy jakaś dziwna, od rovera chyba:/
kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło i teraz po wymianie świec ma zamontowany filtr stożkowy... jak to ma się do tego silnika??
Zwykły gaz do sportowego samochodu ... polak potrafi. Trzeba było sobie lanosa kupić
Poza tym ten silnik ma plastikowy kolektor dolotowy i tylko gaz sekwencyjny jest dla niego bezpieczny. Właśnie dlatego że zwykły moze strzelić.
kolo jak założył gaz oczywiście wspomniany nie-sekwencyjny to mu coś tam strzeliło
Strzał w dolot i szlag trafił obudowę filtra powietrza.
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.
wyseq, popatrz jeden post do góry ! praktis, napisał
praktis napisał/a:
Daruj sobie ten egzemplarz, chyba że wstawisz mu sekwencję. Ze starej instalacji zostanie zbiornik i przewody miedziane, reszta do wymiany.
spoko, zrozumiałem, że się da po tym jak napisał. Widocznie w mojej odpowiedzi nie przekazałem tego należycie
Chodziło mi o to, że czy taka zmiana instalacji gazowej nie spowoduje jakiś większych uszkodzeń. Czy jeśli mechanik jest ogarnięty to będzie to taka "formalnośc" dla niego...
I jak to wygląda w kosztach.
Gdy np. koszt nowej instalacji - z robocizną i częściami kosztuje ok 3000 to mniej więcej ile tutaj może kosztować...
doczytałem się, że do tego auta się nie powinno wsadzać instalacji NIE-sekwencyjnej. Dlatego idąc tym tropem wolę, aby wszystko współgrało ze sobą jak należy i oprócz wymiany filtrów, płynów oraz innych eksploatacyjnych części to trzymać się od warsztatów jak najdalej
sam nie mam serca zeby taki silnik zagazować wiec szukałem gotowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum