Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 416 si 96r klima] Odcina cewke i wtryski !!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:31
[Rover 416 si 96r klima] Odcina cewke i wtryski !!
Autor Wiadomość
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



  Wysłany: Pon Maj 03, 2010 13:01   [Rover 416 si 96r klima] Odcina cewke i wtryski !!

Witam!

Wymienilem w Rover 416 96r 1.8si klima komputer, immo, stacyjke, zamki itd, tablice bezp. Poprzednie spalilo sie z niewyjasnionych przyczyn. Auto zapala ale immo czy juz sam nie wiem co odcina pompe, cewke i wtryski pokolei i auto gasnie.

Po patencie:
"a jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to rozrusznik kręci, jak tak to imo odcina ci prąd od pompy paliwowej, wystarczy tylko znaleść ten przekażnik w bezpiecznikach, a jeśli po włożeniu kluczyka do stacyjki nie masz nic, żadna kontrolka się nie pali to immo odcina ci prąd na stacyjke, muszisz powędrować tym kablem i zobaczyć, do którego przekażnik jest doprowadzony, i go zmostkować, i samochód będzie jeżdził."

mala zmiana, pompa dziala ale cewke i wtryski nie..?..auto gasnie nadal

czy wie kto co to moze byc?? jakies rady..prosze.musze poprubowac zanim do servisu zawioze.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 03, 2010 13:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Maj 03, 2010 17:49   

A czy komp, imo i piloty były od tego samego auta - jeśli nie to trzeba komp (testbook) i wszystko sparować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 10:52   

Wszystko jest wymienione z innego rovera 416 si 96r.tamto zostalo zgaszone i przelozono wszystko.komputer, immo, zamki, stacyjkę, nawet tablice z bezpiecznikami. Nie mam kodow immo czy jakis tam innych kodow.Chyba mimo wszystko trzeba parowac gdzies u diagnosty??? :shock:
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 11:04   

Jeśli wszystkie komponenty są z jednego auta to trzeba by posprawdzać jeszcze raz podłączenia - szczególnie masy kompa. A jeśli to nie da efektów to można jeszcze przełożyć imo i komp oryginalne jak jest możłiwość i sprawdzić czy zadziała. Ale sądzę, że będzie jakaś drobnostka w podłączeniach instalacji.
Trzeba jeszcze sprawdzić czy stare lub nowe imo przypadkiem nie było aktywne - wtedy musi być podłączona pętla przy stacyjce i pilot w pobliżu żeby działało.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 12:25   

Mase kompa jeszcze sprawdze ale immo oryginalne i komputer nie dzialaja. Autko reaguje na otwieranie, odpalanie ale gasnie...juz to trwa pare mniesiecy i nikt nie moze pomoc.Chyba servis zostaje :( a sek w tym ze w niemczech autko jest a ja z nim a tu to drogo za te uslugi.Masakra.

To co zostalo wymienione dziala.Kod z kluczyka tez wprowadzony, wszystko ok..niby..tylko czemu gasnie??

<brak sil>
pozdrawiam Kamil
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 12:30   

Trzeba jeszcze sprawdzić (najlepiej podmienić) cewkę zapłonową, czujnik położenia wału (jest delikatny - też mógł ulec uszkodzeniu). A czy po stronie mechanicznej nic nie było robione? Nie był zmieniany rozrząd? Może tam coś jest też przestawione.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 13:05   

Wiec czujnik walu i cewke bede sprawdzac.A z tego co wiem to rozrzad nie byl nic ruszany.Pozatym oby to cos bylo z tego co piszesz...bo dziwne jest.Wejsc do auta, przekrecic kluczyk , pompe slychac, palisz a on gasnie.Ciekawe masz spostrzezenia Darek.Dziekuje bardzo za zainteresowanie tym ciezkim przypadkiem.
Jak bede wiedziec juz co z cewka itd...napisze.
Pozdrawiam
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Maj 04, 2010 13:16   

Pompka paliwa działa w miarę autonomicznie choć jej przekaźnikiem steruje komp. Jeśli nie ma iskry to trzeba się skupic na czujniku położenia wału, cewce zapłonowej i przewodach zapłonowych z rozdzielaczem. Także sterowanie wtryskami nie będzie działać bez sprawnego czujnika położenia wału.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



Wysłany: Sro Maj 05, 2010 21:33   

Ja mysle ze jak by byl czujnik polozenia walu to:1. pokazalby blad w sterowniku i 2. nie odpalal by wogole.Po stronie mechanicznej nie bylo nic robione.Rozrzad mozna wykluczyc poniewaz jak odpali to mozna go dobrze przegazowac do puki nie zgasnie.To bedzie cos od strony immo poniewaz odlacza zaplon i pompe paliwowa.
Jakies pomysly :?:
:shock:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 06, 2010 13:04   

kamildial napisał/a:
1. pokazalby blad w sterowniku

to nie jest wcale taki oczywiste... błąd się pokaże jak będzie przerwa w obwodzie czujnika lub zwarcie, a jak będzie podawał jakieś dziwne sygnały to po prostu komputer będzie je w jakiś sposób interpretował, a błędu nie będzie.
kamildial napisał/a:
2. nie odpalal by wogole

to też wcale nie koniecznie... zdarzały się przypadki padania tego czujnika na różne sposoby...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kamildial 



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 22:06   

heh...nic z tego :/ autko jedzie do serwisu rovera i sie okaze..o rezultatach napisze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [rover 45 1.8] brak napiecia na jedna cewkę
borysrsko Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Lut 13, 2011 19:52
flapjck1
Brak nowych postów [R416si] Jak sprawdzić cewkę zapłonową?
LU Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Wrz 25, 2009 12:38
SeniorA
Brak nowych postów [r420Si] posiadam cewke czy moduł?
pdasiek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lis 16, 2010 22:20
pdasiek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 400] Klima
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Sie 13, 2012 17:51
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink