Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 216 Coupe Targa czy warto?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 216 Coupe Targa czy warto?
Autor Wiadomość
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 23:47   Rover 216 Coupe Targa czy warto?

Hej.

Mam mozliwosc tanio kupic tego wlasnie Roverka, jednak nigdy dotad nie mialem stycznosci z ta marką. Czy moglibyscie mi powiedziec jak z częściami do tego modelu na naszym rynku? Autko ma blisko 15 lat więc pewnie będzie chciało trochę remontu, stąd to pytanie. Raz już kupiłem okazyjnie auto rzadkie i musiałem później dopasowywać różne części, chciałbym już tego uniknąć.

Aha co to właściwie ta targa w tym modelu (wiem że zdejmowany dach), może ktoś ma fotki żebym mógł zobaczyć jak wygląda bez dachu.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 16, 2010 23:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 00:37   

w tym modelu targa oznacza tyle co targa, czyli zdejmowany dach ;) (fotki są na forum)
auto rzadkie fakt. Silnik jest oparty o blok żeliwny z diesla, więc jest mocny, choć rzadko mozna znaleźć taki, który się nie poci...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 02:04   

Teraz oglądam 75tki i zakochałem się, to piękne limuzyny, tylko coś chyba się sprzedawcy naćpali że ten potwór (waży chyba z 1,5t) pali 5l/100km. Czy koszt rejestracji (sprowadzony z zachodu) to tylko 245zl. To pewnie bajeczki.
_________________
Zloty roverków www.silesianer.r2u.pl
Prowadzę zdrowy tryb życia. Wszędzie jeżdżę Roverem.
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 17, 2010 07:25   

TheArt napisał/a:
Czy koszt rejestracji (sprowadzony z zachodu) to tylko 245zl. To pewnie bajeczki.

Nie bajeczki. Jeśli sprzedający wcześniej dokona wszystkich opłat to dla ciebie zostanie do zapłaty tylko i aż tyle.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 08:53   

TheArt napisał/a:
tylko coś chyba się sprzedawcy naćpali że ten potwór (waży chyba z 1,5t) pali 5l/100km.

no raczej naćpani być muszą moja 200 nie chce zejść ponizej 5,5l a R75 conajmniej te 6,5l weźmie choć myśle ze zadbany silnik z osczędnym kierowca jest w stanie zejść poniżej 6l/100 ale raczej niewiele.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:00   

sknerko napisał/a:
TheArt napisał/a:
tylko coś chyba się sprzedawcy naćpali że ten potwór (waży chyba z 1,5t) pali 5l/100km.

no raczej naćpani być muszą moja 200 nie chce zejść ponizej 5,5l a R75 conajmniej te 6,5l weźmie choć myśle ze zadbany silnik z osczędnym kierowca jest w stanie zejść poniżej 6l/100 ale raczej niewiele.

Mimo to ...jak na takich gabarytów autko nie jest dużo.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:04   

staf napisał/a:
Mimo to ...jak na takich gabarytów autko nie jest dużo.

a czy ja napisałem że dużo? niee e...., :wink: ja też myślę ze jest to bardzo oszczędne auto
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 10:39   Re: Rover 216 Coupe Targa czy warto?

TheArt napisał/a:
Hej.

Mam mozliwosc tanio kupic tego wlasnie Roverka, jednak nigdy dotad nie mialem stycznosci z ta marką. Czy moglibyscie mi powiedziec jak z częściami do tego modelu na naszym rynku? Autko ma blisko 15 lat więc pewnie będzie chciało trochę remontu, stąd to pytanie. Raz już kupiłem okazyjnie auto rzadkie i musiałem później dopasowywać różne części, chciałbym już tego uniknąć.

Aha co to właściwie ta targa w tym modelu (wiem że zdejmowany dach), może ktoś ma fotki żebym mógł zobaczyć jak wygląda bez dachu.


Aby uzyskać konkretną odpowiedź zadaj konkretne pytanie (model, rok, etc.).
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:08   

To już precyzuje.

Rover 216 Coupe Targa
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:14   

TheArt napisał/a:
To już precyzuje.

Rover 216 Coupe Targa


Fantastycznie... ale trudno być jasnowidzem, aby stwierdzić, czy masz na myśli model produkowany do 96 roku z silnikiem D16A8, czy od 96 roku z silnikiem 16K4.

To są dwa trochę inne auta... pomimo, że "prawie identyczne" :)
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:19   

Ten na który patrze to rocznik 96, facet mówi że silnik Hondy.
_________________
Zloty roverków www.silesianer.r2u.pl
Prowadzę zdrowy tryb życia. Wszędzie jeżdżę Roverem.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:28   

Łatwo rozpoznać po desce rozdzielczej. Jeśli ma starszy typ deski:
http://www.roverki.pl/mod...1&orderby=dateD
http://www.tomateam.com/214i_10.html

Będzie to D16A8

Jeśli nowa deska:
http://www.roverki.pl/mod...9&orderby=dateD

Będzie to 16K4
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:37   

To starsza deska, czyli?

BTW czy warto kupić ten model z "odzywającą się panewką", facio twierdzi że naprawa to jakieś 200zł plus 80 za panewke. Czy to raczej już silnik wyjechany że to "kulturalnie" nazwę.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:47   

To znaczy, że z wyjątkiem innaczej zestrojonego zawieszenia i różnic w nadwoziu, jest to Honda Concerto. Układ napędowy (silnik, skrzynia) znany również z modelu Honda Civic, CRX etc.

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 12:47 ]
TheArt napisał/a:
To starsza deska, czyli?

BTW czy warto kupić ten model z "odzywającą się panewką", facio twierdzi że naprawa to jakieś 200zł plus 80 za panewke. Czy to raczej już silnik wyjechany że to "kulturalnie" nazwę.


No właśnie miałem napisać o największej bolączce tego silnika... obrócona panewka :)

Trudno powiedzieć czy warto kupić... bo po rozebraniu silnika może okazać się, że nie ma co naprawiać...

Jeśli naprawa jest taka tania, czemu sprzedający tego sam nie zrobi?

Poszukiwanie używanego silnika jest coniebądź trochę utrudniona, gdyż większość CRX'ów z tymi silnikami są już zajeżdżone, albo właśnie dogorywają zajeżdżane przez małolatów ścigających się z równie wiekowymi BMW :(
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 11:48   

Dla laika: warciej czy mniej warciej. Czy w Poznaniu jakiś wysyp był tych aut, bo co trafie na "okazyjną" cene to właśnie z tego miasta.

Czy w roczniku 94 też będzie ten Hondowski silnik.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 12:49   

TheArt napisał/a:
Czy w roczniku 94 też będzie ten Hondowski silnik.

Będzie
TheArt napisał/a:
Czy w Poznaniu jakiś wysyp był tych aut, bo co trafie na "okazyjną" cene to właśnie z tego miasta.

blisko do Gniezna i pewnie dlatego
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 12:54   

A co w Gnieźnie był wysyp ;)
_________________
Zloty roverków www.silesianer.r2u.pl
Prowadzę zdrowy tryb życia. Wszędzie jeżdżę Roverem.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 13:00   

Gniezno i tamte okolice słynął z pomysłowości napraw i rękodzieła...
 
 
TheArt 




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 511
Skąd: Silesia



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 13:01   

O to trzeba się spodziewać wynalazku ;)
_________________
Zloty roverków www.silesianer.r2u.pl
Prowadzę zdrowy tryb życia. Wszędzie jeżdżę Roverem.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 17, 2010 14:32   

Tomi napisał/a:
To znaczy, że z wyjątkiem innaczej zestrojonego zawieszenia i różnic w nadwoziu, jest to Honda Concerto. Układ napędowy (silnik, skrzynia) znany również z modelu Honda Civic, CRX etc.

[ Dodano: Pon Maj 17, 2010 12:47 ]
TheArt napisał/a:
To starsza deska, czyli?

BTW czy warto kupić ten model z "odzywającą się panewką", facio twierdzi że naprawa to jakieś 200zł plus 80 za panewke. Czy to raczej już silnik wyjechany że to "kulturalnie" nazwę.


No właśnie miałem napisać o największej bolączce tego silnika... obrócona panewka :)

Trudno powiedzieć czy warto kupić... bo po rozebraniu silnika może okazać się, że nie ma co naprawiać...

Jeśli naprawa jest taka tania, czemu sprzedający tego sam nie zrobi?

Poszukiwanie używanego silnika jest coniebądź trochę utrudniona, gdyż większość CRX'ów z tymi silnikami są już zajeżdżone, albo właśnie dogorywają zajeżdżane przez małolatów ścigających się z równie wiekowymi BMW :(


Zwykle Ci małolaci 'pałują' biedne silniki gdy są one jeszcze zimne :beczy: Jeśli chodzi o wymianę samego 'słupka' to nie jest to ogromny koszt. Sam to robiłem, bo wymieniałem w swojej Hondzie silnik, razem z filtrami i bańką oleju wyszło ~1600 zł. Ale jeśli chcesz wstawić D16A8, czyli taki sam silnik to jest to zabawa tzw. plug & play. Niestety silniki te jak już napisał Tomi są zajeżdżone, ale pokręć się po forach fanatyków Hondy. Polecam

http://civic4g.pl/phpBB3/ ;)
_________________
Roverlution
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów Rover 216 coupe tomcat targa
lubiano Chcę kupić ROVERka 1 Pon Maj 29, 2017 19:35
Vigoslaw
Brak nowych postów Rover 75 czy warto?
Niegazowany Chcę kupić ROVERka 22 Pią Kwi 05, 2013 14:45
szoso
Brak nowych postów Warto? Rover 600
ziober30 Chcę kupić ROVERka 27 Pon Kwi 12, 2010 18:18
ziober30
Brak nowych postów [Rover 25/MG ZR] Warto czy nie?
Dylemat Chcę kupić ROVERka 29 Wto Maj 24, 2011 15:38
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink