Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS 2,0iTD] Ciągle ciężko odpala na zimnym silniku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS 2,0iTD] Ciągle ciężko odpala na zimnym silniku

Pomóżcie proszę...
Autor Wiadomość
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 22:56   

ok, dzieki za wyjaśnienie.. nazwa pompy sugeruje że vp37 powinna być nowsza niż vp30.. a tu się okazuje że vp37 była montowana w starszych samochodach..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 22:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 25, 2010 23:28   

Na chwilę obecną sprawdzanie szczelności układu paliwowego zostaje wstrzymane :wink: Po podpięciu pod T4 okazało się, że są 3 błędy, min. za wysoka wartość kąta wtrysku. To bardzo dziwne, bo w styczniu lub lutym ustawiali mi go w Diesel Bosch Service (za bagatela 244PLN !! ). KTS pokazywał, że jest wyprzedzony na 1-1,5 stopnia :shock: Książkowo powinno być między 2 a 4 stopnie. Sam już nie rozumiem...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Wto Kwi 27, 2010 15:36   

hey.. byłem u mechanika specjalizującego się tylko w dieslach (kolejnego z resztą) ale ten skubaniec miał każdą pompę w pamięci, wiedzial co jak i co sie dzieje jak coś jest uszkodzone. powiedzał że w moim przypadku najprawdopodobniej uszkodzony jest jakiś zawór skrzydełkowy / łopatkowy.. sprawdzić to najlepiej w ten sposób żeby postawić samochód silnikiem w dół na ok 8godzin.. jeżeli będzie łatwiej odpalał to teoria sie potwierdzi.. innym sposobem jest postawienie samochodu silnikiem do gory, na ok godzinę i powinien miec problemy z odpaleniem.. niestety jeszcze nie przetestowalem...
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 28, 2010 11:32   

Wiem, gdzie mogę postawić auto w ten sposób :mrgreen: Jedyny problem to to, że jest tam zakaz zatrzymywania się :wink:
Daj znać jeśli potwierdzi się u Ciebie diagnoza mechanika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
damiansz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 272
Skąd: Kraków/Radom



Wysłany: Sro Kwi 28, 2010 20:53   

dwa razy tak stałem, spadku nie było dużego, ale samochód wyraźnie lepiej odpalił.. chcę jeszcze potestować. dam znać..

[ Dodano: Sro Kwi 28, 2010 20:53 ]
a i chodzi o pompkę skrzydełkową.. a nie o zawór skrzydełkowy.. sorry za błąd..

jutro będę znał cenę tej pompki..

koszt naprawy: ok 100 zł montaż i demontaż pompy, 300 zł naprawa pompy + cena części zamiennej..
_________________
ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 14:19   

Przyklejam info, z podobnego tematu. Po poprawieniu "!@!$# speców" z Boscha - przestawieniu rozrządu i ustawieniu kąta wtrysku już jest ok.
Poniżej wrzucam filmik z wczorajszego odpalania. Zimny silnik (po nocy), w garażu temp. nie większa niż 10-12 stopni. Zdarza się czasem, że odpala słabiej (jak auto postało na dworze w deszcz itp.), ale jest to nie więcej niż 1 góra 2 obroty rozrusznika. Jestem dobrej myśli, że w zimie będzie równie dobrze :mrgreen:
Filmik - http://www.youtube.com/watch?v=FBn7458n_yA
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
maciejkras 



Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 47
Skąd: łódź



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 14:33   

hmm moze to banalne co napisze ale tez mialem kiedys ten problem i okazalo sie ze mam pekniety minimalnie przewód od paliwa , zaden mechanik tego nie dostrzegl sam sie dopatrzylem i wyminilem przewód i pali od strzalu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Cieżko odpala na zimnym silniku.
Karo0o Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Wto Sty 21, 2014 17:26
tolik
Brak nowych postów [R45] Ciezko zapala na zimnym silniku
Krzys Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Wrz 24, 2012 22:39
Artu
Brak nowych postów [Rover 45 1.6] bardzo ciężko odpala na zimnym
JN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pią Cze 11, 2021 22:21
merh
Brak nowych postów [R45] Ciezko odpala - na zimnym przerywa i strzela w kolekto
oskarlelystad Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Lip 21, 2013 09:24
oskarlelystad
Brak nowych postów [R420Di] Nie odpala na zimnym silniku
zico Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Lis 23, 2012 11:36
zico



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink