Cena jest przyzwioita jak za auto chociaż liche wyposażenie. Byłem oglądałem i jechałem. Trzeszczą plastiki niemiłosiernie. No i Alu na których jest wystawiony nie ida na sprzedaz tylko oryginalne 15" z oponami.
Blacharsko to coś przy drzwiach tylko jest, zarysowane zderzaki, pęknięty lewy klosz halogenu. Sprzęgło mnie niepokoi bo wydaje mi sie ze za wysoko łapie ale jutro sprawdzi to jeszcze raz znajomy. Generalnie ładne jest tylko te trzaski w srodku....
Na wiekszosc pytan sobie sam odpowiedziales, jezeli chodzi o alu to spoko, bo te jakos nie pasuja do tego auta.
Jezeli chodzi o przebieg to ja bym cos podejzewal, bo to czesto podawany wynik.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
fizycznie te auto oglądałem, jechałem nim. Zastrzeżeń nie było do niczego poza 1 popiskującą rolką. Silnik suchutki. Co do przebiegu to staram sie na to patrzec obiektywnie i oceniać auto raczej po stanie technicznym. Najbardziej mnie jednak irytuje w tym aucie skrzeczenie i trzaski plastików. Sprzedającemu można zarzucać pare rzeczy niezgodnych z aukcją jak "esp" czy webasto którego nie posiada. Mam mały dylemat co do włąsnie tego autka i temu zasięgam waszej opinii czy warto trochę marudzę ale jestem powoli przewrażliwiony na punkcie auta, tym bardziej ze uparcie chce przy R pozostać
Są plusy,ale rozchodzi się jednak o to,żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów "Miś"
- na pewno nie ma podgrzewanej przedniej szyby(brak siatki w szybie)
- na pewno nie ma ESP(jeszcze nie ten rocznik)
- słabiutkie nagłośnienie Philips 4x7W
- zegary w wersji "low-line"
- dość wytarta kierownica
- klosze świateł przednich jakieś niewyraźne
- brak czujników cofania( są bardzo przydatne)
- ładne alusy , ale nie pasujące do tego modelu (wg.mnie do Roverów pasują tylko oryginalne roverowskie alu)
- prawe przednie drzwi lekko wgniecione
- przytarte zderzaki
- posiada webasto(dogrzewanie silnika w zimie)-duży plus
- a gdzie zatyczka zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy?
- bardzo ładny kolor (sam taki mam )
- zadbany
- nie wiadomo do kiedy jest ubezpieczony i do kiedy ma ważny przegląd
- dobrze jest sprawdzić wysprzęglik, czy przypadkiem nie jest spieprzony (ściągasz obudowę włącznika świateł-obok kierownicy,wkładasz rękę,i sprawdzasz, czy wysprzęglik nie jest mokry.Jak jest mokry to źle)
Tyle na pierwszy rzut oka...
Osobiście bym się zastanawiał czy go kupić.
klosze sa trochę matowe i nie wiem czy da sie to jakoś delikatnie wypolerować czy wymienić. Webasto nigdzie nie dojrzałem w środku a sam wysprzęglik właśnie jutro chcę sprawdzić tylko nigdzie posta nie moge odkopać jak to zrobić a w r75 to ja tak nie bardzo sie orientuje gdzie i co
Trzeszczenie moze byc spowodowane mocnym dzwonem w przeszlosci, wiec go dokladnie obejzyj pod tym katem.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
najlepsze w tym że moj blacharz w tym jedynie powiedział ze lewe drzwi były malowane a na prawych lekka wgniotka jest. Sam był zdziwiony tym faktem bo dotychczas oglądaliśmy z 6 aut i każe przynajmniej ćwiartkę nie swoją miało
Webasto jest, ale ja mnie zastanawia brak oryginalnych zoltych fabrycznych naklejek na przednim pasie, a kierka to faktycznie bardzo zniszczona no i wyswietlacz niby od komputera mowi sam za siebie ze to nie wyswietlacz od komputera(tak mi sie wydaje), szyba faktycznie nie jest podgrzewana tylko jest to przycisk od szybkiego nawiewu na przednia szybe, ASR i ESP tez mnie bardzo zastanawia bo nie widze przyciskow...
komputera nie ma przecież - przynajmniej wyświetlacz też na to nie wskazuje ZTCP jeśli jest komputer to jest stosowny przycisk na manetce jak i sam wyświetlacz ma w środku jakby prostokątne wycięcie
co do trzasków to powiem szczerze ,ze u mnie nie ma żadnych trzasków czy skrzypienia plastików. Nie wiem czemu to jest akurat w tym egz. Sprawdz to jakoś. Przebieg raczej realny u mnie kierownica wyglada podobnie .
Według mnie,oglądając kierownicę auto ma zdecydowanie większy rzeczywisty przebieg,mój Roverek ma 175 000 km kierownica jest w stanie prawie ze idealnym,poza tym jak zauważył któryś z kolegów wypowiadających się wcześniej brak oryginalnych żółtych naklejek na wzmocnieniu przednim co powinno wzbudzić wzmożoną czujność Rzeczywiście mógł być wcześniej jakiś dzwon i stąd to skrzypienie źle spasowanych plastików.Tak jak wspominałem mój samochód ma podobny przebieg,jednak wewnątrz panuje błoga cisza.
_________________ był Peugeot 406 1,8 16V,Alfa Romeo 166 2,5 V6 24V wiele innych,jest Rover 75 CDTI i Alfa Romeo 145 1,4 TS
Sprzedam:http://otomoto.pl/rover-75-100th-anniversary-limited-edit-C14801047.html
Dzisiaj pojade jeszcze raz go oglądnąć tym razem za jasnego- ostatnio w garazu sprawdzalismy i w sumie wieczór już był. Co mnie dziwi to akurat to że znajomy miał uwagi jedynie do drzwi gdzie przy poprzednich "perełkach" wynorał najmniejsza pierdołę, która była robiona
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum