Witam nadal mam problem z moim roverkiem i nie moge sobie z nim poradzić , nie che wejść na obroty przerywa i strasznie kopci . Sprawdziłem już wszystkie kable przeczyściłem wtyczki , posprawdzałem wężyki wymieniłem filtry lecz dalej to samo . Byłem też na komputerze lecz nie wykryli żadnych błędów . Przeglądając internet znalazłem informację że najprawdopodobniej padł tranzystor w sterowniku pompy . Chcąc wyciągnąć sterownik przez nie ostrożność przerwałem tasiemkę od czujnika obrotów wałka w pompie (taki magnesik na połączony tasiemką z sterownikiem ) .
Wie może ktoś gdzie mógłbym kupić ten czujnik ?
Może ktoś wymieniał cały sterownik lub pompę i ma taki czujnik ? chętnie bym odkupił bo nigdzie nie mogę znaleźć tego .
I jeszcze jedno pytanie czy możliwe jest założenie pompy mechanicznej zamiast elektrycznej ?
Bardzo proszę o pomoc .
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 11:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 21:58
...co do sterownika samego, zapytam kolegę, który w swoim R 25 wymieniał pompę i sterownik mu został, ale nie wiem czy go nie sprzedał już. Jak sie z nim skontaktuję dam Ci znać w temacie
[ Dodano: Pią Kwi 09, 2010 22:58 ]
...rozmawiałem z kolegą, ma ten sterownik na sprzedaż, jak Cię to interesi odezwij się do mnie na pw, dam Ci namiary do niego
mialem podobny problem z fordem transitem 2.4dtdi (commonrail) brakowalo mocy, dymil starsznie na bialo i strzelal jak benzyniak prawie... okazalo sie ze skonczyla sie pompa paliwa (elektryczna)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum