Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Hamulce - co polecacie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Hamulce - co polecacie?
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 06, 2010 12:14   

tak ... wentylowane gładkie 21mm grubości nominalnej (19mm grubość minimalna) :ok: 262mm średnica :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 06, 2010 12:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 11:44   

to masz to co ja wojzel, ale dlaczego narzekasz? :P ja jak wspomniałem wstawiłem klocki brecka a tarcze mam 4 lucas jeszcze bardzo wysokie ktoś przed moim wykupieniem musiał zmieniać ja zmieniłem klocki na 4 kołach na raz i mam hamowanie według mnie w porównaniu do innych aut którymi jeżdżę bardzo dobre.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 07, 2010 16:41   

bonus89 napisał/a:
to masz to co ja wojzel, ale dlaczego narzekasz? :P ja jak wspomniałem wstawiłem klocki brecka a tarcze mam 4 lucas jeszcze bardzo wysokie ktoś przed moim wykupieniem musiał zmieniać ja zmieniłem klocki na 4 kołach na raz i mam hamowanie według mnie w porównaniu do innych aut którymi jeżdżę bardzo dobre.


może spuchnięte przewody hamulcowe lub zapowietrzony układ lub płyn już zawilgotniał i stracił parametry to główne przyczyny pogorszenia hamowania...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
wojzel 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 164
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 15:51   

płyn hamulcowy wymieniony razem z odpowietrzeniem 2 tysiące km. temu, więc to odpada.. hamulce wcale nie są takie złe u mnie, ale np. jedna tylna tarcza jest przerysowana i przy hamowaniu słychać i czuć na pedale hamulca bicie.. poza tym dziś zauwazyłem po podniesieniu tyłu na lewarku, że to koło dziwnie szybko wyhamowuje bo zakręceniu nim.. a powinno chyba toczyć się normalnie tzn. bez oporów, aż to samoistnego zatrzymania? a zauważyłem że ewidentnie coś je hamuje.. nie wymieniałem klocków ani tarcz od kupna, czyli od roku, czyli od ok. 5 tys km.. aha no i na przedniej jednej feldze ciągle osadza się starty klocek, właśnie na tej gdzie zapieczona jest śruba pływająca..

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 15:51 ]
Malując zacisk w tylnym lewym kole (od strony kierowcy) zobaczyłem coś przetartego.. warto się tym przejmować czy zostawic jak jest ?
_________________
...Rusz głową, zanim ruszysz...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 16:06   

wojzel, To przetarte jest przewód hamulcowy od ręcznego. W zimie będziesz miał kłopoty jak sie tam dostanie woda i przymarznie to nie będziesz miał ręcznego. Ja tak jak ty masz miałem bo obu stronach i zimie nie zaciągałem ręcznego ani nie używałem bo jak zaciągałem i przymarzło to już nie puściło.

A jak kręcisz kołem to małe opory muszą być i kolo się nie ma w cale tak bez oporu kręcić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Marcinus 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Kielce



Wysłany: Czw Maj 13, 2010 23:12   

Ja zmieniłem u siebie z przodu tarcze i klocki firmy Jurid (o ile dobrze nazwę zapamiętałem), z tyłu same klocki, Mintex. Do tego płyn hamulcowy i "staje na żądanie" :wink:
wojzel, przy wyłączonym zapłonie delikatnie wzrasta ciśnienie w układzie hamulcowym. Nie żeby jakoś mocno, ale kloski delikatnie dotykają tarcz. Dzieje się tak na wszystkich kołach, co sprawdziłem przy wymianie, jak najpierw gdy samochód był już w powietrzu obróciłem kilka razy każde koło. Słychać wtedy delikatne obcieranie klocka o tarczę, więc jeśli o to chodzi, to raczej nie masz się o co martwić :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R214i] Filtr stożkowy, ktoś używa, polecacie, odradzacie??
tomi83 Tuning mechaniczny 8 Pon Maj 30, 2011 07:06
szoso
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 Hamulce]
Hamulce MG ZR 2.0
Szymonek Tuning mechaniczny 1 Sob Mar 06, 2010 12:51
maniaq
Brak nowych postów Hamulce MG ZR ZS
Gość Tuning mechaniczny 507 Pią Kwi 10, 2015 21:41
marcinmarcin
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq
Brak nowych postów [R620] hamulce + zawieszenie
_Mucha_ Tuning mechaniczny 7 Pon Lut 25, 2008 23:04
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink