Forum Klubu ROVERki.pl :: [416Si, 1996r, LPG] rozrząd
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 11:12
[416Si, 1996r, LPG] rozrząd
Autor Wiadomość
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 20:41   [416Si, 1996r, LPG] rozrząd

Mam pytanie.
Chce wymienić rozrząd i chciałbym wiedzieć czy ten będzie odpowiedni:
http://www.allegro.pl/ite..._rover_400.html
ponieważ nie znam się na firmach i chciałbym prosić o ocenę czy warto czy może jakiś inny?
z góry dzięki za pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 23, 2010 20:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:02   

ale Ty jesteś pewny, że chcesz to kupić??
pasek 103 zęby nie powinien do Twojego auta pasować, chyba że masz automat...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:02   

Pasek do Twojego modelu powinien miec 143 zeby. Albo sie kolo walnol albo jakas kucha.
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:10   

Widzisz właśnie dlatego piszę bo nie znam się za bardzo.
A ten: http://www.allegro.pl/ite...95km_103km.html
bo nie wiem trochę jaki mam kupić a mechanik powiedział, żebym odstawił samochód na 2-3 dni do niego to on rozkręci i znajdzie lecz samochód służy mi do pracy i chciałbym jak najszybciej go wymienić.
a to łożysko do lewego koła z przodu pasowałoby?
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=846
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:16   

grisza23 napisał/a:
A ten: http://www.allegro.pl/ite...95km_103km.html

Pasek jest nowszego typu do napinacza automatycznego wiec odpada.
Ostatnio zmieniony przez Lechos Wto Mar 23, 2010 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:18   

łożysko na sto procent
rozrząd też możesz śmiało kupić w tomateam.
co do tego powyżej, to jest jeszcze mała kwestia... on jest do nowszych silników z automatycznym napinaczem... najlepiej sprawdzić organoleptycznie jaki u Ciebie jest zamontowany...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:25   

To fajnie że łożysko pasuje :mrgreen: bo w zwykłym sklepie to jest min 100 zł droższe
czyli kupując w TomaTeam rozrząd powinienem kupić pasek, napinacz i pompę oddzielnie tak :?: bo tam całego kompletu nie widziałem
wiem, że nie powinienem zadawać na forum takich pytań ale jestem ciemny :roll:
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:27   

tak.
Ponadto jeśli skontaktujesz się z Tomim, to na pewno doradzi Ci czego potrzebujesz, a czego nie ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 21:29   

ok na pewno tak zrobię.
Dziękuję wszystkim za pomoc :grin:
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
tezewiusz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: czestochowa



Wysłany: Sro Mar 24, 2010 15:35   

Paski są dwa zależy jaki masz właśnie napinacz od tego zależy jaki pasek kupić ... też miałem defekt jak rozrząd zmieniałem bo pasek chciałem z poprzedniego silnika wrzucić i niestety okazał się za krótki ze względu przez wiekszą rolkę napinacza
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 14:48   

chciałem wrócić do tematu z rozrządem, bo wreszcie miałem czas żeby zostawić samochód na wymianę i niezbyt miła niespodzianka - otóż mechanik nie mógł odkręcić głównej śruby za kołem. Ma słabego pneumata a jak brał klucz i rurę to rura wygięła się a śruba nawet nie ruszyła. Nie chciał odkręcać mi jej na hama bo by mógł i urwać i to dopiero byłby problem :oops: Podobno często w Hondach i Roverach przykleja się tą śrubę bo mają tendencję do odkręcania. Czy ktoś miał podobnie :?:
i może ktoś wie gdzie znajdę dobrego w Lublinie pneumata (najlepiej 3\4), żeby mi to odkręcili?
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 18:18   

nie pneumatem, tylko porządny długi klucz i musi być dobrze zablokowane koło zamachowe. Ta śruba tam jest tak mocno zakręcona. i tak ją trzeba potem zakręcić.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 18:56   

a nie ma obawy, że ta śruba się urwie :?: bo takie obawy ma mój znajomy mechanik i dlatego nie chciał odkręcać jej kluczem tylko dobrym pneumatem z udarem.
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
tezewiusz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 24
Skąd: czestochowa



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 20:15   

tak jak kolega wyżej napisał porządnie zablokować koło zamachowe śruba jest dokręcana (50nm jeśli dobrze pamiętam) napewno nie jest klejona chyba że już ktoś wcześniej dokręcał bez dynamometra to wtedy się problem robi ...na pewno da radę
POZDRAWIAM
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 20:29   

tezewiusz napisał/a:
(50nm jeśli dobrze pamiętam)

a nawet 205 Nm;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
grisza23 



Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 93
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Maj 10, 2010 00:12   

ok spróbuję dzięki za pomoc
_________________
Kiedyś będę miał R75:)
 
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 14, 2010 08:40   

koledzy czemu niektóre paski maja 143a niektóre 145 zębów ?
i jaki napinacz dobrać.
Czy jest możliwość oryginalnego paska rozrządu jesli na pasku jest znaczek gaes i rover ?
Pompa wody
http://allegro.pl/item101...r_25_45_75.html
coś takiego jaki to jest napinacz....?
Automatyczny nie wiem ...
Posiadam stare części i właśnie jest taki stary napinacz pasek o którym wspomniałem 145 zębów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pią Maj 14, 2010 23:03   

Możliwe, że to jest ten nowy typ napinacza, bo ja w 1.4 K16 miałem inne.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
thot83 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 71
Skąd: Olsztyn

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 15, 2010 13:53   

witam
Z tym napinaczem to jakaś dziwna sprawa i paskami również
Ostatnio wymieniłem w moim roverku głowicę, okazało się że przy okazji muszę wymienić pasek i właśnie ten napinacz.
Ten napinacz z allegro to nowy typ czyli samonapinający i własnie taki miałem w starej głowicy.
Okazało się, że w tej co kupiłem na podmiankę jest inny taki co się napina ręcznie i przez to pasek jest krótszy.
Zakładałem temat na forum odnośnie właśnie tego problemu ale jakoś nikt mi nie odpowiedział. Wygląda na to, że w roverkach były montowane dwa typy głowic w związku z tym i dwa typy pasków i napinaczy
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sob Maj 15, 2010 18:02   

Ale ten nowy napinacz z nowym paskiem chyba jest zamiennikiem starego napinacza ze starym paskiem?
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 416Si 1,6 1996r] --> schowek
bartek-mrc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Wto Sty 12, 2010 17:34
bartek-mrc
Brak nowych postów [416Si 1996r] Wyłącznik bezwładnosciowy.
roverczesci Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sie 08, 2009 09:51
roverczesci
Brak nowych postów [R 416Si 00r] Rozrząd, wachacze, wymiana oleju - cena
elrafal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Lis 12, 2009 20:54
Vesper416
Brak nowych postów [R 414 1.4si 1996r]
nie pali
tompunk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pią Maj 21, 2010 17:26
tompunk
Brak nowych postów [R416 SI 1996r]
Skoro nie łożysko alternatora to co?
manjag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 18, 2010 11:30
manjag



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink