Aż trochę za dużo, tak jak w pierwszym poście napisałeś
Może skrzynia i sprzęgło długo nie pożyć. Moim zdaniem 300 NM i 130 KM będzie optymalne
Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...
[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 19:50 ]
Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Pon Maj 10, 2010 19:22
Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...
Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?[/quote]
wcześniej zaczynał przyśpieszać(odczuwalnie) od 1800-2000 a teraz na 5 biegu ciągnie(odczuwalnie) od 1500 a przy 1800-2000 to już ładnie wgniata
tak wcześniej miałem od ZRa i szczerze też zle nie chodził ale jak się człowiek przyzwyczai to braknie tej mocy
w wakacje będę zmniejszał moc bo naprawdę za dużo jej jak na 25 a szkoda bo fajnie się jezdzi nie jeden się na ciął no ale.....
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Pon Maj 10, 2010 19:55
Krzysi3k napisał/a:
A jak katalizator? Wycięty? Filtr powietrza? EGR? Czyściłeś kolektor?
katalizator jest nie wycięty, filtr powietrza orginalny, EGR nie zaślepiony działa ok jak kolektor wyciągałem był czysty jak na diesla ale i tak przeczyściłem
Mocy dużo, ale ja nie byłbym do końca zadowolony z takiego wykresu. Nawet gdyby miał mniej mocy, ale inaczej moment rozłożony to pewnie lepiej by jechał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum