Napisz co jeszcze kombinujesz bo i ja ciekawy jestem
Zalozylem juz osobne tematy o oswietleniu komory silnika i bagaznika. Pozatym wrzucilem temat o Antenie CB w miejscu orginalnej i radiu w skrytce po lewej stronie kierownicy. Zapraszam do nich. Jak porobie nocne fotki to zaprezentuje jeszcze(w osobnym temacie, w tym dziale)oswietlenie podloza po otwarciu drzwi, lampki ostrzegawcze oraz podswietlenie klamek wewnetrznych. Mam jeszcze siatki: w grillu(srebrna),zderzaku(granatowa-w kolorze nadwozia) oraz siatki w zaslepkach halogenow- nie w miejscach po nich. Pomalowalem takze napis ROVER na pokrywie silnika na kolor nadwozia. Pozatym standardowo: ramki na zegarach i nawiewach, owiewki szyb tyl i przod. Jesli ktos jest czyms zainteresowany to dajcie znac, opisze cos wiecej i wrzuce fotki.
W planach jest wykonanie instalacji audio wraz z wygluszeniem i zabudowa bagaznika, ale to jeszcze musi poczekac.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mozna tez uzyc takiej waty, jak np jest w kurtkach czy bezrekawnikach, watolina czy jakos tak nie wiem dokladnie jak sie nazywa, i upchac pomiedzy boczek a blache drzwi. Wtedy na pewno boczek nie bedzie "gral".
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mozna tez uzyc takiej waty, jak np jest w kurtkach czy bezrekawnikach, watolina czy jakos tak nie wiem dokladnie jak sie nazywa, i upchac pomiedzy boczek a blache drzwi.
Kiedyś rzuciłem pomysł z pianką montażową (taką do okien) i Botanix (który jak widać w tamtym wątku, zna się na rzeczy) zmotywował mnie i zrobiłem to. W linku u dołu fotorelacja. Do dziś nie ma z wygłuszeniem żadnych problemów i mogę polecić ten patent
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=40
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson, A ta taśma dekarska się dalej ładnie trzyma Kurcze bo naprawdę jest to tańsze niz maty bitumiczne jak taka rólkę 10mb x 30cm można kupić za nie cale 100zl
Musze sobie teraz tez 25 wygłuszyć i bym zamiast mat jak w R220 ta taśmę wypróbował sobie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Najgorsza jest obrobka drewna do pozadanego ksztaltu.Ja uzylem fragmentu dosc grubej galezi, ktora okorowalem, nastepnie wstepnie narysowalem ksztalt olowkiem i wycialem pila nadmiar drewna. Potem to juz dokladna obrobka. Najlepiej robic to ostrym dlutem. Nastepnie wiertlem lopatkowym trzeba wywiercic otwor w ktory bedzie wklejona tulejka z gwintem. Tulejka to po prostu taka przedluzana nakretka dostepna w zelaznym. Potem jeszcze wglebienie pod znaczek. Warto w tym wglebieniu wywiercic dziurke tak by jej wylot znalazl sie w tulejce z gwintem. Przyda sie on do wypchniecia znaczka po przymiarkach np malym srubokretem.Teraz czas na szlifowanie: papier 100, 150,180.Po tych zabiegach czas na malowanie. Uzylem do tego bejcy, kolor wisnia(o ile dobrze pamietam).Dwie warstwy.Po wyschnieciu na dolnym rancie, na gorze wokol znaczka i po bokach zrobilem "przecierki" ze zwyklej czarnej farby olejnej.Nastepnie na to poszly 3 warstwy lakieru jachtowego.Do malowania wszystkiego uzywalem miekkich szmatek. Po dobrym wyschnieciu wyrownalem nierownosci papierem 2000 i spolerowalem. Ostroznie z papierem bo ciezko spolerowac slady z jachtowki. Teraz mozna wcisnac znaczek, jesli wiertlo bylo dobrze dobrane to wejdzie na tyle ciasno, ze obejdzie sie bez kleju.
Drewno to jakas owocowka, prawdopodobnie sliwa. Samo rzezbienie trwalo jeden dzien, ale malowanie zajelo kilka-lakier musial wyschnac.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum